.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 14:06:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gazownik - Łódź - Mechaniczny wtrysk
PostNapisane: 28.lut.2011 15:21:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2011 15:15:56
Posty: 2
Witam wszystkich.

Szukam gazownika w Łodzi który poradzi sobie z przeglądem i regulacją gazu przy mechanicznym wtrysku - Audi 90 2.3 88'. Z tych których znałem żaden nie chce się w to bawić :/

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2011 16:58:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
nie rozumiem, że nie chcą się bawić... dajesz im auto przeglądają szczelność, spr co trzeba, póżniej pod analizator spalin i tyla... nawet mi moje 2.3 mega partacz(wtedy o tym nie wiedziałem) z okolicy bez mrugnięcia wziął i porobił co trzeba a marudny ponoć jest. A co do zakładu to wbij na odpowiednie forum gazowników tam jest wszszszszystko łącznie z odp na Twoje pyt. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2011 17:14:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2007 02:46:29
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź
Polecam TERAZGAZ na pomorskiej.

_________________
Maszyna do wyprzedzania (S6 PLUS)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2011 19:08:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2010 18:52:23
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa/Lublin/Łuków
bo tego się kijem nie tyka - jedyna instalacja pod jaką chodzi mechaniczny wtrysk bez wystrzałów to IGS, cała reszta to loteria. Wywal gaz o ile nie masz już zwalonego wtrysku benzyny.
EDIT: masz blosa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 12:59:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2011 15:15:56
Posty: 2
Dzięki za odpowiedzi.

Mam zwykłą instalację (raczej bez blosa). Jeździłem ponad 3 lata i nie było żadnych problemów. Jakiś czas temu właśnie pierwszy raz strzelił lekko gaz i pogiął tą klapkę w dolocie. Mechanik ją wyprostował i na benzynie wszystko śmiga, ale powinienem zrobić przegląd generalny gazu - pewnie przydałoby się coś wymienić aby się to nie powtórzyło ale dwóch gazowników u których robiłem inne auta do tej pory powiedziało że nie chce się brać za to audi :/

Z jednej strony przez 3 lata problemów żadnych nie miałem, z drugiej wiele osób właśnie odradza więc już sam nie wiem co robić, jeździć na benzynie czy znaleźć gazownika który to zrobi dobrze. Bo każdy strzał w tym momencie nawet taki którego nie słyszę kończy się prostowaniem tej klapy.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 13:11:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2010 18:52:23
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa/Lublin/Łuków
Poszukaj dobrego gzaownika na forum lpg- ale będzie się to wiązało z inwestycjami więc warto skalkulować opłacalność. Pogięta klapa przepływomierza to tylko jedna z usterek jakie się pojawiają.
http://lpg-forum.pl/ zarejestruj się i tam popytaj - będziesz wiedział co dalej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 13:26:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
5hiva napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi.

Mam zwykłą instalację (raczej bez blosa). Jeździłem ponad 3 lata i nie było żadnych problemów. Jakiś czas temu właśnie pierwszy raz strzelił lekko gaz i pogiął tą klapkę w dolocie. Mechanik ją wyprostował i na benzynie wszystko śmiga, ale powinienem zrobić przegląd generalny gazu - pewnie przydałoby się coś wymienić aby się to nie powtórzyło ale dwóch gazowników u których robiłem inne auta do tej pory powiedziało że nie chce się brać za to audi :/

Z jednej strony przez 3 lata problemów żadnych nie miałem, z drugiej wiele osób właśnie odradza więc już sam nie wiem co robić, jeździć na benzynie czy znaleźć gazownika który to zrobi dobrze. Bo każdy strzał w tym momencie nawet taki którego nie słyszę kończy się prostowaniem tej klapy.

Pozdrawiam


opłacalności tego nie policzy za Ciebie nikt.. sam musisz siąść z kalkulatorem w ręku i wziąć masę czynników, które wychodzą z tego do czego jak długo jaki kilometraż itp zamierzasz użytkowąć samochód...

a antywybuch jakiś posiadasz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 23:06:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2010 15:13:30
Posty: 721
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: C5 1.8T, B6 1.8T
5hiva napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi.

Mam zwykłą instalację (raczej bez blosa). Jeździłem ponad 3 lata i nie było żadnych problemów. Jakiś czas temu właśnie pierwszy raz strzelił lekko gaz i pogiął tą klapkę w dolocie. Mechanik ją wyprostował i na benzynie wszystko śmiga, ale powinienem zrobić przegląd generalny gazu - pewnie przydałoby się coś wymienić aby się to nie powtórzyło ale dwóch gazowników u których robiłem inne auta do tej pory powiedziało że nie chce się brać za to audi :/

Z jednej strony przez 3 lata problemów żadnych nie miałem, z drugiej wiele osób właśnie odradza więc już sam nie wiem co robić, jeździć na benzynie czy znaleźć gazownika który to zrobi dobrze. Bo każdy strzał w tym momencie nawet taki którego nie słyszę kończy się prostowaniem tej klapy.

Pozdrawiam

Ja bym zaczął od sprawdzenia instalacji WN - świece, kable, itp. LPG jest bardziej wymagające pod tym względem od Pb.
Jedną z przyczyn strzałów w dolot może być zbyt uboga mieszanka - jedź na sprawdzenie analizatorem spalin (pamiętaj, wydech musi być szczelny, żeby wyszło prawidłowo).
Następny w kolejności do sprawdzenia - filterek gazu.
Miałem 5 cylindrów na mechanicznym wtrysku z instalką I generacji, z doświadczenia wiem, że jak długo działa, tak długo jest dobrze, jak zaczynają się problemy - wyjątkowo ciężko dojść do ładu i składu.

_________________
Pozdrawiam,
Janek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2011 10:17:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ja obstawiam, że tam jest tak zwany gaz "na śrubce" :peace: nie wyobrażam sobie silnika ze sprawnym osprzętem który będzie strzelał, przez 4,5 roku jeżdżąc z mechanicznym na lpg miałem dwa strzały jak przewód miał przebicie, wymieniłem kable i po sprawie a nie miałem przypadku, że auto strzeli ot tak, bo ma kaprys, samochód przejchał na lpg ponad 250tyś i nie ma problemów z odpalaniem czy jazdą na PB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: