.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 17:25:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,5 tdi BAU] Rano gorzej pali.(logi basic set) rozwiazanie
PostNapisane: 07.wrz.2010 09:35:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Witam. Po dłuższym postoju np. rano auto odpala dopiero po okolo 5 sekundach krecenia, jak zgaszę to pali od strzała.
Auto stoi w grazu.
Wymienilem ostatnio wtrysk sterujacy oraz swiece zarowe, efektow nie ma.
Babelków w przewodzie paliowym nie zauwazylem.
Ropa nie saczy sie, przy przelewach oraz wtryskach, wszedzie sucho.
Co to moze być bo juz pomysly mi sie wyczerpują. :/ ??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Ostatnio edytowano 12.wrz.2010 17:27:01 przez Krysti, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 09:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
Witaj,

Na 99% masz przesunięty kąt wtrysku. Miałem taki sam problem. Podłącz VAG-a a wszystko będzie jasne:)

Pozdrawiam
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 11:05:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
karazim15 napisał(a):
Witaj,

Na 99% masz przesunięty kąt wtrysku. Miałem taki sam problem. Podłącz VAG-a a wszystko będzie jasne:)

Pozdrawiam
Paweł

Czy wystarcza tylko basic setting czy dynamiczne i statyczne beda potrzebna ??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 13:41:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
Krysti napisał(a):
karazim15 napisał(a):
Witaj,

Na 99% masz przesunięty kąt wtrysku. Miałem taki sam problem. Podłącz VAG-a a wszystko będzie jasne:)

Pozdrawiam
Paweł

Czy wystarcza tylko basic setting czy dynamiczne i statyczne beda potrzebna ??


Wystarczy. Według dokumentacji serwisowej powinien on wynosić w grupie 004BS: 2*ATDC na Late przy 100%.
dopuszczalny odchył to +/-2*, co daje nam efektywny zakres kąta od 0* do 4* ATDC na Late - nie mniej jednak zawsze należy starać się ustawić go na 2*ATDC.

Pozdro.
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 17:03:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
karazim15 napisał(a):
Krysti napisał(a):
karazim15 napisał(a):
Witaj,

Na 99% masz przesunięty kąt wtrysku. Miałem taki sam problem. Podłącz VAG-a a wszystko będzie jasne:)

Pozdrawiam
Paweł

Czy wystarcza tylko basic setting czy dynamiczne i statyczne beda potrzebna ??


Wystarczy. Według dokumentacji serwisowej powinien on wynosić w grupie 004BS: 2*ATDC na Late przy 100%.
dopuszczalny odchył to +/-2*, co daje nam efektywny zakres kąta od 0* do 4* ATDC na Late - nie mniej jednak zawsze należy starać się ustawić go na 2*ATDC.

Pozdro.
Paweł

Dzisiaj postaram sie zrobic ale z tego co pamiętam to mam ustawione na 1,8 ATDC

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 19:38:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
karazim15 napisał(a):
Wystarczy. Według dokumentacji serwisowej powinien on wynosić w grupie 004BS: 2*ATDC na Late przy 100%.
dopuszczalny odchył to +/-2*, co daje nam efektywny zakres kąta od 0* do 4* ATDC na Late - nie mniej jednak zawsze należy starać się ustawić go na 2*ATDC.

a to niby dlaczego? gdzie jest powiedziane ze 2 jest lepsze od 3 albo od 1atdc?
Jaki bedzie pasowal najlepiej do tego auta jest zalezne od wartosci w 004S. Wiecej w watku podpietym w "stopce" mojego watku.
Tak czy siak jezeli jest obecnie wartosc na LATE w 004BS jest poprawna wg producenta (pomiedzy 0-4ATDC) ciezko oczekiwac ze wymyslenie jeszcze bardziej poprawnego kata cokolwiek zmieni

Cytuj:
Dzisiaj postaram sie zrobic ale z tego co pamiętam to mam ustawione na 1,8 ATDC

jezeli tak jest to nie tu tkwi problem
robiacloga zwroc uwage czy w vagcomie widziasz na LATE ATDC a nie BTDC!
Zrob przy okazji 004S, spisz po prostu temperature rano przed paleniem (jest w 007S), zrob loga 001S na rozgrzanym (kondycha pompy), 013 i 014S + zrob jak mozesz dynamicznego 011D+008+004+003 - zobaczymy czy nie ma klopotow z utrzymaniem zadanego ladowania T co rzucaloby cien na pompe ze nie wydala "w akcji" - a jezeli tak by bylo to moze cos to z paleniem miec moze. W jakims logu (poprzelaczaj - znajdziesz) jest napiecie (jak nie masz miernika to sprawdz vagcomem - wylaczony silnik przed paleniem)
Wez drugie auto podepnij kablami (zeby byly 2 aku do krecenia) - zobaczysz czy to cokolwiek z aku ma wspolnego
Czy silnmik kreci szybko czy tak zdechlakowato - rozkreca sie (wtedy moze szczotki w rozruszniku?)

Sprawdz jak mozesz swiece zarowe (ale przy tej temperaturze bys to odczul musialyby byc chyba wszystkie popalone)
Ostatecznie odkrecanie rurek przy wtryskach by sprawdzic czy paliwo do razu podaje
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Ostatnio edytowano 07.wrz.2010 19:53:58 przez przemekk74, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 19:51:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Tak jak obiecalem wrzucam logi.
basic setting 003
http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... hotostream
Basic setting 004
http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/4968013829/
bassi setting 011
http://www.flickr.com/photos/78046631@N ... hotostream
Na ile mam przestawić obecny kąt wtrysku.
Co sądzicie o pozostałych logach wiem że nie kompletne ale na szybkiego robione.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 20:03:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Cytuj:
Na ile mam przestawić obecny kąt wtrysku.

Jak byk stoi w logu, ze masz okolo 4-4.2ATDC na late. Norma to wartosc pomiedzy 0-4ATDC. Jezeli tuz przy (ale poza) granica od strony 4 zle pali to chyba logiczne, ze poprawy moznaby oczekiwac przy drugiej stronie?
Bez ogladniecia 004S strzelalbym ze wartosc pomiedzy 1-2ATDC moglaby pomoc (jezeli to jest przyczyna bo to powiedziane nie jest) - pozatym uzupelnic logi wg tego co napisalem w poscie wyzej
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 20:08:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
przemekk74 napisał(a):
Cytuj:
Na ile mam przestawić obecny kąt wtrysku.

Jak byk stoi w logu, ze masz okolo 4-4.2ATDC na late. Norma to wartosc pomiedzy 0-4ATDC. Jezeli tuz przy (ale poza) granica od strony 4 zle pali to chyba logiczne, ze poprawy moznaby oczekiwac przy drugiej stronie?
Bez ogladniecia 004S strzelalbym ze wartosc pomiedzy 1-2ATDC moglaby pomoc (jezeli to jest przyczyna bo to powiedziane nie jest) - pozatym uzupelnic logi wg tego co napisalem w poscie wyzej
Przemek

Jutro przestawie kat wtrysku i zobaczymy co jak to wpłynie na odpalanie.
Co do świec żarowych miałem spalone 5 szt :/ - ale juz wiem ze przy takich temp nie ma to wpływu na odpalanie.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 17:30:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Przestawienie kąt na 2 stopnie rozwiazalo problem z ranny odpalaniem :D

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: