5hiva napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi.
Mam zwykłą instalację (raczej bez blosa). Jeździłem ponad 3 lata i nie było żadnych problemów. Jakiś czas temu właśnie pierwszy raz strzelił lekko gaz i pogiął tą klapkę w dolocie. Mechanik ją wyprostował i na benzynie wszystko śmiga, ale powinienem zrobić przegląd generalny gazu - pewnie przydałoby się coś wymienić aby się to nie powtórzyło ale dwóch gazowników u których robiłem inne auta do tej pory powiedziało że nie chce się brać za to audi
Z jednej strony przez 3 lata problemów żadnych nie miałem, z drugiej wiele osób właśnie odradza więc już sam nie wiem co robić, jeździć na benzynie czy znaleźć gazownika który to zrobi dobrze. Bo każdy strzał w tym momencie nawet taki którego nie słyszę kończy się prostowaniem tej klapy.
Pozdrawiam
Ja bym zaczął od sprawdzenia instalacji WN - świece, kable, itp. LPG jest bardziej wymagające pod tym względem od Pb.
Jedną z przyczyn strzałów w dolot może być zbyt uboga mieszanka - jedź na sprawdzenie analizatorem spalin (pamiętaj, wydech musi być szczelny, żeby wyszło prawidłowo).
Następny w kolejności do sprawdzenia - filterek gazu.
Miałem 5 cylindrów na mechanicznym wtrysku z instalką I generacji, z doświadczenia wiem, że jak długo działa, tak długo jest dobrze, jak zaczynają się problemy - wyjątkowo ciężko dojść do ładu i składu.