.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 21:59:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kupuje 100 c4 2.5 tdi 116km avant potrzeba turbo i intercool
PostNapisane: 06.cze.2010 07:34:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2003 12:46:55
Posty: 579
Lokalizacja: sulechow woj.lubuskie
Auto: audi
witam
jak w temacie biore od kumpla 100 c4 2.5 tdi 91r avant,auto ogolnie jest mi znane,jakis czas temu silnik sie zapowietrzal i nie chcial krecic.W pewnym momencie pekl mu walek rozrzadu.Glowica zostala wymieniona,rozrzad porobiony,wszystko spoko.Koles zabral turbine do a6,a tu zalozyl z uszkodzona membrana.(nie znam sie na tym)wiem tylko,ze zalacza sie na wyzszych obrotach i jak motor cieply.Intercoller tez bede chcial wymienic bo bylo cos kombinowane z nim.Silnik jest suchutki,pracuje rowno i cicho.nic nie kopci,na zegarach ma ok 260tys km,ale tym sie nie sugeruje.

potrzebuje kupic sprawna turbine i intercoller do tego auta,czyktos posiada te czesci dobrym stanie i cenie?

czy moge tak jezdzic z uszkodzona turbina i bez intercollera?

_________________
THA REAL HUNDRET DONT DIE

BYLO 100C2 1MILOSC 1.6 LPG
BYLO 100C3 1.8 (2004-2007)
BYLO KRÓTKO COUPE 2.3
Bylo 100C3 2.3LPG (2006-2010)
Bylo COUPE B3 2.3E (2006-2012)
BYLO 100 C3 1.9 5R,TYLKO POL ROKU
BYŁO IVECO DAILY 2.8
BYŁA SKODA FELICIA 1.9D JEDZIE SIE TANIO
BYŁO C4 2.5 TDI AAT AUTOMAT(2012-2016)
JEST SPRINTER 2.3D MALY DZIELNY OSIOŁEK DO PRACY
JEST A6 C5 02R 1.9 TDI AWX AVANT

MOGŁOBY BYC COS INNEGO GDYBY BYLO WIĘCEJ TEGO $$$$


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2010 08:18:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
pierwsze słyszę o membranie w turbinie, chodzi Ci o west gatea ?? bo nie wiem o co kaman ?
i co jest z tym ickiem ? dziurawy, nie ma go wcale ??

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 05:16:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2003 12:46:55
Posty: 579
Lokalizacja: sulechow woj.lubuskie
Auto: audi
nie wiem jak to sie nazywa tak mowili kolesiowi jak byl sprawdzac auto,intercooler byl nie oryginalny i jest sciagniety teraz.chce to kupic i zalozyc.

czy mozna tak jezdzic poki co?z uszkodzonym turbo i bez inc?

_________________
THA REAL HUNDRET DONT DIE

BYLO 100C2 1MILOSC 1.6 LPG
BYLO 100C3 1.8 (2004-2007)
BYLO KRÓTKO COUPE 2.3
Bylo 100C3 2.3LPG (2006-2010)
Bylo COUPE B3 2.3E (2006-2012)
BYLO 100 C3 1.9 5R,TYLKO POL ROKU
BYŁO IVECO DAILY 2.8
BYŁA SKODA FELICIA 1.9D JEDZIE SIE TANIO
BYŁO C4 2.5 TDI AAT AUTOMAT(2012-2016)
JEST SPRINTER 2.3D MALY DZIELNY OSIOŁEK DO PRACY
JEST A6 C5 02R 1.9 TDI AWX AVANT

MOGŁOBY BYC COS INNEGO GDYBY BYLO WIĘCEJ TEGO $$$$


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 06:31:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jazda zarówno z uszkodzoną turbosprężarką jak i rozszczelnionym ic niesie za sobą duże ryzyko. Uszkodzone łożysko turbiny może puścić olej a ten pogiąć korby, a pęknięty ic to ryzyko zassania nieczystości do dolotu.
Regeneracja turbo to koszt kilkuset do tysiąca złotych w zależności od jej stanu + montaż i demontaż w warsztacie.
Używany ic to koszt 100-200 zł + wymiana. Być może pęknięte są również rury dolotu ... koszt od 200 do 800 zł w ASO.
Nie chciałbym się pakować w zakup tak zaniedbanego turbo diesla.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: