spanky napisał(a):
ladny przyrost momentu
wykres prawdopodobnie zawyzony co do momentu i zanizony co do rzeczywistej mocy.
Automat daje nawet zwiekszone opory na N (
wiem bo jak
wysikal mi sie ze skrzyni olej to dawka w 001S na wolnych obrotach od razu spadla).
kiedys wynalazlem w PDFie na stronie HAMA instrukcje hamowania automatu audikowego
Fragmenty:
Cytuj:
lastabhängige Verluste im Getriebe...müssen gesondert betrachtet werden. Für Audi-Fahrzeuge
gelten die o.a. Korrekturwerte
...
Die lastabhängigen Verluste sind pauschal in den Prüfstandsanpassungsfaktoren berücksichtigt
...
Diese Meßmethode entspricht nicht der Norm EWG 80/1269 bis 19/99."
po naszemu mniej wiecej:
zalezne od obciazenia straty w skrzyni liczymy ryczaltem/korekta (konkretnie: wynik + 3,5%)....
metoda nie odpowiada normie EWG tralala
Jezeli HAMA dla wlasnej hamowni nie znalazla sposobu na znormalizowany pomiar mocy to wyniki hamowni automatow chyba mozna sobie potraktowac "szacunkowo"
Byl chip wiec musi byc pomiar (prawa rynku)
spanky napisał(a):
l jak skrzynia ... nie wariuje
stare tipy chyba po prostu nie wariuja, nowsze cos glupialy przy pelnym bucie przy przejsciu 4na5????
Pozdrawiam,
Przemek