.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 05:25:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2010 21:40:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Chciałem dać do HP, ale tam zniknie, a tu może się komuś przydać taka lektura. Opis dotyczy co prawda Paska, ale 2.0 TDI 140 KM
http://vwszrot.pl/

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2010 11:10:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
emge napisał(a):
Chciałem dać do HP, ale tam zniknie, a tu może się komuś przydać taka lektura. Opis dotyczy co prawda Paska, ale 2.0 TDI 140 KM
http://vwszrot.pl/

Ni znacie się przecież VW-eny to trwałe auta,a japońce to jednorazówki :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2010 19:08:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2010 19:03:29
Posty: 6
Lokalizacja: pomorze
witam.jeśli ktoś potrzebuje zdjęcia z regeneracji wałka wyrównoważajacego(jego gniazda gdzie wchodzi zabierak) prosze podawać maile-prześlę zdjęcia.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2010 21:35:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2010 19:03:29
Posty: 6
Lokalizacja: pomorze
służę pomocą w naprawie tego wspaniałego wynalazku jakim jest wałek wyrównoważający napędzający pompę olejową....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2010 22:54:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Witam
A słyszeliście o silniku 2.0 140KM BLL?
Dostałem info od mechanika w ASO w DE że to jedyny, rzadki "dobry" silnik z 2.0.(A4 B6 i A6 C6)
Ale nie znalazłem informacji o tym kodzie silnika
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 12:19:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Darp napisał(a):
Witam
A słyszeliście o silniku 2.0 140KM BLL?
Dostałem info od mechanika w ASO w DE że to jedyny, rzadki "dobry" silnik z 2.0.(A4 B6 i A6 C6)
Ale nie znalazłem informacji o tym kodzie silnika
Darp


Co by nie wybrał kolego z 2,0 TDI PD bez pompowtrysków Bosha, tylko Siemensa, lub w RC zdaje mi się, że pompy też nie są Boshowskie. BBL ?? to chyba Ci chodziło o BLB ;). Po roku 2008 poprawili zespół kół zębatych, tylko też ulegaja awarii kpl naprawczy 4,300 zł, wiec z 2,0 TDI to loteria, moze brac z A3, Golfa 5 nie wystepuje problem padu pompy oleju ~slynny imbulsik. Lecz co z PD firmy SIMENS + zrobić koła zębate w ASO za 4tpln... i dalej mieć dusze na ramieniu o pompowtryski ?? Moj kolega kupil paska 140ps i T mu padło przy 120tkm. Poszukaj ost A4 z silnikiem 1,9 TDI 2005-2006 9lecz moge sie mylic bo nie pamietam) Sam wzialem golfa BKC 1,9 nie 2,0. Wiec nie ma co rzeźbić rzeźbe, jak tam wszystko SIMENSA.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 12:32:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
A pan Kornacki polecał 2.0 TDI jako sprawdzoną jednostkę napędową. Chyba naszego forum nie czyta ;)
Tak serio to ciekawe jaka jest faktycznie w % ta awaryjność silników 2 litrowych względem takiego 1.9.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 13:02:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
emge napisał(a):
A pan Kornacki polecał 2.0 TDI jako sprawdzoną jednostkę napędową. Chyba naszego forum nie czyta ;)
Tak serio to ciekawe jaka jest faktycznie w % ta awaryjność silników 2 litrowych względem takiego 1.9.


Tak p.Kornacki poleca także fiaty, lecz taka jego praca, stara się być ponad opiniami "ten taki, tan owaki" zauważyłem. Druga sprawa to zapewne wie z zasłyszenia co jest warte, a co nie. Lecz nie chce tego poruszać raczej na wizji. Ma spokój na forum TVN'u ;) Ci co kupują, stara się im przedstawić modele, aby się przemieszczać z pkt. A do B. Pomimo to uważam, że jest b.dobry mówi po Polsku i to na każdy temat danej marki, to się ceni.

A jeżeli chodzi o usterkowość (wad) tych 2,0 TDI to jest ona na liczbę jeżdżących pewno z 30%. Bardzo głośno jest o tym, wiadome, że emerytowi wada może wyjść po 6 latach, kierowcy młodemu po roku... Ale porównując 1,9 z 2,0 to zdecydowanie przepaść pod tym względem. To jest przykre, polityka zarobku na ASO, autko do 150tkm ok, potem €. :(

sprawdzilem co do A4 B7 2004-2008 1,9 PD 115PS. (podatność na moda :diabel: ) Wiec przemekk74 masz kompromis co do zakupu A4 takich roczników.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 13:48:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
grejf napisał(a):
Co by nie wybrał kolego z 2,0 TDI PD bez pompowtrysków Bosha, tylko Siemensa, lub w RC zdaje mi się, że pompy też nie są Boshowskie. BBL ?? to chyba Ci chodziło o BLB ;). Po roku 2008 poprawili zespół kół zębatych, tylko też ulegaja awarii kpl naprawczy 4,300 zł, wiec z 2,0 TDI to loteria, moze brac z A3, Golfa 5 nie wystepuje problem padu pompy oleju ~slynny imbulsik. Lecz co z PD firmy SIMENS + zrobić koła zębate w ASO za 4tpln... i dalej mieć dusze na ramieniu o pompowtryski ?? Moj kolega kupil paska 140ps i T mu padło przy 120tkm. Poszukaj ost A4 z silnikiem 1,9 TDI 2005-2006 9lecz moge sie mylic bo nie pamietam) Sam wzialem golfa BKC 1,9 nie 2,0. Wiec nie ma co rzeźbić rzeźbe, jak tam wszystko SIMENSA.

Witaj grejf
Nie chodzi mi o silnik BLB. Znam opisywane historie tego silnika. Ale nie tylko opisywane bo kolega ma BLB i po 150tys oryginalnego przebiegu wymienił cały silnik na BKD. Koszty przeróbki napędu pompy olejowej były dwa razy większe niż roczny silnik 2.0 wraz z przekładką. Więc znam też z życia

Nawiązując do historii niekupionego A6 Allroad (z innego naszego postu),
wracam do opcji I czyli kupna A6C6 i ewentualnej opcji zamiast 2.7czy 3.0 i dużej akcyzy, zaproponował mi ten kolega z Niemiec A6C6 z 2.0 ale bardzo rzadko występującym, ponoć nie awaryjnym silnikiem, którego oznaczenie podał jako BLL Dzisiaj wieczorem się upewnię jeszcze, ale ten silnik ma być jeszcze lepszy od BKD. Może coś źle się zrozumieliśmy, on pracuje w ASO w de i wszystkie te aspekty , bolączki 2.0 począwszy od BLB, BPW, BRE, BMP, BGB, BKD i tp 2.0 oraz 2.7 i 3.0 zna doskonale. Co zresztą potwierdził w naszych rozmowach.

ALe przeszukuję info o tych 2.0 i raczej żadne oznaczenie nie pasuje mi do BLL lub nawet podobnie nie brzmi (oprócz oczywistego-awaryjnego BLB).

Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Ostatnio edytowano 21.lip.2010 16:56:43 przez Darp, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 13:59:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Drap, nie słyszałem o "BLL", może jest. Lecz nie jest na Bosh'u zapewne... Jak bym stał nad wyborem to 1,9 PD z 2008. (W golfiznie mi lata 200tkm i malinka, a z klubu golfa koleżka ma juz 370t chip na 140ps i lata) ale nie ma w A6 :(. Jak bedziesz cos wiedzial wiecej nad BLL to napisz, pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 14:39:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
VAG nigdy nie produkował silnika o oznaczeniu BLL.
[znajomemu coś się musiało przyśnić]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 22:25:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Pewnie mu się przyśniło :-)
Ale nadal twierdzi że jest taki
Będę miał VIN to sprawdzimy
Pozdrawiam
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2010 12:52:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Warto się chyba też zapoznać bo były też 2,0 TDI PD na Boshu (zapewne te mniej klopotliwe) Golf, A3 w jakich latach Bosh, od kiedy Siemens.

A3 Golf- http://www.boschdiesel.pl/czesci.php?idgrupyczesci=11&idmodelu=852

A4 - http://www.boschdiesel.pl/czesci.php?idgrupyczesci=11&idmodelu=744

A6 - http://www.boschdiesel.pl/czesci.php?idgrupyczesci=11&idmodelu=740

nie pisząc o innych bolączkach tych modeli rocznikowych Bosh A4, A6. 2,0 TDI Imbulsów, kół zębatych Wg. producenta poprawa < 2008 [lecz części te same] z księgowym i przesiadce na Siemensa :): Sam jestem zainteresowany A4 B7 Avant 1,9 nie wykluczam wyruszyć do DE.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2010 13:26:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Darp napisał(a):
Pewnie mu się przyśniło :-)
Ale nadal twierdzi że jest taki
Będę miał VIN to sprawdzimy
Pozdrawiam
Darp


tymczasem rzuć okiem na silniki, które były montowane w historii Audi:
http://hotfile.com/dl/56762761/2e2069c/VAG_Audi.pdf.html

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2010 22:46:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Tak Tak
Przeglądałem, nie znalazłem więc pytam
Czasami dziwne rzeczy się zdarzają
Pozdrawiam
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2010 18:45:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Tak upewniając się to PD na Boschu są ok a na Siemensie wadliwe?
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2010 17:45:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
jest jedno rozwiązanie kupić nową budę bez silnika i skrzyni i ładować przedpotopowe silniki ze starymi skrzyniami będzie wyglądało na nowe i jeżdziło bez awaryjnie jak stare auta

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2010 22:42:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
mariuszj0808 napisał(a):
jest jedno rozwiązanie kupić nową budę bez silnika i skrzyni i ładować przedpotopowe silniki ze starymi skrzyniami będzie wyglądało na nowe i jeżdziło bez awaryjnie jak stare auta

taaa..... daj takie stare auto pracownikowi to po pol roku bedzie juz tylko dawca czesci... po drugie starymi piernikami nie mozna juz wjechac do niektowych miast (norma spalin)
Co do tego felernego napedu oleju to poza spasobem polegajacym na wywaleniu tego zespolu walkow to warto wspomniej ze chyba od okolo 2008/2009 roku (pewnie te nowe 4 literkowe silniki CR) ten imbusik jest dluzszy (wchodzi glebiej wiec i wieksza powierzchnia "zazebia sie") i Sa firmy przerabiajace calosc na dluzszy imbusik takze w starszych motorach 2.0TDI jak i regenerujace ten jeden walek z gniazdem pod imbusik (spory rynek sie zrobil wiec i cena nizsza + wiecej opcji)
Dostep do imbusika po sciagnieciu miski jest latwy - przy wymianie np rozrzadu chyba w przypadku 2.0tdi <2008 roku warto profilaktycznie wymienic imbusik za 20zyla....

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2010 10:20:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
przemekk74 napisał(a):
w przypadku 2.0tdi <2008 roku warto profilaktycznie wymienic imbusik za 20zyla....


Dla posiadaczy tych "wspanialych" motorów.... to juz standard tak jak pasek czy rolki... ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2010 10:33:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Co z tego ze wymienilem imbusik jak po 40 tys znow byl obrobiony i gotowy do przeskoczenia. Obezjalem go przy okazji padnietej turbosprezarki ktora wytrzymala tylko tyle pomimo cackania sie z nia jak odbezpieczonym granatem. Do tego wylecialy jakies broki z walkow popychaczy i rok zajelo zdiagnozowanie ze to one byly przyczyna palenia sie ciagle checka i wywalania bledu pomiaru przeplywomierza... poszla uszczelka pod glowica a w aucie goscily lacznie od nowosci cztery turbiny na dystansie 200 kkm. To jest smiech aby audi puscilo takie auto na droge.

Audi obecnie weszlo w faze odcinania kuponow. Czyli robi to co 10 lat temu mercedes. Dogonilo BMW i Mercedesa i teraz oszczedza. Skonczy jak mietek ktory z pancerwagana stal sie rdzewiejacym psujacym sie autem taksowkarskim :peace:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: