.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 11:27:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 21:06:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
rodzynek napisał(a):
v8quattro napisał(a):
Brawo RODZYNEK chociaż ty mnie kumasz .


Obrazek


Ty to musisz mieć solidne podstawy :diabel: :diabel: :diabel:

Wygląda sympatycznie... ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 21:09:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
parę żenujących wpisów w "chwalebnym" wątku zauważyłem :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 21:17:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
ANDO1414 :piwo:

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2010 18:23:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
Gratulacje za upór i wytrwałość!!Autko powoli nabiera charakteru,troszke zglebić i biały front blinker i będzie cacy!!Sam śmigam V8 na codzień więc wiem jak to jest,kosmetyka to zabieg końcowy!!

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 20:07:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Witam po małej przerwie.A więc po kolei .
Instalka założona oto fotka

Obrazek

Obrazek

Wszystko działa poprawnie i jestem jak najbardziej zadowolony całkowity koszt to 4300 pln i co najwarzniejsze gaz już jest wpisany w dowodzie .

Jeżeli chodzi o spalanie to średnio wychodzi około 14 - 15 l przy normalnej jeździe .
Podziękowania za instalke firmie GABI w Łodzi ul.Kwidzyńska 7
http://www.autogaz.net.pl/ .Może komuś się przyda.

Zostały zrobione przy okazji :

Wachacz strona pasażera
Przegób strona pasażera
Wjązka z przełącznikami do grzanych foteli
Obrazek
Tylny zderzak
Chłodnica oleju silnika
Halogen strona kierowcy

Stan rzeczy oceniam na zadawalający odpowiedni do ceny podziękowania dla OSTALA1985.Pozdrawiam


No i najwarzniejsza rzecz na ,którą czekałem długo to boczki BOSE kolor niebieski ze skórą w środku zamiast pluszu .Pierwszy pomysł był zmienić środek boczka na plusz ,ale jednak doszłem do wniosku , że można wjęcej popsuć , więc tak zostanie jak jest skóra nie jest zniszczona prezętuję się bardzo dobrze dlatego nic nie ruszam. Za boczki podziękowania dla Zbyszka Lisa i Jego kolegi z Radomia.

Obrazek

Obrazek

Oczywiście boczki są zamontowane razem z nagłośnieniem BOSE przednie i tylne głośniki grają jednak pod wzmacniaczem infinity reference 4-ro kanałowym działa to bardzo dobrze ,a więc teraz w aucie jest 12 głośników plus bufer JL z osobnym wzmacniaczem JBL 2 kanałowym .W planach jest jeszcze zamontowanie głośników w tylnych drzwiach tak jak jest w AUDI A6 C4 AVANT ,jeżeli oczywiście znajde niebieskie maskownice orginalne od wyżej wymienionego modelu.

Autko dostało jeszcze dwa nowe siłowniki do maski koszt to 100 pln za dwa.Maska teraz otwiera się tak jak trzeba i stoi wysoko i nie opada.A więc kilka rzeczy z listy ( z pierwszej strony) zostało zrobionych.

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Ostatnio edytowano 19.kwi.2010 20:45:53 przez v8quattro, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 20:31:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
zmien pisownie ,,halogen" piszemy przez samo h, bo strasznie razi.
Dobra robota :D Oby tak dalej.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 20:37:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Ale gafa już poprawione. :D

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2010 22:22:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
gaz do poprawki, aż razi po oczach... jak gramatyka :helm:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2010 23:58:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
A co tu poprawiać jak wszystko jest ok . Miałeś swoją szansę i nie potrafiłeś jej wykorzystać to twoja sprawa.Byłeś pierwszą osobą do której się zwróciłem o założenie gazu i nie potrafiłeś się wyrobić w czasie ,który ci narzuciłem , a teraz tylko krytykujesz niewiem z czego się to bierze ,czyżby umkneło ci 4000 pln z przed nosa. :D Frajerów do szykanowania innych nie brakuje szkoda że dołączasz do ich gronna :hmmm: Pozdrawiam ciepło :spac:

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2010 22:19:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
v8quattro napisał(a):
Miałeś swoją szansę i nie potrafiłeś jej wykorzystać to twoja sprawa.Byłeś pierwszą osobą do której się zwróciłem o założenie gazu i nie potrafiłeś się wyrobić w czasie ,który ci narzuciłem , :


wiesz czasem trzeba powiedzieć klientowi gdzie są drzwi po rozmowie (mimo wszystko dziwnej na gg). Po drugie nic nikt nie będzie mi narzucał jesli nie pasowało Ci to że zakładam instalke w 5-6g po godzinach za ok 1000 mniej jak zapłaciłeś Ty i kończe na drugi dzień w 1-2godz robiąc testy na drodze i mapke na siecher to patrz wyżej ;) Po trzecie nie krytykuje - to co widać na fotkach jest zrobione niezgodnie z pewnymi zasadami montażu które stosuje się przy 2 reduktorach a ogólnie patrząc to widać rutyniarstwo i brak staranności o szczegóły (np. wtryski kilometr od kolektora).
Ale...jesli dla Ciebie jest ok. to niech jeździ bezawaryjnie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2010 07:11:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Oczywiście, że już na 1szej fotce widać błędy montażowe instalacji...ciekawe co tam jest w ustawieniach.Ale wszystko można poprawić.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2010 10:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Po krótkiej przerwie odgrzewam kotleta.
Doszły do mnie następne gadżety
Obrazek
Grucha pochodzi z s6 v8 4.2 używana niestety ,ale ma być sprawna dzisiaj montaż.
Obrazek
Zaciski dwu tłoczkowe S4 ten projekt musi poczekać na tarcze i mcpersony.
Obrazek
Nie dawno zostł wymieniony olej w ASB razem z filtrem,tylny prawy wahacz przednie wycieraczki pod nogi pasażera i kierowcy wygladaja naprawde ładnie fotki puźniej.Pozdrawiam

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2010 13:10:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
Jeżeli masz już zaciski i są identyczne jak w S6, to po co ci mcphersony i ingerencja w geometrię auta :!: tu masz lepszy sposób i sprawdzony,wiele osób już śmiga na podobnym patencie :D http://picasaweb.google.com/ford26mp7/U ... TilS6Plus#

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2010 16:13:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
A więc jestem już po montażu gruchy .Łatwo nie było ,ale jest już po wszystkim.Poprawił się hamulec pedał nie drży wspomaganie jakby lepsze , a więc wszystko na plus.A tak apropo dzięki za link napewno skorzystam tylko pytanie z czego jest piasta bo widze ,że została wymieniona .Tarcze 320mm a wszystko pewnie z S6 c4 jak się nie myle.Pozdrawiam

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2010 20:26:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
napisz jakie problemy napotkałeś przy wymianie gruchy, ja z powodu braku $ odkładałem wymianę w czasie i nówkę febi dopiero w piątek będe montował.
Odnośnie kolumn jak kolega ci pisał nic nie musisz zmieniać tylko przerobić posiadane. Piasty też się nie zmienia tylko ściąga na obwodzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2010 21:37:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Klopoty jak zawsze przy naszych autach mlode nie sa ,ale do rzeczy najwarzniejsze na co musisz uwazac to przewod metalowy z boku gruszki typu hamulcowego na klucz uciete oczko 11 mm tylko z takim kluczem polecam ta robote w innym przypadku obrobienie nakretki i problem gotowy do wymiany caly przewod , a chyba wiesz z czym sie to wjaze .Oczywiscie o spryskaniu jakims dobrym sirodkiem nie wspomne.Czekamy az zleci plyn okolo 0.3 ml ,a potem do dziela odkrecamy opaske przewodu powrotnego uprzednio zaciskamy go ,zeby nie zlecial nam plyn ze zbiorniczka.I po robocie zdejmujemy gruche i zakladamy droga.Wiecej problemow nie napotkalem pozdrawiam

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2010 07:39:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
v8quattro napisał(a):
A więc jestem już po montażu gruchy .Łatwo nie było ,ale jest już po wszystkim.Poprawił się hamulec pedał nie drży wspomaganie jakby lepsze , a więc wszystko na plus.A tak apropo dzięki za link napewno skorzystam tylko pytanie z czego jest piasta bo widze ,że została wymieniona .Tarcze 320mm a wszystko pewnie z S6 c4 jak się nie myle.Pozdrawiam
piastę możesz delikatnie zjechać fleksą a że tarcz320 masz parę odmian to wystarczy suwmiarka i dostęp do sklepowych magazynów pod warunkiem że wiesz co chcesz :D Zresztą na forum już był wałkowany ten temat i parę fałek klubowych śmiga na tym patencie :!pozdro

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 00:51:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Po krutkiej przerwie odgrzewam.Dzisiaj jako ,że doszła do mnie pompa od tempomatu wziołem się do roboty.Nie obeszło się bez problwmów ,ale tempomat zaczął działać ,a winna nie była pompa tylko czujnik przy pedale hamulca ten do którego dochodzi wężyk podciśnienia od pompy tempomatu.Problem był bardzo prosty do usunięcia .Czujnik przepuszczał ciśnienie czyli działał jakby cały czas był otwarty.Jako że czujnik można rozebrać odrazu go rozebrałem i w środku ukazał się mały oring ,którego delikatnie wyjołem i sprawdziłem czy nie jest pęknięty.Okazało się ,że jest cały i po nasmarowaniu smarem włożyłem go spowrotem na miejsce .Złożyłem do kupy czujnik ,sprawdziłem i wreszcie działa jak powinien nie puszcza ani troche i oto chodziło.Po włożeniu w uchwyt i małej regulacji przy pedale hamulca tempomat działa jak trzeba .Łapie już od 40 km/h po wciśnięciu FIX podnosi się prędkość ,a po naciśnięciu pedału hamulca tempomat wyłącza się , następnie po przekroczeniu 40 km/h i przesunięciu suwaka w lewo wraca do prędkości ustawionej poprzednio.A więc wszystko działa poprawnie.Może komuś się przyda na przyszłość.Pozdrawiam

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 23:37:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Witam ponownie.Jako ,że mieszkam na wyspach pomyślałem o zmianie lamp na Brytyjskie .I znowu EBAY.CO.UK okazał się zbawcą .Dwie sztuki lamp w stanie prawie idealnym wraz z halogenami i kierunkami też w bardzo dobrym udało się nabyć za śmieszne pieniądze 29 pounds wraz z kosztami przesyłki :peace: .
Postanowiłem jednak ,że przed założeniem odświerze je trochę i pomaluje ramki chromowane na czarno ponieważ nie prezentowały się dobrze.
Teraz całość prezentuje się bardzo dobrze i wymaga zamontowania na autko.
Postaram się umieścić jakieś fotostory z montażu na autko ,a teraz fotki z odświerzenia lamp.


Obrazek
RAMKI PRZED MALOWANIEM
Obrazek
RAMKI PO MALOWANIU
Obrazek
RAMKA PO MONTARZU W LAMPIE
Obrazek
GOTOWA LAMPA
Obrazek
DRUGA LAMPA
Obrazek
PO ZŁOŻENIU
Obrazek
EFEKT KOŃCOWY

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 04:20:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Szczerze ?!
Efekt końcowy do bani. Malowanie ramek jest korzystne przy soczewkach. W każdym innym przypadku wygląda przynajmniej średnio.
Zdrówka.

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: