karazim15 napisał(a):
Wystarczy. Według dokumentacji serwisowej powinien on wynosić w grupie 004BS: 2*ATDC na Late przy 100%.
dopuszczalny odchył to +/-2*, co daje nam efektywny zakres kąta od 0* do 4* ATDC na Late - nie mniej jednak zawsze należy starać się ustawić go na 2*ATDC.
a to niby dlaczego? gdzie jest powiedziane ze 2 jest lepsze od 3 albo od 1atdc?
Jaki bedzie pasowal najlepiej do tego auta jest zalezne od wartosci w 004S. Wiecej w watku podpietym w "stopce" mojego watku.
Tak czy siak jezeli jest obecnie wartosc na LATE w 004BS jest poprawna wg producenta (pomiedzy 0-4ATDC) ciezko oczekiwac ze wymyslenie jeszcze bardziej poprawnego kata cokolwiek zmieni
Cytuj:
Dzisiaj postaram sie zrobic ale z tego co pamiętam to mam ustawione na 1,8 ATDC
jezeli tak jest to nie tu tkwi problem
robiacloga zwroc uwage czy w vagcomie widziasz na LATE ATDC a nie BTDC!
Zrob przy okazji 004S, spisz po prostu temperature rano przed paleniem (jest w 007S), zrob loga 001S na rozgrzanym (kondycha pompy), 013 i 014S + zrob jak mozesz dynamicznego 011D+008+004+003 - zobaczymy czy nie ma klopotow z utrzymaniem zadanego ladowania T co rzucaloby cien na pompe ze nie wydala "w akcji" - a jezeli tak by bylo to moze cos to z paleniem miec moze. W jakims logu (poprzelaczaj - znajdziesz) jest napiecie (jak nie masz miernika to sprawdz vagcomem - wylaczony silnik przed paleniem)
Wez drugie auto podepnij kablami (zeby byly 2 aku do krecenia) - zobaczysz czy to cokolwiek z aku ma wspolnego
Czy silnmik kreci szybko czy tak zdechlakowato - rozkreca sie (wtedy moze szczotki w rozruszniku?)
Sprawdz jak mozesz swiece zarowe (ale przy tej temperaturze bys to odczul musialyby byc chyba wszystkie popalone)
Ostatecznie odkrecanie rurek przy wtryskach by sprawdzic czy paliwo do razu podaje
Pozdrawiam,
Przemek