.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 12:49:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2010 12:14:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
U mnie również HID na soczewce - wczoraj byłem na przeglądzie i diagnosta nawet nie mrugnął, że mu się nie podobają. Mam założone spryskiwacze, oczywiście lampy wymyte wewnątrz najlepiej jak umiałem, przesłony ustawione na US. NIKT jak do tej pory nie zgłaszał mi (nikt mi światłami nie błyska z naprzeciwka), że światła kogoś oslepiają. Jeżdżę tak już ponad 3 lata.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2010 16:56:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Stwierdzam, że samo wyczyszczenie kloszów, soczewek i osramy+90% światła dają sporą poprawę. Klosze już nie są tak rozświetlone i widać wyraźny, skupiony strumień światła przed reflektorami...a wcale nie wydawały się wcześniej być jakoś specjalnie zabrudzone.
Tak, że warto poświęcić tą godzinkę czasu.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2011 13:09:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Jest pytanie do kolegów :D :
Z racji kiepskiego światła w mojej C4 mam pytanie.
Padła mi jedna z żarówek, po pół roku :/ (Philips Night Vision - 70zł/kpl).

1) Czy przy tej okazji wyczyścić lampy i zamontować HID (wstępnie zagadałem do Heveliusza)?
2) Czy wyczyścić lampy i zakupić nowe żarówki? Jeśli tak, to jakie:

a) http://moto.allegro.pl/philips-diamond- ... 05198.html

b) http://moto.allegro.pl/philips-h1-bluev ... 87749.html

c) http://moto.allegro.pl/h1-osram-night-b ... 28373.html

d) http://moto.allegro.pl/philips-h1-x-tre ... 87745.html

Jeśli HID-y z Alledrogo, to jakie? Może ktoś zapoda link ;)
W aucie nie posiadam halogenów w lampie, więc odpada opcja z montażem HID w halogenach, poszłyby w mijania :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2011 21:43:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
osram-night-breaker w tanszej wersji to thungsram(z pamiecu nazwe pisze) +90
Takie montowalem do exeo, swieca wyraznie lepiej niz to co producent daje defaultowo, jak szybko sie jaraja ciezko powiedziec ale jak narazie ze 4 tys km przejechalem i sie nie zjaraly
Generalnie "te lepsze" zarowki jaraja sie szybciej wiec moze warto pomyslec o swiatlach "do jazdy dziennej" + "lepsze zarowki" (nowsze auta VAGa maja mozliwosc ustawienia np 80% mocy zarowki w trybie dziennym, w starszych autach proponuje cos do jazdy dziennej)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2011 21:58:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2010 21:49:32
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków-Zakamycze-Bronowice
Auto: A8 D2 2.8Q + A2 1.4 TDi
Nightbreaker'ów używam w dwóch samochodach i bardzo sobie chwalę. W Passacie przejeździły już jakieś 10k km i żyją.

Tungsramy tutaj:
http://allegro.pl/zarowki-megalight-ult ... 23357.html

Znajomy jeździł na +60% i sobie chwalił, że dobry stosunek jakość-cena. Potem przesiadł się na Phillipsa BlueVision - efekt podobno nieporównywalnie lepszy, szczególnie w nocy.

_________________
90' Audi 100 C3 Automatic 2.3 - poszło w świat
92' VW Passat B3 1.8 - jak się wyjmie siedzenia, to prawie jak Sprinter...
00' Audi A8 D2 2.8 quattro tiptronic - "myśleliśmy, że to Pan Rektor przyjechał"
03' Audi A2 1.4 TDi - czemu to nie ma przodu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2011 22:22:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Pamiętajcie panowie że cudów nie ma, +60 czy coś takiego to po prostu przevoltowana żarówka o wyższej temperaturze włókna - Ponieważ halogenowa to daje radę ale żywotność musi mieć mniejszą od zwykłej dobrej żarówki halogenowej. Ale fakt światła jest więcej z tych samych Watów.
Przy jeździe na dłuższych odcinkach (stabilizacja termiczna wnętrza żarówki i poprawne działanie efektu halogenowego) po równych drogach (mniej drgań) żarówki typu +60 mogą wytrzymać tyle samo co zwykłe lub więcej o ile producent naprawdę wykonał je z większą starannością. Niestety niektórzy tylko podnoszą lekko temperaturę włókna i znacząco cenę, a im szybciej się spali tym szybciej kupisz nową bo światło jest naprawdę jaśniejsze.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2011 22:50:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Kiedyś użytkowałem takie mocniejsze żarówki w C4...firmy już nie pamiętam...efektem były ponadtapiane odbłyśniki soczewek i kostki elektryczne

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2011 23:58:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Jakiś czas temu wymieniłem szkła na nowe, bo jedno z nich było uszkodzone przez kamień. Nawet na normalnych żarówkach świeci ładnie (sporo lepiej niż wcześniej). Ksenonem to nigdy nie będzie, więc nie wiem czy jest sens bawić się z tymi żarówkami. Kiedyś w pasku b5 to przerabiałem i strasznie krótko mi działały (osram NB).

