Baskecior napisał(a):
Kliku napisał(a):
W quattro masz troche drozsza zawieche z tylu i amorki.
Oj chyba nie robiłeś z tyłu zawiechy w q ...

Jest pieruńsko droga ,w odróżnieniu od B4 w ośce gdzie masz 2 gumy w całym tylnym zawieszeniu.
napisalem ze drozsze fakt, reasumujac w b4 mozna zrobic bardzo tanio zawieche + amorki.
Za jeden lacznij w tylnym zawieszeniu zaplacilem 150 zl bo jest tylko lemforder.
Trzeba sie liczyc z zestawem startowym rozrzad itp. do tego robota mechanika i 1500 zl jest.
Inne rzeczy nie sa takie drogie:
-chlodnica kolo 150zl
-podkladki pod wtryski 2zl juz 2 wymienilem bo mialem przedmuch
-vacum pompa 250, mozna zreanimowac i chodzi dalej
-jak juz pisali kolo pasowe czesto siada okolo 400zl, ale mysle ze dlugo starczy, bo wiadomo ze auta z przebiegiem 180 tys allegrowym

nie kupisz i trzeba sie liczyc z kosztami w takim starym aucie.
-amorki przod standart
-tyl drogie (jak i cala zawiecha)
-akumulator 90Ah banner okolo 350zl
-swiece z tego co pamietam NGK okolo 120-140 zl za 5 sztk
Mialem zarowno B4 (benzyne) i A6C4 oba auta na felgach 17", komfort w A6 jest duzo wiekszy. Zalezy czego oczekujesz od auta, B4 tez jest udanym modelem i szybciej znajdziesz ze wzgledu na wiekszosc popularnosc.
Reasumujac jak A6 to AEL z quattro i to na plus, lecz wieksze koszty spalania i czesci
Zdrowe B4 1.9 tez bedzie cieszyc jazda, mozna dorwac wersje z rocznikow 94 na wypasie i z klima.