.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 06:04:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2009 11:19:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jesli chodzi o wytrzymalosc i "kierowcoodpornosc" stawianie obok siebie AVF i AFN jest lekkim nieporozumieniem... :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2009 18:01:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
macieksiwy napisał(a):
KrzysiekR napisał(a):
Podaj dokładnie jaki rok auta chcesz kupić lub model B6 czy B7 :?:

Nie mylmy silników 1,9 TDI B7 Audi. W B6 nie było silników 2.0TDI. My nie piszemy o silniku 131 AWX , AVF. Tylko o BKE, BRB lub 2.0TDI BLB, BPW, BRE
Ja wybrałbym 2.0TDi :peace:
Lepsze osiągi,spalanie(prawie identyczne jak 116KM) i możliwość zavirusowania do 200KM na luzie :diabel:



Pewnie że na luzie... :?:

W mojej firmiejest 7 pasków B7 (bkp) 5 z DSG - skrzynia genialna ale co z tego. Jest super do silnika V6 bo jek depniesz zmienia biegi między 3300 i ciągnie pod czerwone pole. Efekt taki, że w 3 wymieniano silniki na gwarancji a głowice razem w tych 5 sztukach już 7 razy. Ten silnik nie nadaje się do kręcenia wysko bo syppią się głowise !!!. W manualu przy normalnej jeździe jest ok tylko z tym spalaniem to nie wiem, mi nigdy nie udało się zejść poniżej 6,5 l n trasie przy prędkości 90 km - 6 bieg. Normalnie to miasto 11 trasa 8,5.


Bzdury wypisujesz kolego!
Silniki padają bo pracownicy mają je gdzieś(bogata firma-ja takich pracowników bym zwolnił)
11 litrów to nawet nie pali 2,5 tdi w A6!!!

Mam dwa VW z 2,0tdi Passat i Turan z DSG co ciekawe w jezdzie po mieście potrzebują tylko 7,5 ON a paskiem na trasie udało mi się zejść do 5 ON jadąc przepisowo.

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2009 23:55:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Milo napisał(a):
macieksiwy napisał(a):
KrzysiekR napisał(a):
Podaj dokładnie jaki rok auta chcesz kupić lub model B6 czy B7 :?:

Nie mylmy silników 1,9 TDI B7 Audi. W B6 nie było silników 2.0TDI. My nie piszemy o silniku 131 AWX , AVF. Tylko o BKE, BRB lub 2.0TDI BLB, BPW, BRE
Ja wybrałbym 2.0TDi :peace:
Lepsze osiągi,spalanie(prawie identyczne jak 116KM) i możliwość zavirusowania do 200KM na luzie :diabel:



Pewnie że na luzie... :?:

W mojej firmiejest 7 pasków B7 (bkp) 5 z DSG - skrzynia genialna ale co z tego. Jest super do silnika V6 bo jek depniesz zmienia biegi między 3300 i ciągnie pod czerwone pole. Efekt taki, że w 3 wymieniano silniki na gwarancji a głowice razem w tych 5 sztukach już 7 razy. Ten silnik nie nadaje się do kręcenia wysko bo syppią się głowise !!!. W manualu przy normalnej jeździe jest ok tylko z tym spalaniem to nie wiem, mi nigdy nie udało się zejść poniżej 6,5 l n trasie przy prędkości 90 km - 6 bieg. Normalnie to miasto 11 trasa 8,5.


Bzdury wypisujesz kolego!
Silniki padają bo pracownicy mają je gdzieś(bogata firma-ja takich pracowników bym zwolnił)
11 litrów to nawet nie pali 2,5 tdi w A6!!!

Mam dwa VW z 2,0tdi Passat i Turan z DSG co ciekawe w jezdzie po mieście potrzebują tylko 7,5 ON a paskiem na trasie udało mi się zejść do 5 ON jadąc przepisowo.

