nextwave napisał(a):
Problem w tym, że Plus jest z powodu niepotrzebnej miniaturyzacji i zawartej niestety technologi SMD cholernie awaryjny.
To nie jest wina "miniaturyzacji" oba sterowniki są wykonane w technologii SMD, jak byś rozebrał STAGA 300 i 300 PLUS, to różnicy w płytce byś nie zauważył. Z Premium jest to samo.
To że Plusy się paliły to prawda, ale od stycznia tego roku producent poprawił ten temat i ostatnio nie było z tym problemów, uwalał się jeden cylinder, najczęściej miało to miejsce w kompletacji z wtryskami Magic Jet, ale to już przeszłość.
nextwave napisał(a):
Dobrym odpowiednikiem Stag 300 Plus jest sterownik 4GAZ, który jest od strony aplikacyjnej wierną kopią |Stag ale zrobionym przy użyciu normalnych elementów dzięki czemu się nie "krzaczy".
4GAS był robiony dla Inter Carsu. A Premium jest następcą Plusa a nie STAG-300.
nextwave napisał(a):
O tym, że chcę listwę taką jak mam zamiast wtrysków Magic decydowałem sam pod wpływem opinii uzyskanej w różnych miejscach m. in. u gazowników i na forach technicznych. Po prostu wychodzi na to, że listwa Valtek 34 lepiej się sprawuje w przypadku tego silnika. Druga sprawa, to po cholerę chować wtryski za wszelką cenę pod obudowę? Przecież ja się nie wstydzę, że mam LPG n
W moim przypadku nie będę przynajmniej bluzgał w razie konieczności serwisowania.
Magic Jet też działa bardzo dobrze tylko trzeba stosować się do kilku ważnych spraw przy jego montażu.
O dziwo Valtek 34 jest dużo precyzyjniejszy od starego typ 30, tylko nie wiadomo na jak długo, autka nie wykręciły jeszcze dużych przebiegów. Jednak zdecydowanie dużo lepsze są wtryski Hana H2000, które biją na głowę precyzyjnością Magic Jeta, Valteka, Matrixa i MED-a. Zostaje jeszcze KEIHIN, ale cena powala. Dodatkowo nie zmieniają znacząco swojego wydatku w funkcji temperatury co jest bardzo ważnym atutem, przeciwnie do Magic Jet.