.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 15:01:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a6 2.5tdi problem z pompka paliwową
PostNapisane: 10.lut.2011 21:13:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2010 08:34:39
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
Witam, mam taki problem. Chodzi o to, że silnik sie zapowietrza, zaprowadzilem auto do mechanika on stwierdzil, ze na wszelki wypadek musi byc ponad polowa zbiornika. Rzeczywiscie to mialo wpylw i auto powoli odpalilo. Czy ktos mial podobny problem i czy wymiana pompki zalatwi problem(sa podobno dwie), jednoczesnie jestem zainteresowany kupnem jezeli ktos takowa posiada! pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2011 22:22:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Jestes pewny ze to pompa paliwa??
poczytaj tutaj:

http://audiklub.org/phpBB2/viewtopic.ph ... 0f526af5c7

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2011 23:24:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2010 08:34:39
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
Taa tak byl robiony, jezeli masz polowe paliwa to pali bez najmniejszego problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2011 23:39:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Sprawdzales czujnik G210 ??

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2011 08:37:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Podłącz VAG to zobaczymy czy to czujnik, czy może pompa VP44


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2011 12:12:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
maciej_avant napisał(a):
Podłącz VAG to zobaczymy czy to czujnik, czy może pompa VP44


Nie jest powiedziane ze uszkodzony czujnik musi wykazac jakies bledy,wiec najpierw sprawdzilbym czujnik.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2011 23:26:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
To na bank wina tego przeklętego czujnika. Sprawa o tyle kłopotliwa, że to kontaktron. Jeżeli ma nieodpowiednie opory na min i max, to masz kłopot, ale gorzej, jeżeli to sprawa płytki z napylonymi rezystorkami. Jeżeli masz na niej korozję to nie poradzisz sobie z problemem w prosty sposób.Zdarzyły mi się też zimne luty na tym czujniku. Ale przyznam jako mechanik, że to nie jest naprawa do wykonania przez warsztat. Cena usługi będzie adekwatna do włożonego wysiłku, ryzyko ułamania plastików duże i ostatecznie wyjdzie na to, że lepiej jest kupić cały kosz z nowszego auta lub nową pompę z koszem. Dodam tylko że nigdy nie słyszałem, żeby powodem awarii była sama pompa, tylko właśnie elektryka kontroli poziomu paliwa w koszu pompy.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2011 01:11:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
kefir200 napisał(a):
To na bank wina tego przeklętego czujnika. Sprawa o tyle kłopotliwa, że to kontaktron. Jeżeli ma nieodpowiednie opory na min i max, to masz kłopot, ale gorzej, jeżeli to sprawa płytki z napylonymi rezystorkami. Jeżeli masz na niej korozję to nie poradzisz sobie z problemem w prosty sposób.Zdarzyły mi się też zimne luty na tym czujniku. Ale przyznam jako mechanik, że to nie jest naprawa do wykonania przez warsztat. Cena usługi będzie adekwatna do włożonego wysiłku, ryzyko ułamania plastików duże i ostatecznie wyjdzie na to, że lepiej jest kupić cały kosz z nowszego auta lub nową pompę z koszem. Dodam tylko że nigdy nie słyszałem, żeby powodem awarii była sama pompa, tylko właśnie elektryka kontroli poziomu paliwa w koszu pompy.


Ja gdzies czytalem chyba nawet na AKP ze pompka miala zbyt niska wydajnosc i nie nadazala nalewac paliwa do zbiorniczka spietrzajacego,ja bym sprawdzil czujnik miernikiem,trzeba wlaczyc zaplon na chwile jesli pompka jest sprawna i ja slychac gdy jest mniej paliwa to napompuje do zbiorniczka spietrzajacego paliwo i czujnik powinien wykazac opor ok 430 Ohm +/-,jesli paliwa jest wiecej w baku to nawet nie trzeba zaplonu wlaczac.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: