.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 08:21:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI A4 1,8T Cisnienie Doladowania POmocy
PostNapisane: 30.lis.2010 23:46:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2010 23:42:29
Posty: 8
Lokalizacja: KO
Witam , jestem tu nowy , poniewaz mam malo stycznosci z forami (tzn lubie czytac gorzej z pisaniem) ale jestem zmuszony napisac :) Prosilbym wszystkich w temacie o wypowiedzenie sie , z gory dziekuje :)
Mianowice kupilem sobie Audi a4 1.8T z niemiec , wszystko ladnie itd po wciagnieciu auta na warsztat , mila niespodzianka o ktorej niemiec nie wspominal , pod maska zamontowany IC dosc spory , zderzak od S3 (chyba zeby sie zmiescil IC) po dodaniu gazu slyszymy ladne Psssss.... (mina usmiechnieta) zawor upustowy gdzies siedzi :D, w srodku mial juz zamontowany wsaznik doladowania , oczywiscie padlo przypuszczenie ze posiada inna mape w komputerze ( poczytalem okazalo sie ze seryjnie turbo dmucha 0,5 bar u mnie na wskazniku podawalo 0,8 bara ) hmmmm , to juz mialem pewnosc ze cos jest podkrecone ( dla pewnosci kupilem seryjny sterownik) podlaczylem , adaptacja imo i palimy , auto ladnie chodzi , wyjezdzamy na droge a tu auto jakby nie chcialo jechac na wskazniku 0,5 b jednym slowem mowiac tragedia , odrazu wrocilem i zmienilem na tamten , calkiem inne auto ... po przejechaniu paru tys km nadeszla pora na turbine ( przy kupnie sprawdzalem turbo i mialo juz luz na lozysku) po czasie zaczela rzucac olejem itd , zakupilem tubine regenerowana , ladna piekna (z wygladu) hehe ,nie miala zadnych luzow wiec jestem zadowolony , po wsadzeniu turbiny , wyjezdzam na ulice i tu znowu tragedia 0,5b na wskazniku :((( co teraz , czy trzeba krecic turbine (ta "nowa") na WG , (stara turbine posiadam ale wodziki od WG sa troszke inne , czy moze przyczyna jest co innego ? nie mam pojecia jak teraz wrocic na tamte ustawienie ,a fajniej sie jezdzilo jak dmuchala 0,8 :) prosze o rady Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 10:30:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
0,8bar ładuje w serii.
Skoro masz drugie turbo po regeneracji (zobaczymy jak długi pochodzi) to możliwe ze WG jest źle wyregulowany, ewentualnie sterowanie źle podpięte.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 10:50:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Kupiłeś takie samo turbo jak to, które zdjąłeś?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 11:19:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2010 23:42:29
Posty: 8
Lokalizacja: KO
Tak dokladnie takie samo turbo :) Do poprzedniego kolegi , nie jest to 0,8 w seri bo tyle nikt nie ustawia poczytaj dobrze ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 11:43:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2010 23:42:29
Posty: 8
Lokalizacja: KO
Panowie tylko tyle ? komputer ma napewno przerobiony bo ostatnio (raz sprobowalem) wycisnelem 3 bieg do odciecia wiem ze to katorga dla silnika ale wkurzylo mnie te brak duzego cisnienia :(((( na trojce wycisnelem 185 km/h :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 11:53:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2010 23:42:29
Posty: 8
Lokalizacja: KO
wowo , jestem swiadomy tego iz moj silnik przy doladowaniu 0,8 dostaje , hmmm niestety nie jest to zabawa dla ludu TDI (niestety tu trzeba liczyc sie z kosztami typu 1000-2000 do wlozenia co 4 miesiace) nie pali 5 litrow na sto !!! i nie jezdzi jak TDI niestety , co prawda od poczatku uzytkowania wymienilem juz chyba wszystko tj Pompa oleju + czujniki wszystkie + rozrzad , napinacz i nowy lancuszek (na walki rozrzadu) ostatnio szklaneczki kompletne no i teraz turbina :) co prawda wsadzilem z robocizna 4000 zl ale wiem co mam i jezdze :P prosilbym o porade jak wrocic do cisnienia 0,8 bara ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 12:04:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
uczyl Cie ktos kiedys edytowac posty? Wowo napisal co masz sprawdzic.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 12:09:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2010 23:42:29
Posty: 8
Lokalizacja: KO
sorry panowie nikt mnie nigdy nie uczyl "edytowac posty" jestem laikiem w forach dlatego z gory przepraszam , co do podlaczenia sterowania ( to chodzi o wezyki ?) jak ma to byc podpiete ? (mysle ze chlopaki cos tam kumaja to dobrze podlaczyli bo jednak cisnienie 0,5 osiaga dobrze , plynnie , itd ( czyli cisnienie jest wytwarzane i sztanga WG jest poopychana ) :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 12:26:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dobrze wiem co jest zabawa, a co nie jesli chodzi o 1.8T :D
Skoro błędy w montażu sa wykluczone, to byc może samo turbo jest źle poskładane.
Na póbe możesz odłączyć przewód podcśnieniowy idacy z N75 to WG. Przy takim układzie powinieneś osiągnąc max doładowanie - tylko nie upalaj tak zbyt długo.

Dodatkowo możesz zlogowac bloki 002, 020, 031, 115, 118


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: