.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 19:19:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6] Bi-ksenony ori.. Valeo, bedą pasować bez problemu?
PostNapisane: 01.cze.2010 23:19:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2007 19:46:22
Posty: 72
Lokalizacja: ok. Lublina
Witam,
zamierzam kupic oryginalne lampy bi-ksenonowe do A4 B6,
z tego co wiem to ta sama lampa wyładowcza, świecąca cały czas, wytwarzajaca zarówno światła mijania, jak i drogowe, dzięki specjalnemu układowi optycznemu o zmiennych parametrach? Jesli tak to po co jest zarowka w czesci swiatel drogowych i jaka role wtedy ona spelnia ? :)

2. Jesli sa to oryginalne reflektory Valeo kompletne tzn z przetwornicami+zarnikami to musza wejsc/pasowac? bo przymierzalem tak orientacyjnie i mieszcza sie na styk (np. lewy dochodzil bedzie do samego zbiorniczka ukl. wspomagania)

3. Jaka jest srednia zywotnosc zarnikow ksenonowych i przedewszystkim ile potem taki bi-ksenon (zarnik/plnik) moze koszt, bo zapewne nie ma sensu kupowac jakich tanich chinskich podrobek tylko OSRAM lub PHILPS, jesli sie nie myle powinny koszt ok 150zl na alledrogo? Jesli sie myle to poprawcie mnie :)

4. Jak jest z samopoziomowaniem, czy musze dokupic modul a moze ten modul co posiadam obsluzy autopoziomowanie po modyfikacach VAGiem :P
Oczywiscie bez samopoziomowania da rade jezdzic, kwestia tylko na stacji diagnostycznej ustawic dobrze je a potem wspomagac sie ewentualnie manulana regulacja wysokosci polozenia z przycisku w aucie?

5. Dzis podp. bi-ksenony tak na szybkiego bez wykrecania starych reflektorow i po wlaczeniu swiatel, cos bzyczalo w reflektorach, czy to przetwornica tak bzyczy (ze tak to nazwe :P) czy moze uklad poziomowanie czy cos wariuje? To normalna rzecz to bzyczenie?

6. czy wogole mozliwa bedzie jaka kolwiek regulacja tych reflektorow bi-ksen. ?

7. Jak zlikwidowac parowanie ? silikon lub jakis klej i na laczeniu szkla z plastkiem kleic? czy moze tj wina niedroznego odpowietrznika?

_________________
Audi A4 B5 1.8T [AEB] 150KM -> było
Audi A4 B6 S-Line 1.9 TDI [AVF] -> obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B6] Bi-ksenony ori.. Valeo, bedą pasować bez problem
PostNapisane: 02.cze.2010 20:19:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
-=TOMA=- napisał(a):
Witam,
zamierzam kupic oryginalne lampy bi-ksenonowe do A4 B6,
z tego co wiem to ta sama lampa wyładowcza, świecąca cały czas, wytwarzajaca zarówno światła mijania, jak i drogowe, dzięki specjalnemu układowi optycznemu o zmiennych parametrach? Jesli tak to po co jest zarowka w czesci swiatel drogowych i jaka role wtedy ona spelnia ? :)

2. Jesli sa to oryginalne reflektory Valeo kompletne tzn z przetwornicami+zarnikami to musza wejsc/pasowac? bo przymierzalem tak orientacyjnie i mieszcza sie na styk (np. lewy dochodzil bedzie do samego zbiorniczka ukl. wspomagania)

3. Jaka jest srednia zywotnosc zarnikow ksenonowych i przedewszystkim ile potem taki bi-ksenon (zarnik/plnik) moze koszt, bo zapewne nie ma sensu kupowac jakich tanich chinskich podrobek tylko OSRAM lub PHILPS, jesli sie nie myle powinny koszt ok 150zl na alledrogo? Jesli sie myle to poprawcie mnie :)

4. Jak jest z samopoziomowaniem, czy musze dokupic modul a moze ten modul co posiadam obsluzy autopoziomowanie po modyfikacach VAGiem :P
Oczywiscie bez samopoziomowania da rade jezdzic, kwestia tylko na stacji diagnostycznej ustawic dobrze je a potem wspomagac sie ewentualnie manulana regulacja wysokosci polozenia z przycisku w aucie?

5. Dzis podp. bi-ksenony tak na szybkiego bez wykrecania starych reflektorow i po wlaczeniu swiatel, cos bzyczalo w reflektorach, czy to przetwornica tak bzyczy (ze tak to nazwe :P) czy moze uklad poziomowanie czy cos wariuje? To normalna rzecz to bzyczenie?

6. czy wogole mozliwa bedzie jaka kolwiek regulacja tych reflektorow bi-ksen. ?

7. Jak zlikwidowac parowanie ? silikon lub jakis klej i na laczeniu szkla z plastkiem kleic? czy moze tj wina niedroznego odpowietrznika?


ad.1. żarówka od drogowych daje dodatkowe światlo. PRzysłona na soczewce reguluje czy żarnik świeci jako mijania czy drogowe
ad.2. będą pasować - może się tylko okazać, że musisz kabelk, któe są przed zbiorniczkiem przyczepik u góry i naciągnąć wiązkę w prawym nadkolu (będzie ci brakować ok. 10 cm)
ad.3. kupowałem po kilkadziesiąt zł za sztukę philipsa - przez 3 lata było ok.
ad.4. do poziomowania konieczne są dźwigienki przy wahaczach
ad.5. nie wiem
ad.6. mają sróbę do regulacji jak normalne lampy - tylko musisz sobie w częsci błotnika pod maską nad pokrętłem regulacyjnym dziury nawiercić bo w zwykłych lampach jest w innym miejscu i nie będziesz miał ori dziur w blachach.
ad.7. nie ma reguły - jedne parują, jedne nie i nic wynalazki uszczelniania nie pomagają, pomaga jazdą z nieprzepalonymi pozycyjnymi (podgrzewają lampę)
mi parowała nówka z aso


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2010 21:02:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2007 19:46:22
Posty: 72
Lokalizacja: ok. Lublina
dzieki zioolko za rady.
A moglbys cos jasniej napisac o co chodzi z tymi dzwigienkami przy wachaczach? A. Co to dokladnie jest jaka pelni role i cczy idzie to samemu jakos zamontowac po uprzednim kupieniu.
B. Ile moze kosztowac to o ile wogole do kupienia jest.
C. Wogole warto sie z tym bawic czy lepiej zostawic tak jak jest na stale.
D. A regulacja wysokosci reflektorow(3fazowa) z pokretla ze srodka samochodu bedzie dzialac z bi-ksenonem? czy to tylko do zwyklych reflektorow jest, ba moze bi-ksenony nie posoiadaja silniczkow do tej regulacji.
E. Moze i glupie pytanie, ale czy z reflektorami bi-ksenonowymi swiatla drogowe sa lepsze niz swiatla drogowe na halogenowej zarowce w zwyklych reflektorach? Bo musze przyznac ze drogowe w tej chwili sa SUPER i efekt daja jakby byl dzien prawie :P

_________________
Audi A4 B5 1.8T [AEB] 150KM -> było
Audi A4 B6 S-Line 1.9 TDI [AVF] -> obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2010 21:33:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
-=TOMA=- napisał(a):
dzieki zioolko za rady.
A moglbys cos jasniej napisac o co chodzi z tymi dzwigienkami przy wachaczach? A. Co to dokladnie jest jaka pelni role i cczy idzie to samemu jakos zamontowac po uprzednim kupieniu.
B. Ile moze kosztowac to o ile wogole do kupienia jest.
C. Wogole warto sie z tym bawic czy lepiej zostawic tak jak jest na stale.
D. A regulacja wysokosci reflektorow(3fazowa) z pokretla ze srodka samochodu bedzie dzialac z bi-ksenonem? czy to tylko do zwyklych reflektorow jest, ba moze bi-ksenony nie posoiadaja silniczkow do tej regulacji.
E. Moze i glupie pytanie, ale czy z reflektorami bi-ksenonowymi swiatla drogowe sa lepsze niz swiatla drogowe na halogenowej zarowce w zwyklych reflektorach? Bo musze przyznac ze drogowe w tej chwili sa SUPER i efekt daja jakby byl dzien prawie :P


ad.A. dźwigienki sprawdzają skok zawieszenia i na stej podstawie ustawiają lampy. Jedna jest z przodu, jedna z tyłu - myśle że będzie z nimi kupa rzeźbienia (wiązka, kodowanie, może jakiś moduł)
ad.B. allegro
ad.C patrz punkt A
ad.D w xenonach nie ma tego - po to jest sampoziomowanie, więc raczej regulacja ci się nie przyda
ad.E po zmiana xenonu na bixenon miałem 2xwięcej światła na długich więc myśle że ty na bixenonie będziesz miał w stosunku do halogenów 4xjaśniej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2010 22:26:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2007 19:46:22
Posty: 72
Lokalizacja: ok. Lublina
jeszce raz dzieki za pomoc, juz wiem chyba wszystko co chcialem :)
Co do tych dzwigienek to raczej odpada, szkoda zachodu jesli kupa z tym roboty.

Bez tego chyba tez sie da jezdzic, byle tylko po zamontowaniu podjechac na stacje diagnostyczna ustawic je.... i musi byc dobrze :P zreszta mam zawieszenie sline b. twarde i praktycznie nie mam zadnych "nizej/wyzej" przod/tyl nawet jak siadzie 4 osoby,w zwiazku z czym nigdy nie uzywalem jeszce regulacji wysokosci z przelacznika w srodku auta.

Ciekawe co aby na to Policja, czy czepi sie spryskiwaczy reflektorow(brak). Ciekawe czy przeszlaby sciema ze tak ma byc, przeciez to lampy oryginal hahaha a nie HIDy, ja nic nie przerabialem panie wladzo :)

_________________
Audi A4 B5 1.8T [AEB] 150KM -> było
Audi A4 B6 S-Line 1.9 TDI [AVF] -> obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2010 22:34:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
-=TOMA=- napisał(a):

Ciekawe co aby na to Policja, czy czepi sie spryskiwaczy reflektorow(brak).


klej +

http://allegro.pl/item1048864180_zaslep ... tanio.html

i masz spryskiwacz ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2010 22:59:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2007 19:46:22
Posty: 72
Lokalizacja: ok. Lublina
hahaha genialny pomysl normalnie :peace:
faktycznie wyjscie juz jakies jest ;)

_________________
Audi A4 B5 1.8T [AEB] 150KM -> było
Audi A4 B6 S-Line 1.9 TDI [AVF] -> obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: