.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 01:29:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 18:49:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Pozbywamy się układu PCV i dbamy o czystość dolotu.
Oil Catch Tank z przewodami

Obrazek

Regulowana zawiecha na poprawienie trakcji

Obrazek


Ostatnio edytowano 14.wrz.2010 19:24:42 przez wowo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 19:10:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
oj rozkręcasz sie, wirus drąży :) zdardzisz jakie turbo będzie? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2010 20:19:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zawieszenie już na aucie.

Obrazek

Fotki auta jak tylko pogoda się poprawi.
Zawieszenie ma fajne regulacje. Sprężyny można oddzielnie dobrać do amorków. Moja konfiguracja to, typowo uliczna:
- 6kg/mm przód
- 4 kg/mm tył
Zazwyczaj w gwincie reguluje się wysokość razem ze wstępnym napięciem sprężyny. Tutaj wysokość i napięcie wstępne sprężyny oddzielnie, a dodatkowo 30 stopni regulacji siły odbicia :) Musze się tym pobawić i ogarnąć by auto jeździło jak trzeba. O ile w regulacji zawieszeń motocyklowych sobie radze, tutaj porażka :/
Trochę czasu minie zanim dostroję zawiechę do swoich potrzeb.
W trakcie montażu i ustawiań, niespodziewana wizyta kuriera i paka zza oceanu.... :) Gwarancja przeniesienia 610Nm :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2010 09:50:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sprzęgło na aucie.
Masa zamchu 3,7kg :D
Pedał delikatnie sztywniejszy niż na serii. Naprawdę niewielka róznica. Jest teraz taki bardziej sprężysty. Sprzęgło łapie praktycznie już od samego dołu i trzeba dać minimalnie więcej gazu, by nie zrobił kangura - to jednak spiek. Poprawiła się reakcja na gaz. Szybciej wchodzi na obroty, ale i szybciej z nich spada :)
Jest jednak jeden minus takiego zastawu. Pobrzękiwanie na wolnych obrotach. Na wciśniętym pedale sprzęgła ustaje. Jeśli zwiększymy obroty o jakieś 100obr jest znacznie ciszej lub nawet milknie. Podczas jazdy jest ok.
Przy okazji tej roboty, zauważyłem ze 2 nakrętki trzymające downpipe są luźne!!! Po dokręceniu, doładowanie jakby minimalnie spadło ale jest bardziej stabilne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2010 13:17:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Podnieś sobie obroty biegu jałowego VAG-iem i drżenie będzie mniejsze.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2010 14:39:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Też o tym pomyślałem, ale nie mam już czasu na zabawe VAGiem. Dziś wieczorem auto stawiam na "kołki" i zaczynam składać wszystkie zabaweczki :)
Obroty podniesie mi już Rogal przy następnym strojeniu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2010 19:59:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Najważniejsze elementy układanki
- Garrett GT2871R A/R 0,64
- kolektor wydechowy na wzór ATP
- flansz downpipe 3"
- bandaż izolacyjny

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2010 20:37:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Jakie to jest zawieszenie?

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2010 07:22:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
BC Racing Street


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2010 12:15:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Temat powoli się ruszył.
Pompa Bosch 044 obsadzona. Chłodnica oleju + podstawka z termostatem + przewody również na miejscu.
Turbo ładnie wisi na kolektorze. Przewody wodne i olejowe opanowane :)
System SAI usunięty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2010 12:33:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
wowo napisał(a):
Temat powoli się ruszył.
Pompa Bosch 044 obsadzona. Chłodnica oleju + podstawka z termostatem + przewody również na miejscu.
Turbo ładnie wisi na kolektorze. Przewody wodne i olejowe opanowane :)
System SAI usunięty.


Kiedy to +/- ożyje?

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2010 12:43:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przewody do nagrzewnicy trzeba przerobić bo TIP sie nie mieści.
No i zostało to, co misiaczki lubią najbardziej. Pasowanie i spawanie :D
Trzeba wyspawać nowy dolot:
3" filtr powietrza - turbo
2,5" turbo - przepustnica
Przerobić obecny DP3"
Stworzyć wydech 2,75"
Tak więc robotki w pyte !!!
Zobaczymy w sobote wieczorem na jakim etapie zakończą sie prace, to bedzie można coś oszacować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2010 20:29:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jest progres
Poskręcane i odpalone. Zostało dopracować szczegóły i uprządkować.

Obrazek

Nowy DP3"

Obrazek

Wydech 2,75"

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2010 19:57:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
Dobre tempo :peace:

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 10:16:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Właśnie wjechały ostrzejsze wałeczki :)
Auto uruchomione zagrzane, wszystko malinowo. Porządeczek pod maską też jest.
Jazda próbna i jakoś się toczy. Bez strojenia boost
- przy 3000obr/min 0,5bara :D
- przy 3800obr/min 1bar

Jeszcze tylko izolacje termiczne, osłony i.....
jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem wyjazd, hiphip huraa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2010 21:53:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
strojenie już było??

Wydech jest znośny??

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2010 15:47:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Wowo ta owijka na wydech to koc gasniczy czy tez cos dedykowanego do wydechow. Potrzebuje cos takiego do mojego baka :d

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2010 17:43:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Auto śmiga od środy :)
Strojenie 19 października, więc jest czas, by dopracować ewentualne drobiazgi i szczegóły. Dziś chłopaki przerobili wąż wodny do turbo, bo miał chęć delikatnie przepuścić :/ Za kilka dni przeniesiemy DV bliżej filtra powietrza. Teraz jest przed samą sprężarką i słychać jak powietrze po dciśnieniem wpadan na wirnik od strony ssącej.
Wydech na wolnych delikanie mruczy, przy pełnym ogniu przyjemnie ryczy. Dla mnie jest idealnie, choć AW69 twierdzi, że za cicho :) Przy czasie nagram jak to mruczy.
Owijka to taśma do owijania DP. Na allegro tego pełno. Do bąka możesz kupić czarną lub grafitową, lepiej bedzie wyglądać.

Co do jazdy.....
Od 3,8 tys jest ostry przeciąg. Trzeba celować w droge. Niestety przy około 5,5tys.obr. zabawa sie kończy. Brak paliwa i dla bezpieczeństwa ECU tnie zapłony. Co prawda dalej przyspiesza i to lepiej niz wcześnie,j ale już bez takiego szału. Do strojenia trzeba się przemęczyć :diabel: Zresztą nie bede te3raz fury męczył....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2010 18:50:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
no to milutko :diabel:

a co do wydechu to nic nie buczy?? słychać tylko ryk?? A tłumiki gdzie robiłeś??

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2010 15:53:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Tak to brzmi. Niewielkie zakłócenia w postacie brzęczenia pompy Bosch 044 :)

http://www.youtube.com/watch?v=C_ohpR0IELw


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: