mroova81 napisał(a):
Ale jak już jest temacik, to może ktoś wie, jak to jest w B6 ...
Da się jak najbardziej. Zawiecha tylna jest taka sama i w tunelu jest miejsce na wał.Trzeba tylko zmienić skrzynię, dodać wał i poduchę i półosie z tyłu.
Pewnie jakieś przekodowanie esp też wchodzi w grę.
Co najlepsze w seacie exeo płyta podłogowa jest taka jak w B6/b7 tak więc można sobie kupić takiego i przerobić.
Prędzej bawiłbym się w przerabianie fabrycznie nowego exeo - b6/b7 w quattro jest jak psów i są już w śmiesznych cenach, nie ma sensu płacić 1/3 wartości auta za robociznę i graty jak można bez problemu kupić Q.
edit:
a odnośnie przerobienia C4 w Q to pewnie się da jak się będzie miało zapał taki
jak koleś z tego wątku:
http://www.vask.org.nz/index.php/topic,17886.0.html
przerobił Bore mk.4 w dwudrzwiowe Coupe, a na deser dorzucił 4x4 i silnik z Golfa R32.
Wisienką na torcie jest zaturbienie silnika.