.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 17:43:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 23:08:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
420 niutona bedzie ciezko na seryjnych pompkach AWX [no chyba ze sa tam fabryczne AL-ki], poza tym szkoda dla calego ukladu napedowego i karku :D takiej wartosci tylko przez chwile ... lepiej nizej i bardziej plasko ale dluzej ... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 23:32:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Jak narazie sprzeglo przenosi jak trzeba, modle sie, oby bylo tak dalej. Jak bedzie trzeba przerobic... to sie zrobi:) Generalnie sa ludzie, ktorzy maja turbine od brd i dalej jezdza na dwuamasie, dla mnie to jest masakra, bo moj pol roczny przy 385nm sie sypal... Najslabszy element przeniesienia napedu wywalilem. Tarcza i docisk powinny byc ok, jak juz wczesniej pisalem, producent deklaruje lepsza "lepkosc" do 20%. Czy sprzeglo od VR6 da rade 420nm?? Wciaz zastanawiam sie nad pompkami AL, moge kupic komplet nowych ori za 600funa, ale czy jest sens znowu wywaliac kupe kasy na pare kucy...?

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2010 08:00:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
matysss napisał(a):
Jak narazie sprzeglo przenosi jak trzeba, modle sie, oby bylo tak dalej. Jak bedzie trzeba przerobic... to sie zrobi:) Generalnie sa ludzie, ktorzy maja turbine od brd i dalej jezdza na dwuamasie, dla mnie to jest masakra, bo moj pol roczny przy 385nm sie sypal...


masz wykres tych 385 niutonow ... ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2010 08:21:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Wkleje jak tylko znajde chwile czasu.
powalilo mi sie, bylo nawet mniej nm - 379,4. Hamowalem w niezalaeznym zakladzie. Po tych modach, bede mierzyl gdzie indziej.
EDIT: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f10 ... a762d.html

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2010 08:31:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ten wykres.... to... taki sobie....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2010 12:22:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Dlatego juz nie zrobie u nich pomiaru.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2010 12:52:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
matysss napisał(a):
Wciaz zastanawiam sie nad pompkami AL, moge kupic komplet nowych ori za 600funa, ale czy jest sens znowu wywaliac kupe kasy na pare kucy...?


mozesz swoje pompki przerobić na ALki wymieniąjąc w nich koncówki o oznaczeniu 1043

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2010 13:09:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Jak to wyglada cenowo? Poprawia sie korekcje?? Bo jedna mi kuleje. W jakiej cenie masz AL?? W sumie takie "ulepione" pompki beda ciezkie do ogarniecia w sofcie, wiec moze lepiej od razu AL??

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2010 09:39:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
matysss napisał(a):
Jak to wyglada cenowo? Poprawia sie korekcje?? Bo jedna mi kuleje. W jakiej cenie masz AL?? W sumie takie "ulepione" pompki beda ciezkie do ogarniecia w sofcie, wiec moze lepiej od razu AL??


ulepiony to moze być garnek z gliny ;)

tu masz nowe koncówki z wyregulowaniem cisnienia otwarcia oraz idealnym ustawieniem dawki, wiec korekcje powinny być OK , przynajmniej pompki bedą idealnie dawkować

pompki będą łatwe do ogarniecia w sofcie przez kogoś kto sie zna na rzeczy... wszak bedą z oryginalnego silnika..

otworki w pompkach AWX to 0,190mm, a w ALkach to 0,195mm, ale rozpylacze jeszcze różnią się jeszcze detalami poza samą średnicą otworków

nowe AL są w cenie około 1000 PLN za sztukę :)

przeróbka awxowych pompek na AL na koncówkach FIRAD 1043 to koszt 1300 PLN wliczając: koncówki, instalację i regulację pompek oraz nowy zestaw uszczelek:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478&start=0

można tez kupić zestawy BOSCHa około 350-400 PLN za sztuke i wtedy juz jest KOMPLETNIE zregenerowana pompka

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2010 10:14:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Piszac "ulep" mialem na mysli custom:) Dobrze wiem, ze jestes profesjonalista w tym co robisz, wielu kolegow jezdzi na sprzecie od Ciebie i sa zadowoleni, sorry jak zle mnie odbrales. Generalnie troche taka impreza kosztuje i biorac pod uwage stosunek cena/moc, raczej nie bede ładowaj juz kasy... Gdyż dla mnie w zarysie wyglada to tak:

Pierwszy mod softem: 40KM i 90nm kosztowal mnie 170 funtow - banan na twarzy!! Auto lata, wow!

Drugi mod; turbina, sprzeglo, icek: dodatkowe ~ 20KM i 30nm, kosztowalo mnie 800 funtow - slaby banan na twarzy, auto nieco szybciej jezdzi...

Planowany trzeci mod; wtryski 4X1300zl = 5200 zl -> 1100 funtow, dodatkowe 15KM i 20nm (blokuje turbina), roznica w jezdzie praktycznie nie zauwazalna...


Pomijam juz fakt, ze musialem jeszcze wstawic lepsze hamulce za kupe kasy, zeby czasem zwalniac.

Wnioski:

Fajnie jest dowalic 40KM i 90nm za 170 funtow! Naprawde polecam to kazdemu.

Średnio fajnie jest dac 800 funtow za kolejne 20KM i 30nm...

Niestety musze poprosic moja kobiete, zeby wyalala na mnie wiadro lodowatej wody, aby odciagnac mnie od pomyslu wydawania kolejnych 1100funa na 15KM, bo to naprawde mija sie z celem w moim odczuciu:(

Nie żałuje wydanej kasy, bo nabylem nowych doswiadczen i moge powiedziec, że posunalem sie minimalnie dalej w tuningu niż inni. Gdyby jednak spojrzec na ta cala historie z punktu widzenia "nie maniaka" ... za te pieniadze nie warto.

Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2010 10:51:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
matysss napisał(a):

Planowany trzeci mod; wtryski 4X1300zl = 5200 zl -> 1100 funtow, dodatkowe 15KM i 20nm (blokuje turbina), roznica w jezdzie praktycznie nie zauwazalna...


Pomijam juz fakt, ze musialem jeszcze wstawic lepsze hamulce za kupe kasy, zeby czasem zwalniac.

Wnioski:

Fajnie jest dowalic 40KM i 90nm za 170 funtow! Naprawde polecam to kazdemu.

Średnio fajnie jest dac 800 funtow za kolejne 20KM i 30nm...

Pozdrawiam


1300 PLN to cena za KOMPLET 4 pompowtryskiwaczy, czyli całkowity koszt przerobienia Twoich pompek na ALki :) czyli jakieś 265 GPB ;)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2010 10:58:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
A to inna sprawa:) Panie biere:) Podaj jakis namiar na siebie. Bede w Pl od 6.08 do 20.08, damy rade? Jestem z Toruniu, ale wale tez na wybrzeze na jakis czas.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2010 12:16:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
matysss napisał(a):
A to inna sprawa:) Panie biere:) Podaj jakis namiar na siebie. Bede w Pl od 6.08 do 20.08, damy rade? Jestem z Toruniu, ale wale tez na wybrzeze na jakis czas.


posłałem Ci info na PW

pasuje w sierpniu bo akurat teraz wybieram sie na urlop :)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 09:47:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
W zeszlym tygodniu podlaczylem FMIC i zhamowalem gada u chlopakow z SRT, wypluło 184KM i 386nm. Wczoraj zalozylem pompki od Cowboya, w moim odczuciu smiga duzo szybciej, nie wiem czy jest sens pomiaru bez srojenia...

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 11:22:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
matysss napisał(a):
W zeszlym tygodniu podlaczylem FMIC i zhamowalem gada u chlopakow z SRT, wypluło 184KM i 386nm. Wczoraj zalozylem pompki od Cowboya, w moim odczuciu smiga duzo szybciej, nie wiem czy jest sens pomiaru bez srojenia...


jest, bedzie wiadomo jaka róznica jest pomiedzy koncówkami 0,190 (AWX) a 0,195 (AL)?

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 18:10:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Rano podjade, bedzie to pomiar w dwoch roznych miejscach, wiec i tak nie bedzie w 100% miarodajny, ale zobaczymy...

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2010 08:27:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
matysss napisał(a):
Rano podjade, bedzie to pomiar w dwoch roznych miejscach, wiec i tak nie bedzie w 100% miarodajny, ale zobaczymy...


no i jak tam wyszedł pomiar ? przybyło pare koni, czy dupohamownia sie nie myliła ? ;)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2010 09:42:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Niestey nie udalo mi sie zrobic pomiaru, bo gosc byl zawalony robota... Sprobuje zrobic w UK, ale troche szkoda mi siana bo na dzien dobry wolaja 60funa...

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2010 11:07:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
matysss napisał(a):
Niestey nie udalo mi sie zrobic pomiaru, bo gosc byl zawalony robota... Sprobuje zrobic w UK, ale troche szkoda mi siana bo na dzien dobry wolaja 60funa...


jak dupohamownia odczuła, to pewnie z 10KM wiecej jest ;)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2010 17:24:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
ewentualnie siła sugestii...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: