.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 19:48:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ 80 b4 2.8 q] Łączniki stabilizatora
PostNapisane: 15.sie.2010 23:07:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Czy wy też tak macie że ciągle wysypują się wam łączniki? jak raz na 5000 muszę wymienić i nie ważne czy LMI czy Febi czy cokolwiek macie może jakieś pomysły czy można je jakoś porezać albo dopasować od czegoś innego żeby były solidniejsze? co myślicie o tym? http://allegro.pl/item1165435162_laczni ... m3_z4.html

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2010 09:19:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moze masz co innego wytluczone i przez to laczniki siadaja. o ile mi wiadomo to Audi to nie polonez gdzie trzeba bylo poprawiac fabryke zeby dalo sie tym jezdzic. Zwroc uwage na amortyzatory i gumy nasamym stabilizatorze. wzglednie poduszki mcphersona.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2010 09:38:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
W osiemdziesiątce łączniki lecą jak głupie. To auto jest tak skonstruowane, że źle znosi wertepy, a tych u nas nie brakuje.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2010 17:47:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
no właśnie też mam wrażenie że ta konstrukcja mimo że to nie polonez to akurat zawieszenie jest liche może jak jest lekki motor i bez q to lepiej ale u mnie z 2.8 i q łączniki się sypią za szybko wszystko inne mam ok dla pewności wymienię gumy na samym stabilizatorze zobaczymy....

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2010 22:32:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
A nie masz zbyt dużej gleby? O ile wiem do niskiego zawiasu należy dawać krótsze łączniki stabilizatora.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2010 15:23:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
zawias seria

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2010 16:02:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 22:33:57
Posty: 431
Lokalizacja: Dolny Śląsk DZA
U mnie tak samo się sypią łączniki (też 2.8 q) przy fabrycznym zawiasie sportowym -20...

_________________
80 quattro 4.2 V8 ABZ BiTurbo 6 gang '92
S8 quattro 4.2 AHC manual '97
V8 quattro 4.2 ABH automat '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2010 22:41:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
no sypią się jak choinki po zimie. Dlatego myślę czy można coś porezać żeby było jak powinno. Jak ktoś ma jakieś pomysły to pisać.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 12:18:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Panowie,

występują dwa rodzaje łączników.

Plastykowe i metalowe. Które wybrać? TRW są plastykowe i trochę tańsze od metalowych Lemfoerderów - oba to oryginały. Jakie doświadczenia?

Pozdr

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 17:20:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Ja mam metalowy od Harta. 10zł za niego dałem i śmiga jak miło.
W plastik bym nie szedł, nie zaufałbym.

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 18:42:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
a ja sprawdziłem lemfordery febi trw i inne i wszystkie padają nie przetestowałem tylko tych z ASO ale jak sobie mysle ze zapłace jak to sie płaci za części z ASO to mi sie trochę szkoda robi bo mam dla przykładu starą vectrę z 1988 i tam sie tak nie sypie nie wiem może po prostu 2.8 ze skrzynią q jest za ciężka do tej konstrukcji

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 19:27:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprobuj z ASO albo sprzedaj auto i kup C4 dla mnie jest nie do pomyslenia zeby przy zawieszeniu robic cos co 5 tys km. Obecnie malo jezdze i raz na 2 lata jak cos pogrzebie to juz czesto ale to i tak wychodzi jakies 20-30 tys km. Ostatnio wlasnie kupilem w ASO talezyki do stabilizatora roznica spora bo 60 pln za sztuke gdzie w IC mam po 10 pln za sztuke, niestety jeszcze nie zalozylem takze nie wypowiem sie.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 19:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kiedys jak mialem b4 w sklepie gosc zaproponowal mi wzmocnione laczniki ktore w reku wygladaly znacznie masywniej tak praktycznie to wygladaly calkiem inaczej niz inne kosztowaly po 70zl za sztuke i sprawialy lepsze wrazenie ale dlugo na nich nie pojezdzilem bo sprzedalem auto. Te z linka wygladaja na zwykle. Na pewno nie byly firmy febi czy lemfordera. Popytaj w sklepie o wzmocnione laczniki. W necie takich nie znalazlem.

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: