.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 14:07:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Allroad - siadl tylko z przodu
PostNapisane: 17.gru.2010 10:13:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2008 00:00:03
Posty: 36
Witam

Ide dzisiaj na poczte i patrze ze siedzi z przodu a góra podniesiona.

Pytam sie zony ocb. Nie wie. Ona wychodzi do pracy i mowi ze jest na poziomie 1 i nie chce sie podniesc. Bede jechal tam sprawdzic.

Zastanwiam sie jednak co sie stalo. Czy to mróz czy cos padlo ?

A przodu obydwa kola siedza, tylk normlanie podniesiony

Moze ktos z Was mial podobny przypadek. Dziwne ze tak z dnia na dzien a raczej po nocy.

dzieki za jakiekolwiek info

pozdrawiam
piotrek

_________________
TERAZ:
Audi ALLROAD 2004, BCZ 163km, 2,5 diesel
Audi A3 1997, 1,6 benzna

WCZESNIEJ:
Audi A4 1996r, 1,8 benzyna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2010 10:18:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Masz podwieszony wątek dot. allroada, m.in. problem kucania zawieszenia :(:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2010 11:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2008 00:00:03
Posty: 36
dzieki za nakierowanie.

No przejrzalem to szybko, ale jesli nie wstanie to bede musial gdzies podjechac.

Bylo cos o kucaniu po nocy, ale co potem. Czekac czy dzialac ?

Druga sprawa mam jeden czujnik nie sprawny, ale to akurat lewy tyl. Przynajmniej mam taki blad i blad wtedy regulacji reflektoro ale to wtedy normlalka. Natomiast to tylko powoduje ze czasem mam kucniety lewy tyl ale rzadko a zawieszenie smiga.

Wiec nie wiem co moglo byc powodem dzisiejszego stanu zawieszenia z przodu ?

pozdr
piotr

_________________
TERAZ:
Audi ALLROAD 2004, BCZ 163km, 2,5 diesel
Audi A3 1997, 1,6 benzna

WCZESNIEJ:
Audi A4 1996r, 1,8 benzyna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2010 12:29:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2008 00:00:03
Posty: 36
Ciekawa sprawa , kontynuujac to co poprzednio.

Podjechalem do zony sprawdzic co sie dzieje. Nie chce sie podnosiec. Wrzucalem w tryb awaryjny wylaczalem go, probowalem podniesc, wlaczylem auto. Po ktoryms razie podnisol sie z przodu. Pozniej zaczal opadac, ale znowu sie podniosl.

Wszystko okay. Wieczorkiem podszedlem stoi okay. Podjechalem do pracy na 1h. Wychodze klapniety. Znowu kilka kombinacji i zaraz sie podniosl, podczas jazdy po jakis 5minutach opuscil sie. Stanalem - kombinacje i podniosl sie.

Uwaga: przy wylaczonym silniku swiecila sie kontrolka podnoszaca do góry, dopiero po wlaczeniu gasla i mozna bylo sprobowac podniesc.

istotne jest tez to ze tyl opadniety a gora na poziomie 2, a wkaszywalo poziom 1.

Po nastepnej nocy wstaje i widze ze wszystko okay.

Troche to dziwne. Czyzby komp wariowal poprzez ten czujnik zjebany w lewym tylnym kole ?

Bo poduchy raczej sa okay skoro potrafi trzymac tez prxzed dlugi czas.

jakies koncepcje ?

dzieki
piotr

_________________
TERAZ:
Audi ALLROAD 2004, BCZ 163km, 2,5 diesel
Audi A3 1997, 1,6 benzna

WCZESNIEJ:
Audi A4 1996r, 1,8 benzyna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2010 16:46:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
przyjacielu

padla ci poducha/-y na przodzie i tyle. na poczatku sa takie objawy jak opisujesz poniewaz dziura nie jest na tyle duza zeby powietrze uciekalo zawsze - po prostu sie podwinela w ktorym miejscu i wydaje sie "szczelna"
najpierw podlacz vagine i zobacz co powie, nastepnie woda, mydlo i szukasz wycieku.
regeneracja jednego miecha to 200-600 pln. ja kupilem arnotta z usa i sa super - cena razem ze clem i przesylka to ok. 2200pln za 2 sztuki.
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 04:47:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2008 00:00:03
Posty: 36
No ale teraz np. stoi ponad dobe i nic sie nie dzieje. Ale generlanie jak go podnosilem to pompa jakby z tylu pracuje calkiem glosno. Moze to jednak kwestia pompy i ukladu ?

Gdyby jednak poduchy to czy to oznacza ze lepiej teraz nim nie jezdzic ?

Od czego mogly nagle walnac 2 poduchy ? Troche dziwny zbieg okolicznosci, nie uwazasz ? Czyzby przy wymnianie opon kolesie cos mogli zrobic nie tak ? (samochod byl na pewno uniesiony w trybie awaryjnym).

Gdzie kupiles te swoje ? Masz linka ?

