Witam wszytskich forumowiczów! Przejżałem kilka tematów i tak do końca nie jestem pewien co i jak... Nabyłem kilka dni temu 100 C3 1989r z motorkiem 2,0TD. No i dziwi (a zarazem martwi) mnie kilka rzeczy...
1. Mianowicie pedał hamulca jest bardzo twardy! Na zgaszonym silniku pedał twardy. Po odpaleniu pedał twardy z tym że jak się go wciśnie i trzyma to pedał spada po chwili w dół ale wystarczy puścić pedał i wcisnąć na nowo i znów twardy.
2. Poza tym blokują się koła z tyłu a najbardziej prawy tył. Normalnie czuc jakby ktoś mnie trzymał!
3. Kolejna sprawa to stosunkowo ciężko chodzi kierownica...
Z tego co gdzieś wyczytałem na forum może być to wina pompy wspomagania albo maglownicy... Ale wątpliwości moje są spowodowane tym że chyba nikt nie opisuje takiego przypadku na konkretnym przykładzie mojego silnika 2,0TD. Choć może to przeoczyłem. Jeśli tak to przepraszam. Będę wdzieczny za jakieś wskazówki. Obawiam się tych objawów ponieważ kiedyś miałem MB W124 2,0D i były takie same objawy po czym silnik wyciągnął kopyto po tym jak tłoki wyszły bokiem... ;-( Wtedy mechanik powiedział że padła Vacum pompa i dlatego tak się stało... Nie jestem mechanikiem i nie mam pojęcia czy w tym silniku Audi też jest takowa Vacum pompa ale nie chciałbym stracić kolejnego auta. Pozdrawiam. maridnm
_________________ Było: Audi 80 B2 09.1986r. Było: Audi 80 B4 1992r. Było: Audi 100 2,0TD 1989r. Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r. Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r. Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r. Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r. Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r. Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r. Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.
|