Co do passków 2.0 170ps to moj kolega sprzedal ze skrzynia DSG
![n :/](./images/smilies/005.gif)
po 80tkm bo nie znał dnia ani godziny ze coś strzeli dal za niego ok 140tpln, ma kase zamowil nowe RS6 i jemu palil passek w miescie 9-10L, to polemika ile co pali zaleczy od nogi i umiejetnosci. Wujaszek ma AWX VW i jak depcze to 10 wychodzi, jedzie jak emeryt srednio 6.8.
Mi 2.5 przy sredniej jezdzie pali 9.6, palujac po miescie max 11L...(emeryt 8.7)
Co kierowca to inne spalanie... wiec gadka przypomina kto z jakiego wojewodztwa szybko pije piwo...
Z jednym co sie zgodze bo widzialem nie slyszalem 1 taki model i wlasciciela
to samo..
Cytuj:
W mojej firmiejest 7 pasków B7 (bkp) 5 z DSG - skrzynia genialna ale co z tego. Jest super do silnika V6 bo jek depniesz zmienia biegi między 3300 i ciągnie pod czerwone pole. Efekt taki, że w 3 wymieniano silniki na gwarancji a głowice razem w tych 5 sztukach już 7 razy. Ten silnik nie nadaje się do kręcenia wysko bo syppią się głowise !!!. W manualu przy normalnej jeździe jest ok tylko z tym spalaniem to nie wiem, mi nigdy nie udało się zejść poniżej 6,5 l n trasie przy prędkości 90 km - 6 bieg. Normalnie to miasto 11 trasa 8,5.
W audi nie mam doswiadczenia nie spotkalem sie z 2.0 TDi, tylko historii w VW co zmienia postac rzeczy wiec sie nie wypowiadam.
Sama jazda V6 jest b.aksamitna i daje poczucie wiekszej mocy i kultury pracy a to ze 180ps ma do 100km/h 8,5 czy 9 sek to coz z tego, od 120km/h trasa leci jak złe..
Zreszta bralem sie kiedys z wariatem jakims na trasie paskiem sedanem 170ps to przy 170 go wciugłęm 1 rurą i jeszcze mi przy 170 nie chcial zjechac to juz mnie rozjuszyl i po 220 i znikl probowal isc za mna, ale niestety. nie ten samochod i motor.
pozdro,
![n :):](./images/smilies/052.gif)