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2011 22:01:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Sprawa sprowadza się do tego, że lampy i tak będą wyczyszczone, xenonu na razie nie będzie (w tej chwili zapora finansowa, a nie będę robił druciarstwa) i zostaje kwestia żarówek.
Na razie kupiłem najtańszą na podmiankę za 5,5zł i powiem wam, że świeci porównywalnie jak ta jeszcze działająca Philipsa (70zł/kpl) :/
Skoro efekt podobny, po co przepłacać :D
Zostanę przy porządnym wyczyszczeniu lamp i zakupie normalnych żarówek, ale dobrej firmy bez niebieskiego filtra a'la xenon :peace:

Jeszcze jak zaproponował "przemekk74" - jakie światła do jazdy dziennej będą w miarę pasować, coby nie robić "tjuningu" niepotrzebnego :) Jakieś propozycje do C4 :?:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2011 23:55:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
J@rek napisał(a):
Kiedyś użytkowałem takie mocniejsze żarówki w C4...firmy już nie pamiętam...efektem były ponadtapiane odbłyśniki soczewek i kostki elektryczne

one nie sa mocniejsze ale efektywniejsze - jezeli przy tym samym poborze mocy generuja wiecej swiatla to oczywiscie genereuja mniej ciepla
"Pomylilo Ci sie" (moze) z zarowkami z allegro 100W
Zarowki klasyczne maja to do siebie ze od temperatury znieksztalca sie "precik" i z boegiem czasu swiesa gorzej (wiec sama wymiana na nowe nawet identycznie pewnie da polepszenie)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2011 06:45:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
lucas3512 napisał(a):
Jeszcze jak zaproponował "przemekk74" - jakie światła do jazdy dziennej będą w miarę pasować, coby nie robić "tjuningu" niepotrzebnego :) Jakieś propozycje do C4 :?:


JA zastosowałem takie pseudo dzienne bez homologacji ale co do których ciężko się przyczepić:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=8921379
30-35% prądu daje dobry efekt. Co prawda trzeba podłączyć troszkę niestandartowo bo w C4 jest błysk długimi "poza stacyjką" ale to tylko jeden kabelek dodatkowy, "producent" dostarczył schemat poprawki - w razie co, mogę udostępnić.
Myślałem jeszcze o szerokiej linijce w wąsiku (który można kupić za parę PLN nawet pod kolor auta u złomiarzy) ale stwierdziłem że to tego samochodu zupełnie by to nie pasowało.

Pozdrawiam Tomek

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2011 10:31:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
przemekk74 napisał(a):
J@rek napisał(a):
Kiedyś użytkowałem takie mocniejsze żarówki w C4...firmy już nie pamiętam...efektem były ponadtapiane odbłyśniki soczewek i kostki elektryczne

one nie sa mocniejsze ale efektywniejsze - jezeli przy tym samym poborze mocy generuja wiecej swiatla to oczywiscie genereuja mniej ciepla
"Pomylilo Ci sie" (moze) z zarowkami z allegro 100W
Zarowki klasyczne maja to do siebie ze od temperatury znieksztalca sie "precik" i z boegiem czasu swiesa gorzej (wiec sama wymiana na nowe nawet identycznie pewnie da polepszenie)
Przemek

A widzisz :) ...pewnie to były takie mocniejsze...może i jakiś efekt na początku był ale później się zaczęły problemy o których pisałem wyżej

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2011 21:30:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
To_JA_! napisał(a):
JA zastosowałem takie pseudo dzienne bez homologacji ale co do których ciężko się przyczepić:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=8921379
30-35% prądu daje dobry efekt. Co prawda trzeba podłączyć troszkę niestandartowo bo w C4 jest błysk długimi "poza stacyjką" ale to tylko jeden kabelek dodatkowy, "producent" dostarczył schemat poprawki - w razie co, mogę udostępnić.
Myślałem jeszcze o szerokiej linijce w wąsiku (który można kupić za parę PLN nawet pod kolor auta u złomiarzy) ale stwierdziłem że to tego samochodu zupełnie by to nie pasowało.

Pozdrawiam Tomek


Czyli mówisz, że z tym urządzeniem jeździ się na długich, tylko na 30-35% mocy żarówek...
Palą się tylko drogowe, czy również pozycje przód - tył :?:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 07:00:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Palą się tylko drogowe, ale od zeszłego roku przepisy polskie dostosowano do unijnych i "dzienne" mogą świecić tylko z przodu (bez pozycyjnych), dla nowo rejestrowanych nie dopuszcza się równoczesnego zaświecania pozycyjnych. Oczywiście aby nie trzeba było przerabiać instalacji w samochodach starszych, dopuszczono dla samochodów zarejestrowanych przed 1.stycznia bodajże 2010r świecenie się dziennych razem z pozycyjnymi.
Zasadniczo pozycyjne w dzień zmniejszają widoczność i szybkość zauważenia świateł "STOP" dlatego nie zaleca się świecenia pozycyjnych w dzień. Dodatkowo ciągła jazda na pozycyjnych powoduje ich częstsze usterki (przepalenia żarówek) - czyli częściej jeździmy nie zupełnie oświetleni nocą, co niekorzystnie wpływa na bezpieczeństwo.

Takie światła dzienne nie mają co prawda homologacji, ale ponieważ świeci duża część reflektora głównego (dodatkowo światła te świecą symbolicznie, a wyraźnie są widoczne tylko dla uczestników ruchu będących na naszym torze jazdy). Większość policjantów postrzega je jak fabryczne oświetlenie dzienne. Zawsze można "ściemnić" że tutaj zawsze tak było - wersja instalacji "na Szwecję", ale jak pan uważa inaczej to ja już grzecznie włączam mijania...

Pozdrawiam Tomek.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 19:07:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
To_JA_! napisał(a):
Palą się tylko drogowe...itd ;)


Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, jeśli nie sprawi to problemu, poproszę o podesłanie "materiałów", o których wspomniałeś wcześniej, chodzi mi o to, bym w warunkach garażowych sam sobie z tym poradził. Gdzie z jakim kabelkiem się udać :D Dorezałem sobie komp i tempomat, więc z tym też nie powinno być problemu ;) ( lucas3512@wp.pl )
Kupię sobie takie "cuś" jak Ty i będę miał spokój z dziennymi...

Pozdrawiam, Łukasz

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2011 21:32:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
- w lampie pod xenony jest przeslona a w soczewce nieksenonowej jej nie ma - bixenon to podniesienie wspomnianej przeslony ("dlugie") - lampa wiec nieksenonowa z ksenonem to tak jakbys jezdzil na dlugim bixenonie skreconym w dol by nie razil.... wiec kicha

no na pewno nie, bo przesłona w soczewce nieksenonowej JEST i HID w lampie A6 C4 świeci wyśmienicie (kształt linii światłocienia ma ładny). Możliwości legalnego posiadania w C4 xenonu nie ma (prawie, bo ori szkło - przynajmniej - z opisem DC jest chyba niemożliwe do zdobycia) Więc skończmy pierdoły że to czy tamto (hid czy jakiś ori, ale w C4 już nie ori układ) jest "legalniejsze". Założyciel topica albo ma bardzo zakurzoną optykę, albo lustra soczewek wyżarte od temperatury, ale po zabiegach wspomnianych przez Bobo ZAUWAŻY dużą różnicę :)
Cytuj:
jakie światła do jazdy dziennej będą w miarę pasować, coby nie robić "tjuningu" niepotrzebnego

ja palę "hajlogeny", mało który niebieski kojarzy że coś jest nie halo:)

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2011 00:27:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 23:36:17
Posty: 257
Lokalizacja: Sokolniki Las/ Ozorków
w mazdzie testowalem te zarowki pihilp night vision i powiem tam swieca fajnie tak troche na niebiesko ale... gdy pada deszcze lepiej widocznym jest swiatlo jak najbardziej biale... jak zakupilem swoje c4 mialem w nim philipsy zwykle, zalozylem sobie te night vision i swiecily duzo gorzej(75zl komplet) teraz mam jakies osramy +90 i swieca rewelacyjnie. lecz na dniach zmieniam lampy na soczewke z a6 bo moje odbłyśniki sa juz cale popalone :/

_________________
jezeli robie jakies bledy w pismie to napisz pw poprawie post.
[Mazda 323f BG creon 1.6 Sohc benzyna]bylo
[Audi 100 c4 2.0e AAD klimatronik]bylo
[Audi a6 c4 2.6 abc klimatronik]jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2011 13:33:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
night vision, super +90 , night breakers itp - to naprawde dziala
Problem w tym, ze to ze wzgledu na "cienszy drucik"??? wytwarza wiecej swiatla ale szybciej zdycha i dodatkowo sie odksztalca z biegiem czasu wiec stara typu +300% swiatla moze swiecic moze gorzej niz nowa za 7 zyla z marketu
Wszystkie superzarowki typu +90 daja owszem wiecej ale do x% swiatla w okreslonych obszarach swiecenia (nie lacznie!)
Jest wiec nieglupio miec "dzienne"....
Podstawa to czyste lampy i niematowy odblask (standard w lampach paroletnich) - w passacie B5 z 2000r (ksenon ori wiec temperatura mniejsza niz przy zwyklej zarowce) odblysnik byl z "pajeczynka" (nie widzialem szansy w domowych warunkach cos z tym zrobic wiec zmienilem lampy i mimo ze to taniocha by DEPO naprawde "stala sie swiatlosc" - ksenon na starych lampach swiecil wyraznie gorzej niz np to co mam na zwyklej lampie w rocznym seacie exeo, musze tez przyznac ze teraz passat lepsze ma swiatla niz exeo - dupopałer gora:) )
ponizej ori 10 letnia lampa passata (po zewnetrznym polerowaniu - ryski jednka przy zdjeciu aparatem "ladnie" wychodza..., srodek nieruszany bo trzeba bawic sie w rozklejanie) vs nowego prawie exeo
Obrazek

Na forum octavi??? byla jakas dyskusja jak ustawic moc swiatel w trybie dziennym (nowsze VAGautka maja mozliwosc ustawienia mniejsze mocy swiatel "w trybie dziennym") i ktos tam (chba pracujacy w osramie????) twierdzil, ze takze jazda z za mala moca meczy te zarowki (wskazywal okolo 82% mocy???)
To co mnie zastanawia to sensownosc soczewek nieksenonowych... lampa ma odciecie wiec swieci do lini. Lampa zwykla daje glowny snop swiatla ale powyzej slabiej ale tez jednak oswietla "cos". Jada 2 auta na stacje diagnostyczna i gosc bierze maszyne i ustawia swiatla tak, by ten snop swiecil w okreslonym punkcie.. czyli lampa bez soczewki bedzie jakims rykoszetem swiecila takze wyzej a soczewka nie. Dodatkowo dochodzi kolejne szklo soczewki na drodze swiatla, ktore lubi miec po paru latach troche brudu co tez zabiera swiatlo
Nie wiem jak wyglada sprawa legalnego montazu ksenonow w autach, ktore takiego gadzetu za czasow swojej produkcji nie mialy ale sa na ebayu uniwersalnie zestawy do poziomowania swiatel wiec teoretycznie nawet stary piernik moze otrzymac ksenonowe swiatla majace odcieci, spryski i samopoziomowanie... no tylko trzeba by popatrzec na lampy zamienniki czy przypadkiem producent nie zadbal o "zahmologowanie" ich na ksenony
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2011 23:16:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Po czyszczeniu reflektorów założyłem Philips vision plusa. Padła po kilku miesiącach. Wkurzony założyłem zwykłą za 5 zeta...Niewielka różnica > jak padnie drugi Philips to tylko standard i tak pozostanie. Grunt to czyste świetliki.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 21:51:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
adiaudi napisał(a):
Po czyszczeniu reflektorów założyłem Philips vision plusa. Padła po kilku miesiącach. Wkurzony założyłem zwykłą za 5 zeta...Niewielka różnica > jak padnie drugi Philips to tylko standard i tak pozostanie. Grunt to czyste świetliki.

tak, podstawa to jakosc lamp (100% racji)... a na drugim miejscu to czy to xenon czy "zwykla" zarowka

na thungsram +90 cos tam (2 zarowki za jakies 40zyla) narazie cos pod 10tys (3 miechy) przejechalem i sie nie zjaraly
Kazdy kalkuluje czy mu sie oplaca - jak masz sie rozwalic czy kogos grzmotnac we mgle itp to oszczednosc na zarowce slabo wychodzi...
Swiatla dzienne + "lepsze zarowki" i problem z glowy
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: