.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 08:08:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5 TIP TRONIC, Q, AKN] Wirus od Rogala !!!
PostNapisane: 12.maja.2010 20:41:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2009 21:45:48
Posty: 10
Wykres mojej A6 po modzie i przed od Rogala !!!

Obrazek


i co wy na to ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2010 20:52:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
łał .. :) hamowaliście tipa ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2010 21:01:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2009 21:45:48
Posty: 10
tak.
a czego sie pytasz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2010 21:08:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
darek_a6 napisał(a):
tak.
a czego sie pytasz?


Troszeczkę więcej kultury, to raz, a dwa pytam bo legendy chodzą, że automatów się nie hamuje.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2010 21:15:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2009 21:45:48
Posty: 10
po pierwsze "troche kultury" - nie wiem o co Ci chodzi
po drugie jezeli jest wstanie agonalnym to napewno
po trzecie jek gosc u rogala go hamowal to na poczatku zdiagnozowal auto przejechal sie nim a nastepnie zdecydowal iz mozne go shamowac lecz zaznaczyl iz jest to zwiazane z meczeniem skrzyni a jak inne podzespoly sa tez w niezbyt dobrym stanie ( u mnie jest nowa pompa - 1 tydzien od zakupu, nowa tyrbina od 180-tki pus nowa przeplywka nie pozadnej regeneracji) to wykres bedzie poszarpany i nieiwelki bedzie z niego pozytek w celu pochwalenia sie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2010 21:47:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
"czego się pytasz" było niegrzeczne i dobrze, że została Ci zwrócona uwaga.

program fajny.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2010 23:01:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ladny przyrost momentu ...
jak skrzynia ... nie wariuje :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 05:20:24 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Opisz jak możesz jak wygląda hamowanie tipa?
Wrzuca na sztywno "3" jedzie do czerwonej linii i wrzuca na max obrotach N?

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 18:20:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
spanky napisał(a):
ladny przyrost momentu

wykres prawdopodobnie zawyzony co do momentu i zanizony co do rzeczywistej mocy.
Automat daje nawet zwiekszone opory na N (wiem bo jak wysikal mi sie ze skrzyni olej to dawka w 001S na wolnych obrotach od razu spadla).
kiedys wynalazlem w PDFie na stronie HAMA instrukcje hamowania automatu audikowego
Fragmenty:
Cytuj:
lastabhängige Verluste im Getriebe...müssen gesondert betrachtet werden. Für Audi-Fahrzeuge
gelten die o.a. Korrekturwerte
...
Die lastabhängigen Verluste sind pauschal in den Prüfstandsanpassungsfaktoren berücksichtigt
...
Diese Meßmethode entspricht nicht der Norm EWG 80/1269 bis 19/99."

po naszemu mniej wiecej:
zalezne od obciazenia straty w skrzyni liczymy ryczaltem/korekta (konkretnie: wynik + 3,5%)....
metoda nie odpowiada normie EWG tralala

Jezeli HAMA dla wlasnej hamowni nie znalazla sposobu na znormalizowany pomiar mocy to wyniki hamowni automatow chyba mozna sobie potraktowac "szacunkowo"

Byl chip wiec musi byc pomiar (prawa rynku)


spanky napisał(a):
l jak skrzynia ... nie wariuje :?:

stare tipy chyba po prostu nie wariuja, nowsze cos glupialy przy pelnym bucie przy przejsciu 4na5????
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2010 12:16:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Jestem w wielkim zniesmaczeniu, ze po 1. taki wykres wyszedł do klienta :): co jest zaklamaniem ...
Po drugie skrzynka Ci wytrzyma mawet te 400Nm przy 2,3rmp, 10tkm amen. (mialem takiego moda na koncówce hydrauliki w 2 tonowym młocie) przed bylo grubo ponad 440Nm...:) moje podsumowanie samobójswo

:peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: