dymian1987 napisał(a):
jaja z odpaleniem AAR są nader częste... wystarczy przejechać km zgasić i już pupa blada. Mi pomagało odpiannie dolnego czujnika od temp wkrecanego w króciec.. nawet go wymieniłem na nowy i dalej musiałem odpinać. także metodą prób i błędów baw się na zasadzie: kręcisz 1,2 nic się nie dzieje macha w górę odpinasz newralgiczne czujniki lub nawet sam krokowiec. Takim sposobem się ratowałem jak "mechanik" wziął dużo $$ za naprawy a jak było tak było nadal stąd moje lajkoniczne podejście do sprawy, ale pomogło
zaznaczam, że palę tylko i wyłącznie na PB.
p.s. a ztym co piszesz, że na gazie gasisz a na pb już nie gada to też Paaaanie ileż ja się nerwów najadłem.. to chyba w ich przypływie rozpierdziel z czujnikami robiłem..
jak jedziesz na gazie gasisz i od razu chcesz zapalić to większość audi z mechanicznym ma problem, żeby zpalalić, nie wiem czemu tak sie dzieje, żeby zpaliła za pierwszym razem proponuje odpalać z pedałem w podłodze, to zapali a jak postoi z pół minuty to zapala bez probemu,
tadek0073 do sprawdzenia masz kupe rzeczy, auto gaśnie na benzynie bo albo ma za dużo albo za mało paliwa bądź nie załączają sie wolne obroty, mikroswich przy przepustnicy, który za to odpowiada musi działać, do tego sprawdź czujnik temperatury, klapka przepływomierza musi być idealnie prosta i ustawiona dobrze, nastawnik ciśnienia paliwa sprawny, niekiedy przy przełączeniu gaz/pb nakłdają się paliwa więc auto też może zgasnać, zależy jak masz odcięcie pb przy pracy na lpg, czy na pompie czy przez nastawnik ciśnienia paliwa, wtedy mając załozony emulator, ktróry za to odpowiada można ustawić czas nakładania sie paliw