witam serdecznie mam podobny problem co w tym temacie tylko ze u mnie zawór n75 już został wymieniony bo w pierwszej kolejności podejrzewałem właśnie jego ale niestety to za bardzo nie pomogło , w moim przypadku jest problem tej natury ze autko od początku jechało jakby ospale a stwierdzam to z racji tej ze posiadałem już 90 tke tylko w Seacie Leonie i chodziło to znacznie lepiej. autko z trudnością ciągnie do 4 tyś na 4 biegu a nie mowie już na 5 biegu max speed to 170 i to trzeba kawał prostej, druga sprawa jest tego typu ze od momentu wymiany n75 auto łapie kompletnego muła zazwyczaj przy przeciąganiu obrotów do 4 tys lub na autostradzie na 5 biegu, potem auto wystarczy zgasić odpalić ponownie i tak do następnego razu

kolejna rzecz to taka ze zakupiłem vaga (PolskiVag) gdzie chyba nie mam mozliwości zrobić logów dynamicznych tak jak to robi 99% forumowiczów na innym programie tylko jest możliwość podglądu na bieżąco co się dzieje czyli zakładane ciśnienie doładowania i aktualne, wyświetla się to formie wykresów rysowanych przez około minute a potem znikają nie wiadomo gdzie i rysowane są na nowo. a wiec rysuje mi tak ze przy max wciśniętym pedale gazu na 3 biegu turbo pompuje 1.6 bara, zaś gdy jadę z stała prędkością na 3 biegu przy trzech tysiącach zakładane ciśnienie jest 1.45...... to aktualne mam 1.7 , a najzabawniejsze w tym wszystkim jest to ze gdy przejadę tak około 300 metrów ( na 3 biegu z ta stała prędkością obrotową 3 tyś) i wcisnę pedał do dechy to ciśnienie wzrasta do 2.2 !!! i auto idzie jak by miało afn pod maska i tak do 4.2tys a potem łapie muła i tak sie dzieje tylko na 3 biegu na zadnym innym. jak ktoś będzie miał chwile niech pochyli sie nad problemem
P.s motor to ahu a4 b5 1996rok