.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 04:56:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2010 07:12:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2010 21:52:54
Posty: 262
Lokalizacja: Warszawa
aaaa to Przepraszam nie zajrzałem w ten link :)

_________________
V8 D11 4.2 quattro 6gang manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2010 08:29:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
a ja wczoraj zczytalem jeszcze kody błedów...zawór N88 i N90 coś z nim nie tak....sprawdze dziś kostki przy skrzynii a jak nie to zrzucam miske i płyte sterująca :) - chyba, że ktoś to przerabiał i coś może poradzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2010 13:45:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
błędy zaworów moga wystąpić nawet przy słabo naładowanym aku, albo padającym alternatorze.
Jeżeli pokusisz sie o zdjęcie miski i płyty zrób fotostory.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2010 14:41:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
z aku i alternatorem to masz racje calkowitą. jak miałem slaby aku to skrzynia wchodziła nonstop w awaryjny tryb. teraz jestem po regeneracji alternatora i kupnie akumulatora więc nie powinno być problemów. Dla pewności posprawdzam sobie ładowanie i wtyczki tych elektrozaworów.

nie ma problemu - będę się za to zabierał za tydzień dwa. a dziś z uwagi na to, że już jest dramat bo stojąc na światlach mi potrafi zgasnąć i nie odpalić przez chwile to jadę za godzinę wymienić czujniki - położenia wału i obrotów. To coś tam pstryknę:)

EDIT: czujniki wymienione - robota trochę upierdliwa ale dość prosta.

jak każdy wie czujniki są przykręcone razem z osłoną w okolicach wieńca zębatego silnika na 2 śruby. mały klucz płaski 10mm oraz malutka grzechotka 1/4" z nasadka 10mm załatwia sprawę szybko.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

trochę gorzej jest z odpięciem wtyczek, które znajdują się mniej więcej powyżej czujników. Są to typowe wtyczki ze sprężynka którą trzeba wcisnąć. Pewnie można się szarpać i je odpiąć jakoś od dołu lub od góry, lecz ja wolałem wyjąć aparat zapłonowy i ułatwić sobie dostęp od góry. Pamiętać włożyć aparat z palcem w tej samej pozycji:)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

i po krótkiej jeździe i zczytaniu kodów, został mi w aucie już tylko błąd 2342 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: