SoundMan napisał(a):
sebos17 napisał(a):
"...uszkodzony był u mnie w samochodzie kabel od ABS, mierzyłem miernikiem czy obwód się zamyka i była przerwa, dobrze że blisko wtyczki i nie trzeba było pruć wiązki..."
Czyli obwód musi być cały czas zamknięty i otwarcie go wywala kontrolkę na liczniku?
U mnie kontrolka zaświeciła się raptem w czasie hamowania. Kumpel sprawdził błędy VAGiem i pokazało, że przyczyną jest czujnik w lewym przednim kole.
Jak sprawdzić czy przyczyną usterki jest przerwany kabel czy uszkodzony czujnik?
jeżeli VAG wywala konkretny błąd czujnika to musi to by czujnik. U mnie nie było żadnej komunikacji z czujnikiem, wcześniej pamiętam można było wykasowac błąd i za nim się nie ruszyło to nie było tego błędu na zegarach. Teraz poroblem objawiał się tym, że kasowanie nie dawało rezultatu, błąd świcił się non stop, dlatego znajomy elektryk szukał usterki w kablach.
Pisząc przerwa zastosowałem skrót myślowy a chodziło mi o to, że elektryk pomierzył co i jak i powiedział że jest przerwa na kablach, nie wiem czy obwód się zamyka, czy jakieś inne pomiary wychodzą, mam nadzieję że teraz lepiej wytłumaczyłem.