.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:40:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [v8] d11 mułowaty
PostNapisane: 01.mar.2010 21:17:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Piszę bo nie mam już siły i koncepcji do szukania usterki:
wymieniony g28, g40, czujnik temp silnika, przeczyszczona przepustnica, odma, krokowiec, oba przepływomierze (mały i duży).
Nowa lambda.
Katalizator i tłumik sprawdzony dzisiaj w dobrym tłumikarskim zakładzie (mają przepust ok).
Auto jest mułowate. Raz wkręca się ochoczo na obroty, za chwile podczas wyprzedzania mam góra 100 koni pod butem.
Na S skrzynia niepotrzebnie przeciąga o 2,3 sekundy (czego tydzień wcześniej jeszcze nie było - olej w skrzyni stan normalny i czyściutki.).
Od 2 tyś do 6 silnik wkręca się wieczność. Na jałowym lekko falują obroty.
Po odłączeniu krokowca auto staje się dużo żwawsze, dużo lepiej się wkręca, skrzynia nie przeciąga tak długo.
Moje pytanie jest takie - czy krokowiec ma aż taki wpływ na dynamikę silnika podczas jazdy, czy po prostu odłączając go silnik przechodzi w jakiś tryb awaryjny i olewa jakiś zakłamany sygnał popsutego czujnika?

P.S.

Logi grupy 000 idealne, pokrywają się z wytycznymi serwisowymi, zero błedów.
Jutro jeszcze sprawdze filtr paliwa, ale jakby był przytkany to chyba odłączenie krokowca nic by tu nie dało.
Co radzicie jeszcze sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2010 23:01:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
A stukowce sprawdzałeś ???
Tylko pamiętaj że muszą być przykręcone z odpowiednim momentem (jeśli się nie mylę to 10NM)

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2010 23:29:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
ich jeszcze nie sprawdzałem. sprawdze czy można kupić poza aso.
myślisz że mam spalanie stukowe w silniku, czy że stukowce się skopały?
Chyba za jest dawka paliwa za mała i robią odcinkę.
Ale tu bym chyba musiał ciśnienie pompki paliwa sprawdzić?

edit.

zamówiłem, ale dostępny jest tylko ten z krótszym kablem.
Zamówiłem dwa z krótszym. Różnica długości to 20 cm (70 i 90 cm), więc myśle że kabel da radę przedłużyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 09:20:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
Czy podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa sprawdziłeś?

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 09:26:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
k0niu86 napisał(a):
Czy podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa sprawdziłeś?


Nie - ale auto muliło także na gazie.
Btw. przestało mulić z dnia na dzień - usterka niewykryta do chwili obecnej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 11:21:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
Może jest to kwestią temperatury otoczenia? może mulił przy niskiej, zrobiło się ciepło więc przestał - może PT100???

edit

może też być kwestia zwiększenia dawki paliwa spowodowanego "ssaniem"

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 11:22:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
k0niu86 napisał(a):
Może jest to kwestią temperatury otoczenia? może mulił przy niskiej, zrobiło się ciepło więc przestał - może PT100???

przestał w ciagu jednego dnia, jak temperatura ani wilgotności się nie zmieniła - zupełnie bez przyczyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 19:20:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
na to wygląda ze albo wiązka albo styki na złączach wielostykowych raz jest dobrze a raz źle dlatego że raz łączy a raz nie wiadomo jakie są drogi dziurawe i moze byc tak ze raz wjedziesz w dziurę i przestaje łączyć za chwilę wpadasz w następną i znów łączy a tym ze nie ma błędów w ECU nie ma co się sugerować bo te stare sterowniki tak mają że żeby wywaliło błąd musiałby całkiem paść czujnik albo podzespół.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 19:48:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
mAr$zx napisał(a):
na to wygląda ze albo wiązka albo styki na złączach wielostykowych raz jest dobrze a raz źle dlatego że raz łączy a raz nie wiadomo jakie są drogi dziurawe i moze byc tak ze raz wjedziesz w dziurę i przestaje łączyć za chwilę wpadasz w następną i znów łączy a tym ze nie ma błędów w ECU nie ma co się sugerować bo te stare sterowniki tak mają że żeby wywaliło błąd musiałby całkiem paść czujnik albo podzespół.


Ze stanem drogi nie ma to nic wspólnego. Po dziurach na sport zawiasie latam cały czas.
To nie jest tak że raz jest a raz nie ma. Pojawiło się na tydzień pare tygodni temu a potem nagle znikło.
Wiązki mam niepoprzecierane a Ecu nie podcieka, akurat o te rzeczy jestem spokojny.
Generalnie cały przód auta mam niebity od nowości więc o kabelki jestem spokojny,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: