Witam po dłuższej przerwie.
Ciąg dalszy walki z V6
Od ostatniego posta parę rzeczy zmieniłem, a mianowicie:
- Wymieniony intercooler, wyczyszczony dolot.
- Wkręcony manometr w katalizator wstępny zaraz za turbiną , brak wskazań czyli katalizator nie zapchany.
Zrobione nowe logi:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6d ... c0a1f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/350 ... f35c2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52c ... b82bb.html
Wniosek - chyba jednak skopana przepływka.
Może ktoś z okolic Krakowa mógł by na chwilkę pożyczyć przepływkę do zrobienia logów?
Mam jeszcze pytanie odnośnie numerów cylindrów w grupie 013, 014
Mam wysokie korekcje w gr 014 na cylindrze 5 i 6. Ponieważ VAG-COM pokazuje korekcje względem cylindra 2 a podejrzewam że to musi być cyl. z wtryskiem sterującym, to 5 i 6 to chyba dwa przednie cylindry
Pozdrawiam i proszę znawców o odpowiedź
EDIT:
Czy ktos sie orientuje czy korekcje sa okreslane wzgledem 2 cylindra, czy wzgledem wtrysku sterujacego