.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:23:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C6 Allroad 3.0 TDI] Wskaźnik swoje, w baku swoje
PostNapisane: 16.kwi.2010 11:11:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2003 08:27:07
Posty: 49
Witam,

Dziś rano spotkała mnie taka niespodzianka :-/ . Kręcę kluczyk, zapalam autko i wita mnie brzęczyk oraz żółta kontrolka - brak paliwa. Na komputerze również info, że do przejechania zostało 0 km.. Hm.. Bak w 3/4 naładowany vpowerem. O co tu chodzi? Macie jakiś pomysł co się mogło stać? Może to przypadek i nie ma związku, ale podczas ostatniego tanku pistolet był jakiś krzywy i musiałem się nim ostro nakręcić we wlewie a i tak co chwile odbijał.. Nie wiem, czy nie przelałem powyżej pojemności baku, bo ciężko było stwierdzić które odbicie jest końcowe. Aha.. Strzałka poziomu paliwa po zatankowaniu doszła błyskawicznie do 3/4 a potem dojście do wskazania pełnego zbiornika zajęło jej dobre 3 minuty..
No, ale to było 2 tygodnie temu. Auto jeździło dzień w dzień i wszystko grało .
Będę wdzięczny za wszelkie pomysły, porady i rozwiązania. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2010 13:36:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2010 20:51:36
Posty: 15
przelać to chyba nie bardzo można? jakoś ja zawsze leje pod korek i nie ma problemu. Wskazówka oczyiście pokazuje np przez pierwsze 250km full, a potem normlnie opada.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2010 13:40:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
bardzo prawdopodobne że przerwał się kabelek idący do potencjometru. Trzeba odpiąć wtyczkę przy pompie i pomierzyć opory później wieczorem postaram Ci powiedzieć na których stykach. Chyba że któryś z kolegów Ci wcześniej podpowie.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2010 14:37:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2003 08:27:07
Posty: 49
rookie napisał(a):
bardzo prawdopodobne że przerwał się kabelek idący do potencjometru. Trzeba odpiąć wtyczkę przy pompie i pomierzyć opory później wieczorem postaram Ci powiedzieć na których stykach. Chyba że któryś z kolegów Ci wcześniej podpowie.


Dzięki. A mogę grzebać przy pompie mając 3/4 baku? Nie narobi się syf?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2010 16:34:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Obrazek


Mierzysz opór pomiędzy 3 i 4 pinem.
Na w miarę pełnym zbiorniku powinieneś mieć 900 … 975 Ω
Na pustawym :) 50 … 104 Ω.

Odczyt 0 Ω oznacza że masz zwarcie , a ∞ Ω oznacza że masz przerwę.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Ostatnio edytowano 18.kwi.2010 19:53:17 przez rookie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2010 16:55:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2003 08:27:07
Posty: 49
rookie napisał(a):
Obrazek

Mierzysz opór pomiędzy 3 i 4 pinem.
Na w miarę pełnym zbiorniku powinieneś mieć 900 … 975 Ω
Na pustawym :) 50 … 104 Ω.

Odczyt 0 Ω oznacza że masz zwarcie , a ∞ Ω oznacza że masz przerwę.


:piwo: rookie, dzięki.

Gdyby ktoś z kolegów wpadł jeszcze na coś, będę zobowiązany.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: