w Warszawie będziesz mieć Diagtronik oraz Master's Tuning.
polecam, gdyż miałem wielokrotnie styczność osobiście.
Lotus napisał(a):
Jesli mowimy o stronie technicznej to nieprawda ze oplaca sie silnik kupic bo taki silnik moze kosztowac wiecej niz naprawa , a naprawa tego silnika bedzie tansza. Co wazniejsze naprawa silika jest lepsza od wymiany bo nigdy nie wiadomo jaki jest ten caly nowy silnik , kupujac naprzyklad glowice mozna ja dokladnie sprawdzic. Nstepnty argument to nowy rorrzad czego nie bedzie przy zakupionym starym silniku.
Szacuje ze koszt naprawy nie przekroczy 6000 zl z nowym rozrzadem plynami , a zakup silnika z legalnego zrodla wyniesie wiecej niz 1500 euro i to nadal silnika jakiegos tam
Opisywanie ze cos nie bedzie po naprawie takie samo jak przed bywa bledem , zdarza sie nawet ze taka naprawa daje lepsze efekty chociażby z powodu modyfikacji stosowanych czesci. Dowodem na to sa silniki AEB i ich rozrzady.
Najpierw przyczyna usterki , potem ocena rozmiaru i w koncu decyzja ...
masz rację, że w przypadku poprawnej naprawy właściciel silnika ma pewność co do tego, w jakim stanie jest silnik. problem pojawia się jedynie [a może i aż] w odniesieniu do jednej kwestii - jaką pewność ma naprawiający silnik właściciel, że naprawa się uda. przecież mnóstwo jest przypadków, w których silnik po naprawie zamieniał życie właściciela w koszmar.
oczywiście problem by nie istniał, gdyby warsztat w przypadku niezadowalających skutków naprawy zwyczajnie zwracał pieniądze [nie brał ich] zabierając swoje części - niemniej jednak taka sytuacja w przyrodzie nie istnieje, gdyż 99% warsztatów wychodzi z założenia, że klient czyni wszystko w tym zakresie na własną odpowiedzialność.