Czy ba VAGu wykryje mi ze to poduchy ?

dzieki, pozdro
piotr

_________________
TERAZ:
Audi ALLROAD 2004, BCZ 163km, 2,5 diesel
Audi A3 1997, 1,6 benzna

WCZESNIEJ:
Audi A4 1996r, 1,8 benzyna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 12:47:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2010 23:25:41
Posty: 47
U mnie mam tak, że jak zostawię auto w garażu na poziomie 3, to po nocy trzyma poziom i da się regulować we wszystkich wariantach (1-4).
Jeśli zostawię na poziomie 3 na dworze (minusowe temperatury), to rano przychodzę, odpalam silnik, aktywny jest poziom 2 i miga ikonka poziomu 3, jeśli próbuję dopompować na poziom 3, to na zegarach pokazuje się ikonka samochodzika (chyba tryb awaryjny sie wlacza i nie chce sie podniesc wtedy ani opuscic).
Zostawiam na mrozie na poziomie 3 - rano jest na 2 (i nie chce się dopomować na 3)
Zostawiam na 2 - rano jest na 1 i nie chce się dopomować na 2.
Zostawiam an 1 - rano mruga 1 i nawet nie chce się ustabilizować na 1.

Dłuższa przejażdżka i rozgrzanie auta lub postój w garażu = brak problemów - mogę wyjechać z garażu na mróz i auto podnosi się i opuszcza podczas jazdy bez problemu :)

Jutro podłączę pod VAG. Skoro jednak zapisuje się błąd niemożności podniesienia auta, to pewnie już tyle razy to wystąpiło, że wyskoczy 01400 :)

Dziwne dziwne... jeśli miałaby być nieszczelność, to chyba występowałaby cały czas, a to wygląda tak jakby jakiś element systemu zawieszenia nie wytrzymywał konfrontacji z minusowymi temperaturami i odmawiał posłuszeństwa.

ps. przepraszam kolego szczygiel, ze wciąłem się w Twój temat :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2010 07:58:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
u mnie walnela jedna poducha przy wymianie kola. kolesie nie wlaczyli trybu serwisowego na pare minut i to wystarczylo. moze poducha byla wczesniej uwalona a ten zabieg ja dobil - nie wiem.
jesl masz pewnosc ze przy wymianie byl caly czas wlaczony tryb serwisowy to zostaje jedynie wagina i sprawdzanie blokow. pompujesz na gore i sprawdzasz wysokosc czy sie trzyma i tak na kazdym poziomie.
jesli chodzi o temperature to w zeszlym roku nawet jak -35 bylo to auto stalo na swoim poziomie a opuszczanie/ podnoszenie odbywalo sie bez problemow.
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2010 13:53:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2008 00:00:03
Posty: 36
Dzieki za wasze doswiadeczenie. jak najbardziej zapraszam wiecej osob do dyskucji.

No teraz auto stoi juz prawie 3 doby i trzyma poziom.

Zastnawiam sie czy to nie kwestia tego jednego uwalonego czujnika ktory dodatkowo moze przesyla jakies sygnaly do kompa. Ten czujnik to juz jest dluzszy czas ale wczesniej to raczej przez to czasem jak stal to tracil poziom na tym kole.

Jesli bylaby jakas dziura to chyba po 60-70h juz chyba byl kicnla z przodu a na razie stoi. Nie musialem jezdzic wiec tez nie odpalalem. Na razie jeszcze nigdzie nie podjezdzalem.

Jestm ciekaw czy tkos jeszcze mial taki podobny przypadek.

A czy wogóle wskazane jest nie jezdzenie jesli poducha ma dziure i zejdzie i jest wypompowana ?

Bede jeszcze obserwowal i testowal. mam szczescier to dziwnych zachowan różnych urzadzen, ale to nie wydaje mi sie tez typowym. Bede informowal jak cos znowu sie pojawi. No i czekam tez na kolejne uwagi gdyby co ?

A gdzie w Wawie najlepiej podjechac zeby ktos sprawdzil ?
Tylko nie proponujecie mi MasterMotors na Minerlanej bo dla mnie CI kolesie nie znaj sie wogóle na tych samochodach i chyba nie wiedza co to znaczy klient. Ich uczciwosc to wielki znak zapytania.

Oczywiscie dotyczy to warsztatu mechanicznego, nie tego podrasowujacego silniki bo tutaj nie mialem okazji sprawdzic.


szczygiel

_________________
TERAZ:
Audi ALLROAD 2004, BCZ 163km, 2,5 diesel
Audi A3 1997, 1,6 benzna

WCZESNIEJ:
Audi A4 1996r, 1,8 benzyna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2011 22:11:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2008 00:00:03
Posty: 36
No nie wiem co jest??

Raz jest dobrze, stoi kilka dni i nic. Raz jest zle, poza tym nie ma reguly.
Wyglada jakby komputer wariowal.

Jakies sugestie ?

dzieki
piotr

_________________
TERAZ:
Audi ALLROAD 2004, BCZ 163km, 2,5 diesel
Audi A3 1997, 1,6 benzna

WCZESNIEJ:
Audi A4 1996r, 1,8 benzyna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2011 22:37:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2010 23:25:41
Posty: 47
A co pokazuje VAG?
U mnie mam wrażenie jakby czujnik jakiś wariował, bo postój w ciepłym garażu = OK, postój na mrozie na noc = 1 poziom niżej, postój ~0*C na dworze = OK...
VAG nie pokazuje błędu...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: