.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 20:22:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 18:17:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
seryjną puszke warto założyć żeby było jak powinno ale od samej wymiany spalanie nie spadnie o 4L żeby było w normie, dalej obstaje przy tym żeby sprawdzić sonde i czy steronik jeszcze działa i w miare reguluje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2010 18:43:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
U gazownika na regulacji wyjdzie czy sonda pracuje ( w jakim zakresie ) czy nie . W II generacji LPG tylko sonda steruje pracą instalacji, więc dla prawidłowej pracy musi być sprawna, poza tym ten silnik, to jednopunktowy wtrysk - do gazu nie ma nic lepszego.
Kiedy ostatnio zmieniałeś świece ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2010 20:13:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Hmm świec nie zmieniałem, samochód mam od kwietnia. Dzisiaj stało soę coś niefajnego, 2 razy podczas normalnej jezdy auto mi się przydusiło i zgasło. Musiałem uciekać na pobocze, bo to akurat na drodze dwupasmowej, na benzynie auto normalnie ejchało, mało tego, ze 2 razy tyle mocy miał jak na gazie... Podczas jazdy na gazie, auto bardzo dużo pali i jest bardzo słabe.... Wina reduktora?

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2010 20:25:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
tak to możemy pisać sobie do gwiazdki, jak sam nie jesteś w stanie sprawdzić to jedź do gazownika niech sprawdzi, sonde, ustawienia i czy w miare to jakoś działa, jak reduktor jest padajacy też będzie wiadomo no i ten stożek na pewno sytuacji nie poprawia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 11:57:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Mieszkam w Żorach (ślask) Ktoś z mojej okolicy zna jakiegoś dobrego gaziarza? Jest jeden w moim mieście, ale słyszałem o nim złe opinie.
Słyszałem, też o gaziarzu z Jastrzębia Zdroju (Niedaleko Kwk Zofiówka)
Ktoś coś wie, , ktoś poleca, ktoś odradza? :):

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 10:58:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Chciałem sobie sam pogrzebać przy reduktorze poczyścić itp, bo znalazłem tutorial czyszczenia itp, ale musze zakręcić główny zawór gazu... oczywiście nie wiem który to ....
Obrazek
Ktoś pomoże ?

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 11:56:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
zdejm któryś z przewodów(zielony lub czarny) z elektrozaworu i gaz już nie poleci

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 12:18:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
I to wystarczy ?? Nie zależy mi na wysadzeniu samochodu w powietrze, lub odmrozeniu rąk, jak mi pod ciśnieniem gaz po łapach da :|

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 12:47:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
załóż kombinezon OP1 i maskę tlenową skoro tak się gazu boisz :D
a tak na poważnie: po zdjęciu któregoś z tych kabelków, odpal maszynę niech pochodzi na gazie aż się on wypali...wtedy to nawet możesz włożyć fajkę w zęby i zabrać się za demontaż parownika :peace:
w profilu masz napisane zawód:kombinator...czyli poradzisz sobie z tym gazem

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 12:52:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Okej, idę testować , sprawdzę czystosć filterka z LPG......czyli kolejność:
- fajka w zęby,
- odkręcanie przewodu,
- na końcu odpiąć przewód z elektrozaworu :diabel:
:): :):

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 13:44:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
standard.... znajomośc mechaniki = 0
znalazłem takie cudo , z tąd metalowy przewód idzie do parownika.
Obrazek
Czy to tylko elektrozawór, czy to jest też rzeczony filtr?
ten przewód widoczny od przodu leci do parownika, a ten po prawej stronie, prawdopodobnie z butli.

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 16:06:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
odkopię temat....
Interesuje mnie , do czego powinna być podłączona wtyczka, która u mnie sobie swobodnie zwisa? Kabelki idą od wskaźnika poziomu gazu .
u mnie wygląda tak :
Obrazek
A na znalezionym w internecie zdjęciu, ktośma to trochę podrutowane i wygląda tak :
Obrazek

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 18:35:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10334
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
To jest wskazanie poziomu paliwa, powinien iść do niego osobny kabel. Jak instalacja modelowana to możesz nie mieć takiej opcji w przełączniku.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 18:46:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
mam włącznik/wyłącznik taki:
Obrazek
Czyli bez skali poziomu gazu.

Czyli skoro wskaźnik na butli, ma przewody, to czy jakiś gaziarz, założy mi guzik wraz ze skalą poziomu gazu ? Czy będzie to nie wiem jak trudne i wymagało duzej ingerencji w układ ?

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 19:05:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
założy bez problemu...ale nie lepiej na lilometry :?:

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 19:14:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
W zasadzie i tak jeżdżę na kilometry. Leję do pełna, i po 220-250 km jest kaput. i na benzynie kulam się do stacji :):
Jednak, wskaźnik lpg, mógłby się przydać mimo wszystko.

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 19:37:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10334
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ty lepiej rób co potrzeba, żeby to stare pudło jeździło jak należy, a nie modelujesz jakieś zbędne duperele od tyłu.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 19:50:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Spokojnie, :d jutro jadę do gaziarza na wymianę filtra i regulację instalki :)

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 20:36:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
falko29 napisał(a):
Spokojnie, :d jutro jadę do gaziarza na wymianę filtra i regulację instalki :)


i skasuje Ci 30zł za wymiane filtra a filterek kosztuje 5zł i chwile roboty :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2010 20:38:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Ale auto musi być raczej podłączone do komputera, ponieważ żre mi za dużo. Dużo , za dużo. Pan gaziarz popuka, postuka. Liczę się z kosztami :)

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: