Witam,
Mam pewien problem, który coraz bardziej się nasila. W pewnym momencie zaczęły się problemy z biegiem parkingowym. Po włączeniu na "P" i puszczeniu hamulca oraz dodaniu gazu samochód ruszał na kilkanaście centymetrów do przodu lub do tyłu (zależnie w którą stronę się jechało) i później zaskakiwał na przełożenie parkingowe. Po za tym skrzynia pięknie przerzuca i redukuje biegi, olej jest czyściutki i nie śmierdzi. Jeden z mechaników (nie mający do czynienia z automatami) coś regulował przy dźwigni i w tej chwili nie da się w ogóle przełączyć na bieg parkingowy (jak uda się przestawić dźwignię na "P" to i tak cały czas jest wsteczny). Czasami też blokuję się dźwignia i trzeba trochę się namęczyć, aby ją przełączyć.
Z tego co mi wiadomo to są dwie linki do sterowania pracy skrzynią - jedna coś związana z przepustnicą, druga przy wybieraku. Dodam, że była naprawiana głowica i wszystko było rozłączane od przepustnicy. Może to kwestia wyregulowania tych linek?
Co to może być, gdyż chciałbym to naprawić, a ewentualny koszt naprawy skrzyni to minimum 1500 PLN, a nie jestem pewny, czy wymaga remontu.
Samochód naprawdę jest w dobrym stanie, oryginalnie ma przejechane 247 tys. km. Może macie jakiegoś fachowca, który by na to zerknął? Najlepiej w Warszawie lub okolicach...
Z góry dzięki za wszelkie wskazówki. POMÓŻCIE...
P.S. Mam możliwość kupienia tanio 3-biegowej skrzyni od 2-litrowego turbodiesla, ale nie wiem czy wszystko będzie pasować. Dajcie wskazówki
|