.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:31:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 AAH] dymi po remoncie
PostNapisane: 17.paź.2010 14:27:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 09:32:00
Posty: 49
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Witam Szanownych użytkowników. Mam następujący problem. Moja setka kopci na niebiesko po remoncie: kompletny remont 2 głowic (wszystko wymienione, głowice sprawdzone na szlifierni). Sprężanie mechanik sprawdzał i powiedział, że jest prawidłowe. Auto od remontu przejechało 30 kilometrów. Pojechałem do mechaniora i mówię mu o co chodzi to stwierdził, aby jeszcze trochę pojeździć. Co do mechanika to jest rzetelny i ma konkretną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Rozrząd też zmieniony (ustawiony na blokady). Autko pali na dotyk, moc też czuć. Czytam fora i już mi głowa puchnie. Czy coś może nawalać jeszcze? Czytałem o eżektorze, zaworku oleju itp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 14:52:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
możesz opisać w jakiej sytuacji kopci?
czy kopci np. w sytuacji gdzy chwilę hamujesz silnikiem i dodasz gazu?

czy może cały czas wali niebieskiego obłoka?

i pytanie co się stało że ten remoncik zrobiłeś...

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 14:59:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 09:32:00
Posty: 49
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Auto kupiłem i w płynie chłodniczym był olej. Więc od razu uszczelki pod głowicami do roboty.Byłem także przygotowany na pierścienie, ale mechanik stwierdził, że jest ok i nie trzeba. I wiadomo przy jednej robocie pełna naprawa tych głowic. I dodatkowo wymiana wszystkiego co należy wymienić przy aucie o nieznanej historii. I jest tak, że jak auto odpalę to nie kopci wcale (nie ma różnicy czy ciepły, czy zimny) dopiero jak mu dodam gazu to tak po kilku sekundach kopci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 16:00:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
A nie naleciało do wydechu oleju i po prostu trzeba go wypalic?

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 16:38:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 09:32:00
Posty: 49
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
przyznam szczerze, że taka opcja nie przyszła mi w ogóle do głowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 17:56:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
czy mechanik wyciagal tloki ?
czy byly wymieniane uszczelniacze zaworow , jezeli tak to jakie zostaly zalozone ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 18:13:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie sądzę, po prostu chyba wymienił uszczelki i tyle.
Na moje do sprawdzenia - odma, ciśnienie sprężania, prowadnice zaworów, zaworki olejowe w głowicy...

u mnie na przykład kiedyś robiły się takie cyrki, bo okazało się, ze blok pękł na dole w środku cylindra , praktycznie zaraz przed DMP , więc można było to zauważyć dopiero po przekręceniu wału silnika kilka razy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 18:25:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 09:32:00
Posty: 49
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
tłoków nie wyciągał, w głowicach po sprawdzeniu wymieniono prowadnice zaworów, 1 zawór bo był krzywy. Komplet uszczelniaczy firmy Victor Reinz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 18:39:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2008 21:01:59
Posty: 25
Lokalizacja: Będzin
Witam
mechanik kiepski skoro bez wyciągania tłoków zbadał pierścienie
według mnie właśnie one powodują te niebieskie bąki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 22:24:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 23:36:17
Posty: 257
Lokalizacja: Sokolniki Las/ Ozorków
kiedys mialem honde civic 5 gen coupe d15b7 jak kupilem to koles powiedzial mi ze chodzi na mineralu no to niestety ale tak samo zmienialem na mineral no i tez kopcila jak pojebana ale moc i wszystko bylo ok mozliwe ze od tego ze mialem plyn w oleju to cos poszlo na tloki itp.

_________________
jezeli robie jakies bledy w pismie to napisz pw poprawie post.
[Mazda 323f BG creon 1.6 Sohc benzyna]bylo
[Audi 100 c4 2.0e AAD klimatronik]bylo
[Audi a6 c4 2.6 abc klimatronik]jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: