.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 14:08:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.0] Jakiej generacji jest ta instalacja gazowa?
PostNapisane: 18.paź.2010 14:16:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Witam
Szukam, szukam, szukam. Chciałym dowiedzieć się, jakiej generacji jest instalacja gazowa, zastosowana w moim samochodzie.
Czy to instalacja II generacji ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak widać, zaznaczyłem 2 śrubki cyferkami. Śrubka nr.2 na pewno służy do zlewania całego syfu z parownika. Toteż co jakiś czas robię.
Lecz czemu służy śruba nr.1 ?

Czy jestem w stanie w jakikolwiek sposób ustawić tą regulację samemu?
Coś jest nie tak, bo auto pali mi obecnie ponad 15litrów gazu na 100km. Dużo za dużo...

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 14:27:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
śruba na parowniku ustawiasz tylko dawke na wolnych obrotach, później steronik od gazu reguluje, podstawa to sprawna sonda, możesz podpiąc sobie miernik i zobaczyć jakie napięcie na wolnych pokazuje, zwiększone spalanie LPG zazwyczaj jest spowodowane wyeksploatowanym reduktorem, u mnie na poprzednim reduktorze jak kupiłem auto palił 18L, troche poregulowali palił 15L a zmieniłem reduktor to 11-12L, u Ciebie wygląda jakby to wszystko miało ze 100lat :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 14:41:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Czyli rozumiem powinienem zaopatrzyć się w nowy reduktor :
http://allegro.pl/reduktor-parownik-tom ... 80153.html
Taki się nada? Podobno zalecay do 100 Koni, tyle ich mam.
Serwis LPG założy mi taki reduktor? Czy będą kręcić nosem i wepchną mi swoje produkty?

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 14:51:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Ja jeżdże na takim ale zmieniam na Lovato albo BRC, dołożysz 20zł a masz lepszy produkt, te tomsasseto to najtańsze reduktory chyba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 15:05:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
mam instalację właśnie z firmy BRC, a butlę STAKO, czyli lepiej wziąć sobie reduktor z BRC , czy jednak tańsze Lovato ?

ps. Mam instalację II generacji ??

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 15:35:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
falko29 napisał(a):
ps. Mam instalację II generacji ??

na to wygląda.

Skoro to reduktor BRC to niezły zabytek :P możesz założyć BRC z tej serii Eco, te reduktory bardzo dobrze pracują nawet na zimnym silniku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 16:57:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Pomyłka, to reduktor włoskiej marki "Renzo landi" Nie wiem, czy to źle, czy gorzej :):

Znalazłem. posiadam ten model:
http://allegro.pl/reduktor-landi-renzo- ... 57314.html

Czy cena sugeruje jakość? Może wystarczy tylko kupić zestaw naprawczy i pobawić się w wymianę membrany i innych uszczelek?

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 17:53:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
falko29 napisał(a):
Pomyłka, to reduktor włoskiej marki "Renzo landi" Nie wiem, czy to źle, czy gorzej :):

Znalazłem. posiadam ten model:
http://allegro.pl/reduktor-landi-renzo- ... 57314.html

Czy cena sugeruje jakość? Może wystarczy tylko kupić zestaw naprawczy i pobawić się w wymianę membrany i innych uszczelek?


firma dobra ale mało rozpowszechniona, na allegro patrzyłem do za dużo reduktorów nie ma a te co są to kosztują


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 20:51:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Najpierw jedz do gazownika na regulację,( masz II generację LPG, w której sam, prócz wolnych obrotów niczego nie ustawisz ) dopiero gdy regulacja nie pomoze, to wymiana ew. regeneracja reduktora.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 21:01:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
o ile sonda jeszcze pracuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 21:50:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
mam miernik elektroniczny, tylko nie wiem jak zmierzyć pracę sondy jakie powinny być wskazanioa :/ Dla gazu wskazania są inne niż dla samej benzyny?? gdzie to mierzyć?

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 07:07:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
wepnij się w czarny kabelek sondy, a drugim do masy auta...sprawdź na postoju i podczas jazdy...wartości sondy na lpg powinny być jak najbardziej zbliżone do wartości na pb

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 07:23:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Jeśli masz prawidłowo ustawione wolne obroty to napięcie powiinoo zmieniać się od 0,00-1,00V ale zazwyczaj pokazuje 0,05-0,85V. Jeśli będzie pokazywać jakąś stałą wartość rusz ta śrubką na parowniku i zobacz co sie będzie działo. Wcześniej sprawdź wskazania na PB.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 10:19:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Moja "bardzo biegła :/ " znajomość motoryzacji, po raz kolejny daje się we znaki... :|
Pytanie. Gdzie znajdę tę wtyczkę od Lambdy? Podobno podłaczona jest do ECU - gdziekolwiek je znajdę....
Znalazłem Puszkę "Lambda control system" - sterownik do mojego LPG, ale idąc po wiazkach kabli dotarłem "Nigdzie"
Obrazek
Tyle widzę pod maską, moze ktoś mi opisać łopatologicznie gdzie znajdę przewody od lambdy i w efekcie wtyczkę?

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 10:44:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ja Ci dokładnie nie powiem bo takiego silnika nie widziałem na oczy a ze zdjęcia to tam nic nie widać, lepiej idź po kablu od sondy, gdzies sie musieli w niego wpiąc, jak kolega wyżej pisał musisz wpiąć się w czarny kabel i do masy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 15:15:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Wysłużona maszyna....co tu regulować, widać gaz strzelił , rozje...ło filtr, ktoś założył jakiś szitowy stożek , auto bierze za dużo powietrza, przez to żeby chodził musi mieć ustwioną większą dawkę gazu, i zaraz dużo pali. W instalacjach I i II generacji układ dolotowy to bardzo czuły element, zacznij od kupienia filtra powietrza. A jak masz z rok pojeździć jeszcze to zainwestuj w sekwencje.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 16:00:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Nie będę dokładał do tego samochodu za wiele, pewnie niedługo pójdzie pod młotek, więc sekwencja odpada. Poszukam puchy normalnego filtra. Z Audi 80 B4 podejdzie?

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 16:15:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
falko29 napisał(a):
Nie będę dokładał do tego samochodu za wiele, pewnie niedługo pójdzie pod młotek, więc sekwencja odpada. Poszukam puchy normalnego filtra. Z Audi 80 B4 podejdzie?


a czemu nie możesz kupić z C4?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 16:36:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
bo niedawno na szrocie stało 80 B4, mogę mieć za grosze :P

Ale znalazłem...
Nie mogę mieć byle co z byle jakiego innego auta...
http://allegro.pl/obudowa-filtra-powiet ... 32242.html
Taki powinienem mieć, dla mojej wersji silnikowej.

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 18:09:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
Pozniej te auta sa jakie sa i jezdza tak jak jezdza :peace: zrob tak jak mały pisal a bedzie dobrze

_________________
Jest Bmw E39 530D Touring http://www.youtube.com/watch?v=PXqkiH1X ... el&list=UL
Bylo Audi 100 C4 AAT
Audi 80 B3 1,8 NE
Audi 80 B3 1,8 SF
Audi 80 B2 1,3 FZ
Audi 80 B2 1.6 YP
VW GOLF II 1,3
BMW E36 325TDS
BMW E34 2,0
Mercedes W202 2,0
Mercedes 190E 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: