.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 07:04:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ocena logow cd
PostNapisane: 14.cze.2010 19:04:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2010 23:18:04
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
:?: :?: :?: :?:
Nawet po czyszczeniu?
Grupa 8, 10 wygląda chyba OK?
Po czym sądzisz, że skopana? :(

_________________
A kiedyś miałem Japończyka, eeech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ocena logow cd
PostNapisane: 14.cze.2010 21:53:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
T tak jakos 'prawie dobrze" laduje - krotko mowiac kulawo gaz do deski trzymales lub nadal z jakiegos powodu pojawiaja sie czasem niedoladowania. Na chwile obecnie poza miejscowa przycinka dawki (konsekwecja kulejacego troche ladowania pewnie) przeplywka nie tnie (smoke limiter >= torque limiter)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Ocena logów c.d.
PostNapisane: 14.cze.2010 22:20:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2010 23:18:04
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Być może jest to spowodowane intercoolerem. Jest on tylko zaklejony, ale nieszczelny. Moze to jest przyczyna :?: Gaz był do deski
Dzięki
A może jakaś opinia na temat przelewów i korekcji?

_________________
A kiedyś miałem Japończyka, eeech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2010 08:36:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.maja.2010 20:33:18
Posty: 40
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
chodziło mi że w grupie 008 kolumna 4 wartości są zaniżone jak uszczelniłeś w miare dolot a było lepiej z początku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ocena logów c.d.
PostNapisane: 15.cze.2010 11:29:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
mjerzym napisał(a):
Być może jest to spowodowane intercoolerem. Jest on tylko zaklejony, ale nieszczelny. Moze to jest przyczyna :?: Gaz był do deski
Dzięki
A może jakaś opinia na temat przelewów i korekcji?


ja dawalem do regeneracji intercooler.

gdzie Ci cieklnie na pokrywach zaworowych, przy wejsciach ? to uszczelnij ''hiper silikonem''... na spalanie i na korekcje ma to zerowe znaczenie... jezeli pisze o tym samym co Ty.

Przemek jak jest rozszelnienie w IC to powstaje niedoladowanie w zaleznosci jakie cisnienie zapanuje w IC, dluzej go moze osiagac po lekkiej utracie.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Ocena logów c.d.
PostNapisane: 15.cze.2010 21:01:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2010 23:18:04
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Faktycznie w grupie 08 jest gorzej niż w pierwszych logach. Wcześniej ograniczenie dymienia było większe od ogr. momentu już na poziomie ok 1750 obr.

Intercooler raczej do wymiany. Pęknięte kilka słupków przy podstawie.
Grejf, a na czym polegała twoja regeneracja intercoolera?
Mam mokrą pokrywę zaworową przy dwóch przednich wtryskach, i wydaje mi się, że to z przelewów. No i właśnie na cyl 5 i 6 mam największe korekcje (zbieg okoliczności) :?:

A więc: Spróbuję jeszcze raz przemyć przepływkę. Wkręcę przed katalizator manometr i zmierzę jakie jest ciśnienie przed katem. :diabel:

_________________
A kiedyś miałem Japończyka, eeech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2010 08:33:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
z jakimikolwiek formami diagnozy/naprawy wstrzymaj się do czasu wymiany IC. jeżeli był popękany, to jest nadal nieszczelny [pomimo zlepienia/połatania].
w tej sytuacji wszelkie pomiary ciśnienia doładowania i masy powietrza są niemiarodajne [gdyż sprężone powietrze wali w atmosferę].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Analiza logów cd
PostNapisane: 29.cze.2010 23:40:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2010 23:18:04
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Witam, na weekend może założę szczelny intercooler, ale męczy mnie jeszcze poranne odpalanie. Chciał bym zwiększyć dawkę rozruchową. Niestety loginy do ake znalezione na forum nie działają (26262,26261). Może ktoś zna takowy (rocznik 2002), albo może służyć pomocą jak takowy login zczytać/zdobyć :peace:

Pozdrawiam

_________________
A kiedyś miałem Japończyka, eeech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Analiza logów cd
PostNapisane: 30.cze.2010 14:14:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
mjerzym napisał(a):
Witam, na weekend może założę szczelny intercooler, ale męczy mnie jeszcze poranne odpalanie. Chciał bym zwiększyć dawkę rozruchową. Niestety loginy do ake znalezione na forum nie działają (26262,26261). Może ktoś zna takowy (rocznik 2002), albo może służyć pomocą jak takowy login zczytać/zdobyć :peace:

Pozdrawiam


Najpierw ogranij IC.

26231, 26232
26241, 26242
26251, 26252
26281, 26282
12233, 22158

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Ocena logów c.d.
PostNapisane: 21.sie.2010 20:23:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2010 23:18:04
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Witam po dłuższej przerwie.
Ciąg dalszy walki z V6 :D
Od ostatniego posta parę rzeczy zmieniłem, a mianowicie:
- Wymieniony intercooler, wyczyszczony dolot.
- Wkręcony manometr w katalizator wstępny zaraz za turbiną , brak wskazań czyli katalizator nie zapchany.
Zrobione nowe logi:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6d ... c0a1f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/350 ... f35c2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52c ... b82bb.html

Wniosek - chyba jednak skopana przepływka.
Może ktoś z okolic Krakowa mógł by na chwilkę pożyczyć przepływkę do zrobienia logów?

Mam jeszcze pytanie odnośnie numerów cylindrów w grupie 013, 014
Mam wysokie korekcje w gr 014 na cylindrze 5 i 6. Ponieważ VAG-COM pokazuje korekcje względem cylindra 2 a podejrzewam że to musi być cyl. z wtryskiem sterującym, to 5 i 6 to chyba dwa przednie cylindry :?:

Pozdrawiam i proszę znawców o odpowiedź :peace:


EDIT:

Czy ktos sie orientuje czy korekcje sa okreslane wzgledem 2 cylindra, czy wzgledem wtrysku sterujacego :?:

_________________
A kiedyś miałem Japończyka, eeech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2010 22:49:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2010 23:18:04
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Żadnego pomysłu ?

_________________
A kiedyś miałem Japończyka, eeech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 09:54:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
to tak smiesznie wymyslone, ze mierzone sa korekcje wzgleden cylindra bez wtrysku sterujacego

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Logi c.d.
PostNapisane: 04.wrz.2010 21:10:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2010 23:18:04
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
No przyznam, ze jestem w kropce. Byłem w warsztacie, który zajmuje się regeneracją pomp, wtrysków itp. Tam twierdzą, że korekcje są określane względem wtrysku sterującego. Podobno taka jest kolejność z pompy
P Kierowca
--------
2 1
4 3
6 5
---------
Chłodnica


Czyli zgadzało by się z Vag -iem. Gdzie jest PRAWDA.
Ma ktoś pomysł co do logów - Przepływka kaput?? :?:

_________________
A kiedyś miałem Japończyka, eeech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 23:39:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jest tak
pasazer/kiero
3 6
2 5
1 4
chlodnica

sterujacy jest w 3ce
ta numeracja nie jest zgodna z kolejnosca "pracy"
wg watku
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... +kolejnosc
kolejnosc wtrysku jest nastepujaca
1,4,3,6,2,5

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: