mam podobny problem jak koledzy powyzej. Mechanik wymienil mi duuuzo rzeczy, ale nie wymienil wciaz pompy. On wskazuje aktualnie przyczyne wspomagacza hamowania, ktory jest za pompa. Pomijajac wszelkie wczesniejsze operacje, ktore wykonal to pomiedzy pompe a ten wspomagacz wstawil podkladke milimetrowa. Efekt byl taki, ze hamulec byl miekki i gleboki jak gaz i nie mozna bylo zahamowac "heblem"
pojezdzilem potestowalem i ostatecznie auto znowu zaczelo samo hamowac. Efektem tego byl pedal hamulca, ktory byl bardzo luzny. Opor stawial dopiero przy maxymalnym docisnieciu az do podlogi. Normalnie przy wciskaniu bylo czuc,ze faktycznie cos sie tym pedalem pompuje. otrzorzylismy maske i mechanik odkrecil zawor odpowietrzajacy pompe. Wycieklo kilka kropli plynu i auto odpuscilo (mozna byl je samemu przepchnac). Powciskalem hamulec troche i znowu sie zablokowal (przy wylazczonym silniku). Odkrecil zawor i znowu wylecialo troche plynu. On twierdzi,ze to wina ukladu znajdujacego sie za pompa (stojac twarza do maski auta). Ja chce kupic te czesci, ktore sa potrzebne. Tylko i to jest trudne bo teraz sa one trudnodostepne. Pytanie - co kupic by miec pewnosc,ze to bedzie dzialalo. Nie chodzi do konca o pieniadze za czesci bo jak je zmienie to beda sluhzyc jeszcze troche, a w przypadku jakby sie cos za rok-dwa popsulo to mogloby byc jeszcze ciezej je dostac, wiec przy wiekszym obrazku moge nie stracic na tym
reasumujac, moje auto to:
Audi 100 C3 1990 2303 cm3 ABS oznaczenie silnika NF.
Moje pytanie - co kupic i byc moze wiecie gdzie kupic (sklep co to ma na magazynie czy cos)?.
Jezeli czegos nie dopisalem to piszcie - bo byc moze jeszcze jakaas informacja jest istotna.
P.S. Auto stoi w Bydgoszczy, wiec czesci moge osobiscie kupic tam lub w trojmiescie gdzie studiuje. Moze ktos z Was jest z Bydgoszczy i mial podobny problem to byc moze moglby mi pomoc. Na pewno sie odwdziecze
Pozdrawiam,
Łukasz