Coraz ciekawszych rzeczy dowiaduje sie z lektury tego forum ... Daj mi to A6 V6 TDI a pokaze Ci ile pali ...

W temacie: moj kolega kattuje w swoje Coupe 140 konnego 2.0 TDI po koksie > 200KM, ale silnik ma kilka tys km przebiegu ... Szydlo wyjdzie pewnie za chwile ...

@ przemik: nadal twierdze ze 1Z to diesel wszechczasow pozbawiony wady pompy wody na rozrzadzie i idiotoodporny jak zaden. :)

Do zalozyciela tematu: wspolczuje wyboru ... Jednakoz analizujac za i przeciw wybieram 1,9 ... I dlugo jeszcze tak bedzie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 00:02:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Mauzer napisał(a):
słyszał ktoś o wycierającym się wałku rozrządu wraz z uszkodzeniami kasatorów w silniku AVF? czy to tylko ja mam takie przypadki na warsztacie? :)



ta .... [ inne PD-ki 1.9 tez]


spowodowane kiepskim oleum badz tez za rzadka jego wymiana ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 13:30:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Co do passków 2.0 170ps to moj kolega sprzedal ze skrzynia DSG :/ po 80tkm bo nie znał dnia ani godziny ze coś strzeli dal za niego ok 140tpln, ma kase zamowil nowe RS6 i jemu palil passek w miescie 9-10L, to polemika ile co pali zaleczy od nogi i umiejetnosci. Wujaszek ma AWX VW i jak depcze to 10 wychodzi, jedzie jak emeryt srednio 6.8.

Mi 2.5 przy sredniej jezdzie pali 9.6, palujac po miescie max 11L...(emeryt 8.7)

Co kierowca to inne spalanie... wiec gadka przypomina kto z jakiego wojewodztwa szybko pije piwo...

Z jednym co sie zgodze bo widzialem nie slyszalem 1 taki model i wlasciciela :!!:

to samo..



Cytuj:
W mojej firmiejest 7 pasków B7 (bkp) 5 z DSG - skrzynia genialna ale co z tego. Jest super do silnika V6 bo jek depniesz zmienia biegi między 3300 i ciągnie pod czerwone pole. Efekt taki, że w 3 wymieniano silniki na gwarancji a głowice razem w tych 5 sztukach już 7 razy. Ten silnik nie nadaje się do kręcenia wysko bo syppią się głowise !!!. W manualu przy normalnej jeździe jest ok tylko z tym spalaniem to nie wiem, mi nigdy nie udało się zejść poniżej 6,5 l n trasie przy prędkości 90 km - 6 bieg. Normalnie to miasto 11 trasa 8,5.


W audi nie mam doswiadczenia nie spotkalem sie z 2.0 TDi, tylko historii w VW co zmienia postac rzeczy wiec sie nie wypowiadam.

Sama jazda V6 jest b.aksamitna i daje poczucie wiekszej mocy i kultury pracy a to ze 180ps ma do 100km/h 8,5 czy 9 sek to coz z tego, od 120km/h trasa leci jak złe..

Zreszta bralem sie kiedys z wariatem jakims na trasie paskiem sedanem 170ps to przy 170 go wciugłęm 1 rurą i jeszcze mi przy 170 nie chcial zjechac to juz mnie rozjuszyl i po 220 i znikl probowal isc za mna, ale niestety. nie ten samochod i motor.

pozdro, :):

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2010 00:55:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.mar.2006 17:02:38
Posty: 44
Lokalizacja: Mazury
Witam. Szanowni koledzy, w 2.0 TDI problem z układem smarowania nie kończy się na wymianie 'imbusika". a tak naprawdę dopiero się zaczyna. Jak wytarciu ulegnie ten imbusik to najprawdopodobniej wytrą się i gniazda, w których on siedzi. Te gniazda to cały moduł, który kupimy tylko w ASO, koszt jak dobrze pamiętam to ok. 4,7tyś. zł. Żeby było wszystko OK powinno wymienić się i misę oleju [stara nie pasuje do nowego modułu, chyba że wytnie się z niej pewien element]. KOszt misy to ok 550 zł. To nie jest jeszcze najgorszzy scenariusz. Niedawno mieliśmy u siebie A4 z takim silnikiem i klient za naprawę zapłacił w sumie 9,5 tyś zł. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej eksploatacji waszych CCCO .

_________________
Audi A6 2,5 TDi 98r
Audi A4 1,8 97
Audi 80 1,9 TDi 93r
VW Golf 1,3 87r
i "niewielkie" pomyłki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2010 00:59:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
wirot napisał(a):
Witam. Szanowni koledzy, w 2.0 TDI problem z układem smarowania nie kończy się na wymianie 'imbusika". a tak naprawdę dopiero się zaczyna. Jak wytarciu ulegnie ten imbusik to najprawdopodobniej wytrą się i gniazda, w których on siedzi. Te gniazda to cały moduł, który kupimy tylko w ASO, koszt jak dobrze pamiętam to ok. 4,7tyś. zł. Żeby było wszystko OK powinno wymienić się i misę oleju [stara nie pasuje do nowego modułu, chyba że wytnie się z niej pewien element]. KOszt misy to ok 550 zł. To nie jest jeszcze najgorszzy scenariusz. Niedawno mieliśmy u siebie A4 z takim silnikiem i klient za naprawę zapłacił w sumie 9,5 tyś zł. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej eksploatacji waszych CCCO .


ostatnio mialem przyjemnosc ogladac Paska wlasnie podczas wymiany calego zestawu wałków wyrównoważających, właśnie ze wzgledu na to że nie tyle imbusik sie wytarł co gniazdo ...

jedno co mnie zdziwiło podczas oglądania całego NOWEGO modułu to to, że już był zauwazalny luz imbusika siedzącego w gnieżdzie ... , to jak to ma sie nie wycierać :):

p.s cena po znizkach cos okolo 4,2 tys zł ze srubami i kołami pasowymi ... :peace:

p.s 2 koszt SAMEJ robocizny w ASO ~ 5 tyś zł ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2010 14:58:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Przewaga dzieki technice :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2010 16:00:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
m.a.s.a.k.r.a

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2010 20:16:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Audi-będziesz miał wydatki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2010 02:30:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2008 21:03:14
Posty: 154
Lokalizacja: Niepołomice
Coraz bardziej mnie to przeraża... Podłączając się pod temat zapytam wiec jaki silnik wybrać do A6 C6 żeby był tani w utrzymaniu i zjadał ok 35zł/100km. 1.9 TDI nie występowały, 2.0 TDI się obawiam... co dalej ? Kwota to ok 50-60 tys zł.

Gdyby nie środek BMW E-60 to problem miałbym z głowy :)

_________________
M6 e24 '87 black - restoring in progress
Chevy Camaro Type LT 350 '79 blue - restoring in progress
A6 C6 '05 2,0 TDI BLB sedan canyont - jest
A6 C5 '04 2,5 TDI BDH sedan silver - była
A6 C5 '98 1,9 TDI AFN sedan bordo - była
A4 B5 '00 1,9 TDI AJM sedan silver - była
Golf IV '98 1,6pb AKL silver - był
Golf III '96 1,6pb ABU gray - był

Zapraszam do obejrzenia fotostory z renowacji Chevy Camaro '79:
http://forum.detroitiron.pl/viewtopic.p ... b6901f2431


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2010 06:17:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
SonY_Milk napisał(a):
Coraz bardziej mnie to przeraża... Podłączając się pod temat zapytam wiec jaki silnik wybrać do A6 C6 żeby był tani w utrzymaniu i zjadał ok 35zł/100km. 1.9 TDI nie występowały, 2.0 TDI się obawiam... co dalej ? Kwota to ok 50-60 tys zł.

Gdyby nie środek BMW E-60 to problem miałbym z głowy :)

Też tak myślałem.Lecz jak zasiądziesz za kierownicą to jest skrojony jakby dla ciebie :): z za kierownicy nie jest żle,ale jak sie patrzy na fotki to faktycznie wygląda jak kredens :D
Ale najtańsze C6 to chyba z motorem 4.2v8pb nie fsi :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2010 18:43:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2010 16:53:39
Posty: 88
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Witam ja mam osobiscie A4 1.9 TDI 90 ps bez problemowy i bez awaryjny.ekonomiczny malo pali na baku mozna walnac na spokojnie 1 000 km a nawet troszke wiecej pozdrawiam

_________________
AUDI COUPE QUATTRO >>>>OOOO<<<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2010 19:02:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2005 17:05:56
Posty: 99
Auto: A3 8L
okis napisał(a):
Witam ja mam osobiscie A4 1.9 TDI 90 ps bez problemowy i bez awaryjny.ekonomiczny malo pali na baku mozna walnac na spokojnie 1 000 km a nawet troszke wiecej pozdrawiam


szkoda ze do c6 juz go nie kladli :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2010 22:43:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
SonY_Milk napisał(a):
Coraz bardziej mnie to przeraża... Podłączając się pod temat zapytam wiec jaki silnik wybrać do A6 C6 żeby był tani w utrzymaniu i zjadał ok 35zł/100km. 1.9 TDI nie występowały, 2.0 TDI się obawiam... co dalej ? Kwota to ok 50-60 tys zł.

Gdyby nie środek BMW E-60 to problem miałbym z głowy :)


ja już kilka razy podchodziłem do zakupu i zawsze rezygnowałem. 2,0 TDI pomijając awaryjność jest dość mulaste w tej budzie. Może 2,4 benz?

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2010 04:55:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2008 21:03:14
Posty: 154
Lokalizacja: Niepołomice
Janku, znów spotykamy się w tym samym punkcie :)

Ciężki orzech do zgryzienia z kolejnym samochodem po C5 lift. Nieprawdaż?

Też myślałem o benzynce, jednak mój ojciec ma firmę i bardziej opłaca mi się jeździć ropniakiem.. :/ może w ostateczności rozważę PB + LPG...

Narazie cieszę się jak małe dziecko ze śniegu, bo mogę w pełni wykorzystać quattro :)

W zalezności od tego ile uda się odłożyć $ do wiosny - to wtedy będzie poszukiwanie następcy.

Jestem kolejną osobą która uważa, że wnętrze C6 wsadzić do Beemki i będzie git :) albo silnik z BMW do C6.

PS. Na drogach widuję dużo 2.0 TDI w różnych autach... więc ludzie jeżdżą i może takiej tragedii nie ma ?
Na "muła" zaradziłbym virusem na 170 KM i może byłoby już bardizej znośnie :)

Ehh czas pokaże..

Nawiązując do tematu: czy można w jakiś sposób wykryć wadę w 2.0 TDI i przewidzieć ewentualne koszty przed zakupem ?

_________________
M6 e24 '87 black - restoring in progress
Chevy Camaro Type LT 350 '79 blue - restoring in progress
A6 C6 '05 2,0 TDI BLB sedan canyont - jest
A6 C5 '04 2,5 TDI BDH sedan silver - była
A6 C5 '98 1,9 TDI AFN sedan bordo - była
A4 B5 '00 1,9 TDI AJM sedan silver - była
Golf IV '98 1,6pb AKL silver - był
Golf III '96 1,6pb ABU gray - był

Zapraszam do obejrzenia fotostory z renowacji Chevy Camaro '79:
http://forum.detroitiron.pl/viewtopic.p ... b6901f2431


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2010 15:56:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
Ale 2,5 TDI Ci ładnie teraz pracuje, 2,0 TDI nie brzmi jak nowoczesny diesel tylko jak Ursus na polu :)

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: