nie trzeba zdjac troche koksu ale po prostu wgrac to co fabryka wydala (jezeli T tak przeladowuje z winy czipa to nie dlatego ze koksu jest za duzo ale dlatego ze ktos pewnie namieszal w mapie N75). Obstawiam, ze to nic nie pomoze ale od tego trzeba zaczac.
U ojca w seryjnej serii A4 1.9PD 115 konnym (pewnie taki jak Twoj) przeladowywalo , poszedl do mechanika, ten czyscil T i po miesiacu problem wrocil (nie bylem przy mechaniku wiec nie wiem co robil - mial po prostu "naprawic"). Niestety jak slysze ze T byla naprawiana to obstawiam, ze to taka naprawa byla.
@Spanky
Cos sie pokaszanic moze przy wgrywaniu softu przez kogos za kase (powiedzmy u Tunera) - roznica jest taka ze wtedy odpowiedzialnosc za to bierze ten co to robi za kase (kazdy sam za siebie decyduje, ja bym wgrywal samemu - mimo ze raz kiedys powiesil mi sie tuner satelitarny przy wgrywaniu softu
). Jak okaze sie (co obstawiam), ze T po prostu zwalona byla powroci pragnienie na czipa.. wtedy znowu bedzie problem z grawniem (nie ogladalem logow/bo ich nie ma/ - moze to kaszana a moze nie)
Pozdrawiam,
Przemek