sprawdze TPS też
zmajstrowałem żarówke i spinacz i ide spróbować zczytać kody;-)
EDIT: no dobra pomajsterkowałem trochę i oto co wyszło:
1 kod = 1111 Engine Control Unit (ECU) Defective memory circuits, incorrect Checksum for EPROM(s) (this can occur on some modified ECU's) Check ECU ground connections, pins #10, 14, 19, 24, 26, Replace ECU?
2= kod 2111 RPM sensor
Open or short circuit,
Defective sensor & cables, metal fragments on flywheel teeth
3 kod = 2322 Inlet air temp
Open or short circuit
Defective sensor or wiring
Symptom: Slight power loss, Increase in fuel consumption
4 kod = 2342 Oxygen Sensor Signal (voltage) is not changing up and down, (Shown for ABH Engine Only)
Signal shorted to ground or to +12V,
Fuse #5 blown, O2 Sensor heating element not working,
Ground problem between ECU pin 10 and engine block,
fuel pressure too low or too high, intake or exhaust system leak, defective ignition system component,
intake air leak after air mass sensor, O2 sensor is faulty
Overly rich exhaust, Spark Plug fouling,
California vehicles: Check Engine Light should be ON
mam dwa wyjścia
spalić auto albo się wieszać
ok to lecimy ..
kod 1 - wyjme ECU poczyszcze styki sprawdze masy (nie wiem gdzie są jeszcze)
kod 2 - podmienie oba czujniki bo je mam zobaczymy
kod 3 - wymienie po prostu ten czujnik
kod 4 - tutaj już nie mam pojęcia od czego zacząć..lambdę wymieniłem pół roku temu bo zaczął palić 35/100 , po wymianie wrocił do 16/100 wieć wnioskuje, że ona jest dobra..
help
EDIT2: wydaje mnie się, że czujnik temp. zasysanego powietrza można wykluczyć. dorwałem się do tego okazało się, że kiedyś były urwane kable przed kostka, zostało to pięknie zrobione
= zawiązane na supełki i zaizolowane taśma. efekt tak, że nie dość, że pewnie dobrze nie stykało to jeszcze słaba izolacja i wilgoć zrobiła z tych cienkich przewodzików szmelc.