.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:33:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B3 2.3 NG] Wysokie obroty
PostNapisane: 10.lis.2010 12:34:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
a więc temat wygląda tak... silniczek krokowy mi umierał i musiałem mieć śrubke od obrotów na przepustnicy wkręconą aby nie gasł po puszczeniu gazu... ogólnie było wszystko wporzadku jak się jeździło... po wymianie krokowego i resecie kompa obroty lekko zwariowały... na zimnym są za niskie... i wraz ze wzrostem temp wzrastają obroty do 1400... czujnik temperatury EPS ale po pomiarach pokazuje bardzo zbliżone wartości do tych z wykresu...
Prosiłbym was kolegów o wszystkie możliwe rzeczy do których spojrzeć...

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 12:56:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
nie wkręciłeś czasem tej śrubki od uchylenia przepustnicy za mocno, załączają się wolne obroty? nie wiem czy w NG nie masz śrubki przy przepustnicy od dodatkowego powietrza poza silniczkiem krokowym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 14:17:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
ta śrubka wróciła na swoje oryginalne miejsce... tzn żeby czujnik położenia zrobił cyk i wiedział że jest zamknięta...

hmm... śrubki tam żadnej nie wyczaiłem... podejrzewam że nie ma... a nawet jak jest to nikt jej nigdy pewnie nie ruszał.

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 20:15:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Wszystkie wtyczki powpinane?? Bo mam wrażenie, że krokowiec wcale nie pracuje;/ W trakcie pracy silnika na jałowych z zimnego delikatnie wciśnij śrubokręt pomiędzy gumę a króciec regulatora. Jeśli będzie reakcja to świadczyć to będzie że by pas wolnych obrotów niestety nie pracuje. Co wcale nie musi świadczyć i jego uszkodzeniu.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 21:05:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
wydaje mi się że pracuje...
po odpinaniu wtyczki na krokowym przy zimnym nie reaguje[otworzony na maxa?]... lecz jak na ciepłym odpinam krokowca to obroty drastycznie idą w góre...

czy może mieć wpływ na to rozregulowany jetronic? tam gdzie sie imbusem 3 reguluje...

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 23:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Niestety ciężko jest stwierdzić dlaczego tak a nie inaczej się zachowuje. Prawdopodobnie jest wysterowany tylko w pozycję początkowa pracy i nic dalej. Z racji odległości zapraszam na warsztat. Sie zrobi;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2010 17:13:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
dziś troche podziałałem przy nim... i doszedłem do wniosku że po odpięciu wtyczki od potencjometra przepływomierza i odpaleniu auta[już ciepły był] obroty wyglądają prawie tak jak powinny... wiem że coś wspólnego ma z tym czujnik zamknięcia przepustnicy... no to próbowałem robić jak przy zepsutym krokowcu aby wykręcić delikatnie śrubke od obrotów aby nie zamykał przepustnicy... lecz po tej operacji obroty były za wysokie... ale nie stwierdziłem czy wchodził w serwisówke... czy po prostu tyle ta śrubka aż podkręcała...
czy ten potencjometr przepływki może psuć te obroty?

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2010 19:34:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
odepnij jeszcze wtyczke ze stycznika przepustnicy i zobacz co się dzieje, powinny się obroty podnieść, możliwe, że on jest uszkodzony to, że robi "cyk" nie znaczy, że działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2010 17:39:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
ed. czujnik zamknięcia przepustnicy działa... po odpięciu wtyczki obroty delikatnie rosną...

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 15:32:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Powodzenia;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 15:34:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
Ciebie i tak odwiedze ale jeszcze nie w tym miesiącu... praca od rana do wieczora...

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: