.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 00:45:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 118  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 07:44:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2010 09:48:33
Posty: 6
Lokalizacja: lubelskie
ale to nie jest juz to samo... przede wszystkim ten warkoczacy silnik ale i stylistyka jest ladna. powiedzcie mi szczerze za ile wy sprzedalibyscie swoje v8'ki ( tylko nie leccie w h*ja z tymi cenami tylko po to zeby sie posmiac )??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 08:39:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Ja swojej bym nie sprzedał, ale jak chcesz kupić ładną i zadbaną v-ke to trzeba 10 000 mieć w kieszeni.Poza tym dochodzi koszt ubezpieczenia , który też nie jest niski w zależności od posiadanych zniżek od 700 do 2500 .Jak chcesz coś szukać to zacznij od MOBILE.DE lub jakiejś szwajcarskiej strony bo ztamtąd przyjeżdżają najładniejsze sztuki czasami z kręconym przebiegiem ,ale i tak warto bo to nie jest to co u nas.No i życze Ci powodzenia jak chcesz zaczynać motoryzacje od V8 nie jest to najlepszy wybór albo zjedzą Cię koszty zakupu utrzymania i napraw albo następna V-ka skończy gdzieś w rowie.Nie jest to autko, które prowadzi się łatwo potrzeba wiele lat doświadczenia aby bezkolizyjnie pojezdzić parę lat.Tak więc sumując jak chcesz kupić V-ke to zrób to pokryjomu nic nikomu nie mów przynajminej nie na tym forum bo będzie wstyd jak się coś stanie ,ale jak najbardziej V-ka to jeden z najlepszch samochodów jakie audi kidykolwiek produkowało (auta z lat produkcji 1988 1997 były produkowane po to aby nimi jezdzić ,a nie by je naprawiać) jest kilka niedociągnięć jak w każdym aucie ,ale my posiadacze to kochamy.Pozdrawiam

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 09:04:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2010 09:48:33
Posty: 6
Lokalizacja: lubelskie
no tak wlasnie myslalem zeby nazbierac kilka tysiecy i wziasc pozyczke zeby dobic do 10tys zl. a mam znajomego w rodzinie ktory sprowadza samochody takze jakbym z nim dopbrze pogadal to by mi moze cos sprowadzil bo jezdzi do niemiec, belgii. moze szybko nei uda mi sie uzbierac takiej sumki ale i tak sporadycznie teraz jezdze bo mam malo czasu takze nie wydaje mi sie zeby sie to pozniej zmienilo takze napewno na utrzymanie by mnie bylo stac. dzieki za informacje. wciaz bede tu zagladal i czytal co sie dzieje i na 100% nie odpuszcze choc bym mial zbierac i zbierac :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 09:50:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
wertopser napisał(a):
no tak wlasnie myslalem zeby nazbierac kilka tysiecy i wziasc pozyczke zeby dobic do 10tys zl.

Chyba żartujesz?
Jak nie masz 13-15 tyś w ręku, to nie ma sensu kupować auta za 10 które najtańsze w utrzymaniu nie jest. Tylko ewentualna wymiana rozrządu, świec, kabli, oleju, filtrów pochłonie ze 2-3 tyś.
A w Szwajcarii te auta najtańsze już nie są.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 09:59:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
mauzer sprzedaje

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

zostanie kaski na "dopracowanie" :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 10:02:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Przykładowe ceny:
- rozrząd - 1000 - 1200 zł
- kable WN - 800 zł
- świece - 200-400 zł
- tarcze hamulcowe przód - 300-800 zł (i nie mam na myśli Ufo - licz ok. 2000 zł)
- klocki na przód - od 150 zł (do Ufo od 600 zł)
- Visco - 350 zł
- łożysko visca - 120-200 zł,
- wahacze tylne (pochylenia koła) - 200-300 zł szt.
- olej - dolewka 1 ltr co 1000 km,
- zużycie paliwa od min. 14 bez górnej granicy (moja średnia na LPG to ostatnio 17-18 ltr).

Naprawa automatu - nieopłacalna :D

V8 to fajne auto. Ale jak po kupnie nie włożysz w nie ok. 5000 zł, to nie będziesz wiedział, co znaczy bezawaryjność, a drobne, ale upierdliwe niedociągnięcia będą psuły zadowolenie z jazdy.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 17:58:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
rodzynek napisał(a):
Przykładowe ceny:
- rozrząd - 1000 - 1200 zł
- kable WN - 800 zł
- świece - 200-400 zł
- tarcze hamulcowe przód - 300-800 zł (i nie mam na myśli Ufo - licz ok. 2000 zł)
- klocki na przód - od 150 zł (do Ufo od 600 zł)
- Visco - 350 zł
- łożysko visca - 120-200 zł,
- wahacze tylne (pochylenia koła) - 200-300 zł szt.
- olej - dolewka 1 ltr co 1000 km,
- zużycie paliwa od min. 14 bez górnej granicy (moja średnia na LPG to ostatnio 17-18 ltr).

Naprawa automatu - nieopłacalna :D

V8 to fajne auto. Ale jak po kupnie nie włożysz w nie ok. 5000 zł, to nie będziesz wiedział, co znaczy bezawaryjność, a drobne, ale upierdliwe niedociągnięcia będą psuły zadowolenie z jazdy.


ufole ostatnio widziałem po ok 1350
wahacze tyne od 150
o oleum już nie raz była rozmowa - nie wiem czemu mój nie chce tyle "wychlać"
reszta pełna zgoda :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 18:18:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
ando1414 napisał(a):
wahacze tyne od 150

wahacz sidem za 150 zł starcza na całe trzy tysiące kilometrów - sprawdzone osobiście.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 18:37:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
zioolko napisał(a):
ando1414 napisał(a):
wahacze tyne od 150

wahacz sidem za 150 zł starcza na całe trzy tysiące kilometrów - sprawdzone osobiście.

w C4 idą takie same i MOOGa wytrzymały mi 5 tys :D
tylko Lemforder za ok.300 zeta zdaje egzamin.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 18:51:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
wertopser jak podejdziesz do kupna z głową i bez napalanki to może się uda,
jeśli nie i pójdziesz na żywioł toś bracie umarł w butach :612:
Ja za swoją dałem śmieszne pieniądze i wielu chciało mnie pogrzebać razem z autem tłumacząc że tylko wariat może kupić coś takiego :!: A ja nadal żyje i 8 też :!: Kiedyś u mnie w mieście był szał na V8 :!:
6 sztuk dziś zostałem sam :jezor:

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 22:31:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2008 18:48:22
Posty: 95
Lokalizacja: lodz
Auto: audi v8
kup v8 za 4 tysie nawet by blacha byla oki i automat ladnie dzialal...wloz 5-6 i masz v8 lepsze od tych za 10k:)

_________________
audi v8 3.6 exclusive 1989
audi v8 4.2 Lang 1992
audi 200 20V turbo 1991
audi s4 c4 4.2 manual 1992
audi 80 b4 coupe 2.8 exclusive
lincoln town car 4.6 jack nicklaus signature series 1997 (daily)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2010 08:24:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2010 21:52:54
Posty: 262
Lokalizacja: Warszawa
marcino8 napisał(a):
wertopser jak podejdziesz do kupna z głową i bez napalanki to może się uda


kolega nie podejdzie do kupna z głową bo to już widać (zresztą ja też nie wiem z czym podchodziłem przy zakupie ale to nie była napewno głowa), zanim zdąrzy się przejechać będzie myślał jak tu sprzedać bo goniące pieniążki nawet we śnie będą go atakować, a mówię tak dlatego że

kupno za 10 tyś zł to gwarantowana robota przy aucie, zresztą w V8 z tego co już zdąrzyłem się przekonać po wpisach na forum użytkowników i rozpoczęciem własnej przygody z V8 to nawet jak kupisz i za 18tys to też będzie co robić, mniej ale będzie co:) więc patrz ceny powyżej które zostały Ci podane za poszczególne naprawy

pożyczka to kolejny wydatek który obciąża każde ruchy finansowe jakie będziesz chciał wykonać ku ratowaniu auta, no chyba że od babci pożyczysz na 0% i najlepiej bezzwrotnie, ale jeśli bank to zapomnij o niskim oprocentowaniu w Polsce

ubezpieczenie, nawet jak po zniżkach kogoś polecisz, a nie zarejestrujesz auta na siebie to tak jak już ktoś wyżej pisał w granicach 1000zł i to bym uznał za promocje :) ja w Warszawie mogę pomarzyć

i nie mówie tego wszystkiego Tobie kolego żeby Ci zrobić na złość, bo sam kupiłem bitą za 7tyś bo byłem przyjarany jak dziecko, ale wiedziałem że manual 4.2 zniknie moment więc nawet się nie targowałem, miałem te pieniądze w kieszeni na wydanie i teraz liczę kolejne 7tyś na wszelkie naprawy żeby wyprowadzić auto na lux...wcale nie dlatego że jest mocno zaniedbane ale z miłości, bo jak przyjechało do mnie na lawecie to okazało się że wygląda i jest 2 razy bardziej zadbane niż na zdjęciach

narazie na sam remont przedniego zawieszenia (nie kompletnego bo co dobre zostało ze starego) wydałem trochę ponad 1500zł ale rąk nie załamuje bo wiem że warto

jak jesteś tak samo uparty jak ja to KUPUJ :D zawsze to kolejne V8 w naszym gronie :) ale przemyśl dokładnie wszystkie kwestie finansowe bo to nie bajka, bo jak kupisz i zaniedbasz to na forum życia nie będzie :peace:

ostal1985 napisał(a):
kup v8 za 4 tysie nawet by blacha byla oki i automat ladnie dzialal...wloz 5-6 i masz v8 lepsze od tych za 10k:)


aha ostalku, dla Ciebie wydać 5,6 tyś na remoncik ale ty masz części :D

_________________
V8 D11 4.2 quattro 6gang manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2010 09:57:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2010 21:40:51
Posty: 26
Cytuj:
jeśli nie i pójdziesz na żywioł toś bracie umarł w butach


Ja bym to nazwał inaczej ,utonie w glanach. :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2010 19:23:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
J@rek napisał(a):
zioolko napisał(a):
ando1414 napisał(a):
wahacze tyne od 150

wahacz sidem za 150 zł starcza na całe trzy tysiące kilometrów - sprawdzone osobiście.

w C4 idą takie same i MOOGa wytrzymały mi 5 tys :D
tylko Lemforder za ok.300 zeta zdaje egzamin.
Wahacz c4 a V8 jest zupełnie inny :!: Osobiście nie kupowałem nowych tylko zregenerowałem ori
koszt to 90 za sztukę,w jednej z firm w LU :peace:
Co do tylnych to lecą tylko tuleje,także nie jest tak najgorzej "tylko trzeba się umieć zdybać,,

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2010 19:28:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
marcino8 napisał(a):
Wahacz c4 a V8 jest zupełnie inny :!:

mowa była o tylnych górnych, są identyczne jak w C4

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2010 19:58:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
J@rek napisał(a):
marcino8 napisał(a):
Wahacz c4 a V8 jest zupełnie inny :!:

mowa była o tylnych górnych, są identyczne jak w C4
Te co regulują kąt pochylenia koła,fakt są
http://moto.allegro.pl/wahacz-tyl-audi- ... 64848.html

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2010 20:08:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
marcino8 napisał(a):
J@rek napisał(a):
marcino8 napisał(a):
Wahacz c4 a V8 jest zupełnie inny :!:

mowa była o tylnych górnych, są identyczne jak w C4
Te co regulują kąt pochylenia koła,fakt są
http://moto.allegro.pl/wahacz-tyl-audi- ... 64848.html


To aukcja na której kupowałem te co się rozleciały :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2010 20:13:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
Pytałem tam o amortyzatory jak powiedziałem do czego to ceny im się pomieszały :!:Te wahacze to jakieś rzemiosło :?:

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2010 16:03:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 11:53:56
Posty: 61
Lokalizacja: Siedlce
nie można uogólniać że V8 za 10 k to gwarantowana robota

kupiłem 2 lata temu 4.2 za 7 k - do wymiany były tylko klocki i przegub
zrobiłem i przez 2 lata nic nie trzeba było robić
(wgiąłem co prawda miskę i oberwałem wydech jak drogę mi pod domem robili, ale to już inna bajka)

auto było stosunkowo niedawno sprowadzone z Niemiec i przy zakupie dobrze je obejrzeliśmy we dwóch z Jarkiem (maly V8)
no ale ani dla niego, ani dla mnie, nie było to pierwsze V8 jakie kupowaliśmy

_________________
'78 Granada L 2,8i V6
'80 Granada GL 2,0 V6
'81 Granada Ghia COSWORTH 2,9 V6
'81 Granada Ghia GROSVENOR 2,8 V6
'89 Audi V8 3,6 quattro
'93 Audi V8 4,2 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2010 19:11:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2010 21:52:54
Posty: 262
Lokalizacja: Warszawa
owszem uogólniać nie można, po prostu jesteś szczęściarzem że dołączyłeś do grupy, której ilość osób można policzyć na palcach jednej ręki, taka grupa ludzi którym się udało zmieścić w tej kwocie o której mowa i nie robić nic :D większość opinii jednak potwierdza że wiąże się to z wydatkami, ale z drugiej strony jakie auto kilkunasoletnie nie wymaga ładowania w nie kasy :)

trzeba powiedzieć inaczej, masz kase to ładujesz proste...i co by nie mówić ale jeździsz V8 - jesteś oryginalny

_________________
V8 D11 4.2 quattro 6gang manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 118  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: