.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 15:38:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 10:16:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Widziałem już kilka zdrowo popękanych...

Kup gładką ATE/BREMBO/ZIMMERMANN i nie kombinuj zbytnio. Do tego porządny klocek, świeży płyn i hamulec będzie jak trzeba

Wg katalogu Brembo potrzebujesz tarczę 321 mm

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 10:29:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Cytuj:
Kup gładką

Martab czemu gladka ? Przeciez nawiercane, nacinane, wentylowane chyba sa po to robione zeby lepiej odprowadzac cieplo ( no i sa drozsze od zwyklych )
Nie to ze sie czepiam tylko chce wiedziec :)

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 10:53:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Już gdzieś na ten temat było sporo, ale w dużym skrócie:

Skuteczność hamulca nie wzrasta wraz z liczba otworów czy nacięć, lecz powierzchni ciernej oraz sprawności klocka.
Porządna, sportowa tarcza hamulcowa o koszt w granicach 800-1000 zł /szt. Oczywiście, nacinane czy wiercone tarcze wyglądają groźnie, ale te w cywilnych cenach nie wytrzymują nawet codziennej eksploatacji ;)
Tarcze użytkowane w ekstremalnych warunkach faktycznie potrzebują dodatkowej wentylacji czy oczyszczania- no codzień w zupełności wystarcza porządna, wentylowana tarcza, dobry klocek, sprawne zaciski i świeży płyn.
Rewelacyjne efekty daje tez wymiana przewodów hamulcowych na takie w oplocie, ale to już wersja zaawansowana.
Wszystkie powyższe przetestowane na własnej skórze/kieszeni :diabel:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 11:05:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
Spawn, te z linka i tak nie podejdą do A6 C5.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 11:33:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2008 18:05:39
Posty: 41
Lokalizacja: Gdańsk
No właśnie tego się obawiałem że nie podejdą. :( Co do samych tarcz i ich wytrzymałości : nie jestem jakoś specjalnie agresywnym kierowcą a chcę aby to fajnie wyglądało, jednocześnie nie chciałbym kupowac jakiegoś chłanu za 200 zł.

_________________
Było:
Audi A6 2,5TDI Quattro Avant 1999r

Jest:
Audi A6 2,7T Quattro 2003r przepiękny czerwony Lakierek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 11:45:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
martab99 napisał(a):
Już gdzieś na ten temat było sporo, ale w dużym skrócie:

Skuteczność hamulca nie wzrasta wraz z liczba otworów czy nacięć, lecz powierzchni ciernej oraz sprawności klocka.
Porządna, sportowa tarcza hamulcowa o koszt w granicach 800-1000 zł /szt. Oczywiście, nacinane czy wiercone tarcze wyglądają groźnie, ale te w cywilnych cenach nie wytrzymują nawet codziennej eksploatacji ;)
Tarcze użytkowane w ekstremalnych warunkach faktycznie potrzebują dodatkowej wentylacji czy oczyszczania- no codzień w zupełności wystarcza porządna, wentylowana tarcza, dobry klocek, sprawne zaciski i świeży płyn.
Rewelacyjne efekty daje tez wymiana przewodów hamulcowych na takie w oplocie, ale to już wersja zaawansowana.
Wszystkie powyższe przetestowane na własnej skórze/kieszeni :diabel:

Dziekuje, nie mam wiecej pytan :peace:

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2010 21:25:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2009 15:23:53
Posty: 32
jezeli potrzebujesz do swojego auta perforowanych Zimmermannów
musisz szukac o oznaczeniu 100.1249.50
do tego musisz zapodac dobry klocek np. Ferodo nie bedzie kłopotu z pęknieciami na tarczy
jaki masz zacisk? z blacha czy z drutem?
z drutem to oznaczenie klocka jest FDB1407
z blachą to FDB1629
jezeli masz to drugie pokusiłbym sie o załozenie FDS1629


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: