.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 14:27:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAR] Po wyłączeniu silnika nie chce zapalić
PostNapisane: 08.lut.2011 20:48:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 19:57:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kryg
Witam. Mam problem z Audi 100. Dziś rano odpaliłem moje auto i pojechałem do sklepu. Po zrobieniu ich wsiadam do mojej setki, przekręcam kluczyk i nic.. Auto "kręci, kręci" ale nie zaskoczy. Akumulator jest ok, paliwo też mam ;) Ostatnio byłem jeszcze na Ukrainie i zero problemów. Dodam że silnik 2.3 + inst. gazowa. Czasami jak nie mogłem odpalić to wystarczyło lekkie popchnięcie i ok, a teraz z przyczyny ukształtowania terenu nie jestem w stanie popchać. Dodam, że po długiej próbie odpalenia udało się, ale gdy chciałem sprawdzić czy jeszcze raz zaskoczy to lipa ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 20:55:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
nazwij poprawnie temat bo napisałeś audi 100 2.3 ale C3? C4? nie wiem czy poraz setny komuś będzie sie chciało pisać o tym, samym, użyj opcji szukaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 21:31:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 19:57:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kryg
ok, ale chciałbym, żeby ktoś konkretnie napisał mi co i jak mam sprawdzić.. Audi 100 c4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 23:17:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
sprawdź czujnik położenia wału. Jak jest zrypany to czyta ,że jest zła pozycja i tak możesz sobie kręcić rozrusznikiem do usranej śmierci. Zobacz przewód czy nie jest gdzieś przetarty.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 08:18:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2008 23:25:54
Posty: 130
Auto: Passat B5 AHU
Możesz spróbować wyciągnąć wtyczkę od wtryskiwacza sterującego, i spróbować zapalić, jak nie odpali założyć ją z powrotem i spróbować znowu. U mnie taki manewr pomagał.
To jest ta niebieska wtyczka z czarnym kablem:
http://i2.photobucket.com/albums/y21/pi ... G_1760.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 08:42:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
odpalsz auto na benyznie? na gazie? nie zapala jak zimny czy jak ciepły? niekiedy wystarczy, że przerzucisz zimnego na gaz przejdziesz 5km zgasisz i nie zaplalisz bo reduktor zamarznie i trzeba kręcić i kręcić, jak odpalicz auto rozgrzejesz to przed zgaszeniem przełącz na benyzne na kilka sekund, zgaś i zobacz jak zapali


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 10:22:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 19:57:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kryg
Wczoraj jak udało mi się go odpalić to na benzynie. Pochodził sobie, a później zmieniłem na gaz. Wydaje mi się, że miał jakieś dziwne wolne obroty. I tak pochodził sobie, zgasiłem i znów nie odpalił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 11:15:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2008 23:25:54
Posty: 130
Auto: Passat B5 AHU
To chyba nowy nabytek to audi? Tak jak Hubos napisał, na nierozgrzanym silniku gaś na benzynie, jak ciepły możesz gasić na lpg, odpalaj zawsze na pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 13:02:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 19:57:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kryg
Tak, Audi od sierpnia, w skutek czego to pierwsza zima i do tego z gazem.
Udało mi się ją odpalić.. Pochodziła sobie na benzynie, następnie przełączyłem na gaz.. Chodziło ok. Chciałem przerzucić z powrotem na benzynę i od razu zgasł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 14:30:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2010 13:54:27
Posty: 18
Lokalizacja: Władysławowo
U mnie pomogło wyciągniecie wtyczki czujnika temperatury. Chociaż dotyczyło to tylko zapalania na benzynie, bo na gazie pali zawsze. Wtyczka jest jest z przodu silnika po prawe stronie patrząc od przodu, nad termostatem. Spróbuj przełączać ręcznie na gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 14:43:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
daar napisał(a):
U mnie pomogło wyciągniecie wtyczki czujnika temperatury. Chociaż dotyczyło to tylko zapalania na benzynie, bo na gazie pali zawsze. Wtyczka jest jest z przodu silnika po prawe stronie patrząc od przodu, nad termostatem. Spróbuj przełączać ręcznie na gaz.


bo czujnij temperatury nie ma wpływu na zapalanie na gazie a na pb owszem, weź miernik i sprawdź oporność czunika, wyciągnięcie wtyczki to nie jest rozwiązanie problemu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 15:39:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 19:57:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kryg
Auto już coraz częściej pali. Ale zauważyłem, że jeśli nie dam mu gazu to on mi zgaśnie... Zapale, trzymam obroty pow. 3000 i jest ok ale jak puszcze gaz to koniec. Gdy przełączę na gaz problemu nie ma.
P.S
Możliwe, że paliwo nie dochodzi..? Tylko dlaczego odpali czasami. Z bólem, ale..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 15:52:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
tadek0073 napisał(a):
Auto już coraz częściej pali. Ale zauważyłem, że jeśli nie dam mu gazu to on mi zgaśnie... Zapale, trzymam obroty pow. 3000 i jest ok ale jak puszcze gaz to koniec. Gdy przełączę na gaz problemu nie ma.
P.S
Możliwe, że paliwo nie dochodzi..? Tylko dlaczego odpali czasami. Z bólem, ale..


obojętnie czy zimny czy ciepły gaśnie na benzynie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 19:43:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 19:57:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kryg
Tak.. Nie mogę od razu z benzyny przełączyć na gaz tylko muszę go zgasić, a z kolei jak zgaszę to są problemy z uruchomieniem go na benzynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 20:12:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
jaja z odpaleniem AAR są nader częste... wystarczy przejechać km zgasić i już pupa blada. Mi pomagało odpiannie dolnego czujnika od temp wkrecanego w króciec.. nawet go wymieniłem na nowy i dalej musiałem odpinać. także metodą prób i błędów baw się na zasadzie: kręcisz 1,2 nic się nie dzieje macha w górę odpinasz newralgiczne czujniki lub nawet sam krokowiec. Takim sposobem się ratowałem jak "mechanik" wziął dużo $$ za naprawy a jak było tak było nadal stąd moje lajkoniczne podejście do sprawy, ale pomogło :): zaznaczam, że palę tylko i wyłącznie na PB.
p.s. a ztym co piszesz, że na gazie gasisz a na pb już nie gada to też Paaaanie ileż ja się nerwów najadłem.. to chyba w ich przypływie rozpierdziel z czujnikami robiłem.. :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2011 10:51:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 19:57:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kryg
Tak dokładnie to ja mam zalecane odpalanie na pb..a gaszenie tylko na lpg, oczywiście po przełączeniu..
P.S.
Nie ma mowy, żeby setka odpaliła bez dodania mu gazu..ale jeśli już odpali to muszę przełączyć na lpg bo zgaśnie mi..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2011 11:54:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
dymian1987 napisał(a):
jaja z odpaleniem AAR są nader częste... wystarczy przejechać km zgasić i już pupa blada. Mi pomagało odpiannie dolnego czujnika od temp wkrecanego w króciec.. nawet go wymieniłem na nowy i dalej musiałem odpinać. także metodą prób i błędów baw się na zasadzie: kręcisz 1,2 nic się nie dzieje macha w górę odpinasz newralgiczne czujniki lub nawet sam krokowiec. Takim sposobem się ratowałem jak "mechanik" wziął dużo $$ za naprawy a jak było tak było nadal stąd moje lajkoniczne podejście do sprawy, ale pomogło :): zaznaczam, że palę tylko i wyłącznie na PB.
p.s. a ztym co piszesz, że na gazie gasisz a na pb już nie gada to też Paaaanie ileż ja się nerwów najadłem.. to chyba w ich przypływie rozpierdziel z czujnikami robiłem.. :):


jak jedziesz na gazie gasisz i od razu chcesz zapalić to większość audi z mechanicznym ma problem, żeby zpalalić, nie wiem czemu tak sie dzieje, żeby zpaliła za pierwszym razem proponuje odpalać z pedałem w podłodze, to zapali a jak postoi z pół minuty to zapala bez probemu,

tadek0073 do sprawdzenia masz kupe rzeczy, auto gaśnie na benzynie bo albo ma za dużo albo za mało paliwa bądź nie załączają sie wolne obroty, mikroswich przy przepustnicy, który za to odpowiada musi działać, do tego sprawdź czujnik temperatury, klapka przepływomierza musi być idealnie prosta i ustawiona dobrze, nastawnik ciśnienia paliwa sprawny, niekiedy przy przełączeniu gaz/pb nakłdają się paliwa więc auto też może zgasnać, zależy jak masz odcięcie pb przy pracy na lpg, czy na pompie czy przez nastawnik ciśnienia paliwa, wtedy mając załozony emulator, ktróry za to odpowiada można ustawić czas nakładania sie paliw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2011 10:51:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 19:57:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kryg
Co do paliwa to auto ostatnio było na ukrainie no i wiadomo, że "trochę" paliwa w baku jest. Co do pozostałych rzeczy to czy mógłbyś mi przedstawić w miarę jasny i przejrzysty sposób co i jak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2011 20:56:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
ja też mam AAR'a i miałem podobny przypadek jak kolega.
Zapalam zawsze na PB i jak chwile pochodzi na benie przełączam na LPG.
latem normalnie gasze na LPG ale zimą zawsze przed zgaszeniem przełączam na PB.

Ale do rzeczy u mnie miąłem podobny problem. Jak zgasiłem nie chciał odpalić. Dopiero po paru minutach ale tez ciezko i gasł. U mniie miałem nieszczelny dolot - guma od dolotu nie była dobrze wcisnieta i łapał "lewe" powietrze.

Guma wciśnieta i wszystko chodzi jak nalezy.

A propo tego co hubos21 pisał. Ja mam mechaniczny i moge zgasić i od razu odpalić i nie musze krecic. Nie mam tego problemu. Pali na dotyk :D

_________________
Obrazek
Audi 100 C4 [AAR] 2,3 + lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2011 20:31:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 19:57:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kryg
Poczytałem trochę i trafiłem na takie coś jak silniczek krokowy.. Czy w Audi 100 C4 2.3 on jest..? Jego niesprawność co może powodować..? I drugie pytanie czy nieszczelny dolot też może być przyczyną gaśnięcia auta na benzynie..? Znajomy obstawia właśnie ten silniczek.. Dodam, że na biegu jałowy obroty ostro falują..
P.S
W mojej audi jest wejście na komputer?? Rocznik 1992.


Ostatnio edytowano 18.lut.2011 16:35:02 przez tadek0073, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: