-=TOMA=- napisał(a):
Witam,
zamierzam kupic oryginalne lampy bi-ksenonowe do A4 B6,
z tego co wiem to ta sama lampa wyładowcza, świecąca cały czas, wytwarzajaca zarówno światła mijania, jak i drogowe, dzięki specjalnemu układowi optycznemu o zmiennych parametrach? Jesli tak to po co jest zarowka w czesci swiatel drogowych i jaka role wtedy ona spelnia ?
2. Jesli sa to oryginalne reflektory Valeo kompletne tzn z przetwornicami+zarnikami to musza wejsc/pasowac? bo przymierzalem tak orientacyjnie i mieszcza sie na styk (np. lewy dochodzil bedzie do samego zbiorniczka ukl. wspomagania)
3. Jaka jest srednia zywotnosc zarnikow ksenonowych i przedewszystkim ile potem taki bi-ksenon (zarnik/plnik) moze koszt, bo zapewne nie ma sensu kupowac jakich tanich chinskich podrobek tylko OSRAM lub PHILPS, jesli sie nie myle powinny koszt ok 150zl na alledrogo? Jesli sie myle to poprawcie mnie
4. Jak jest z samopoziomowaniem, czy musze dokupic modul a moze ten modul co posiadam obsluzy autopoziomowanie po modyfikacach VAGiem
Oczywiscie bez samopoziomowania da rade jezdzic, kwestia tylko na stacji diagnostycznej ustawic dobrze je a potem wspomagac sie ewentualnie manulana regulacja wysokosci polozenia z przycisku w aucie?
5. Dzis podp. bi-ksenony tak na szybkiego bez wykrecania starych reflektorow i po wlaczeniu swiatel, cos bzyczalo w reflektorach, czy to przetwornica tak bzyczy (ze tak to nazwe
) czy moze uklad poziomowanie czy cos wariuje? To normalna rzecz to bzyczenie?
6. czy wogole mozliwa bedzie jaka kolwiek regulacja tych reflektorow bi-ksen. ?
7. Jak zlikwidowac parowanie ? silikon lub jakis klej i na laczeniu szkla z plastkiem kleic? czy moze tj wina niedroznego odpowietrznika?
ad.1. żarówka od drogowych daje dodatkowe światlo. PRzysłona na soczewce reguluje czy żarnik świeci jako mijania czy drogowe
ad.2. będą pasować - może się tylko okazać, że musisz kabelk, któe są przed zbiorniczkiem przyczepik u góry i naciągnąć wiązkę w prawym nadkolu (będzie ci brakować ok. 10 cm)
ad.3. kupowałem po kilkadziesiąt zł za sztukę philipsa - przez 3 lata było ok.
ad.4. do poziomowania konieczne są dźwigienki przy wahaczach
ad.5. nie wiem
ad.6. mają sróbę do regulacji jak normalne lampy - tylko musisz sobie w częsci błotnika pod maską nad pokrętłem regulacyjnym dziury nawiercić bo w zwykłych lampach jest w innym miejscu i nie będziesz miał ori dziur w blachach.
ad.7. nie ma reguły - jedne parują, jedne nie i nic wynalazki uszczelniania nie pomagają, pomaga jazdą z nieprzepalonymi pozycyjnymi (podgrzewają lampę)
mi parowała nówka z aso