.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 13:19:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2011 22:59:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2011 21:44:54
Posty: 119
Lokalizacja: LC/LBL
grubo się zapowiada :)

_________________
2x Fiat 126p 93' -był
Audi 80 2.0 ABK 92'-była
VW Passat B3 1.6 d 88'- był
VW Passat B4 1.8 ABS 94'- był
Audi 100 C3 2.0TD 84' -był
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 00'- była
Ford Mondeo mk2 1.8 TD 98'-był
Renault Safrane 2.2 dT 96'- był
Ford Fusion 1.4 Tdci 01'- jest
VW Golf II 1.8 Fire&Ice 91'- jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 04:04:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Czemu IC-ka przed chłodnicą wstawili :?: :?:
Nie za ciepło będzie miał :?: :?:
MC to fajny silnik, fajny pomysł na auto...

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 09:18:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.cze.2009 05:26:29
Posty: 43
Lokalizacja: Siennica
Nie styka się z chłodnicą. Może jedynie się nagrzać ale to podczas korków, a tak jest wszystko ok.

_________________
-Audi 80 B2 2d sedan 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 2.2 10v turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 10:24:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
dzialaj, dzialaj , ale w ta moc na Kjecie to niestety nie uwierze :diabel:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 10:27:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
fajna przeróba. jak zdrowy silnik i k-jet to bedzie zapinać, mialem cygarete oske o podobnych parametrach, byl niezly przecinak.

mialem taki chips. dobrze dizała ze sprezyna WG z 20V, tak, zeby na polowicznym gazie dawalo doladowanie w granicach 0,4-0,5bar. na seryjnej bedzie tylko 0,2bar, po czym skok do pelnego pewnie w okolicach 0,8bar.

emcior napisał(a):
dzialaj, dzialaj , ale w ta moc na Kjecie to niestety nie uwierze :diabel:


a coupety z silnikiem MB. toz to MC 200 konne, bez sondy z wiekszym doladowaniem.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 11:06:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.cze.2009 05:26:29
Posty: 43
Lokalizacja: Siennica
Lukasik napisał(a):
fajna przeróba. jak zdrowy silnik i k-jet to bedzie zapinać, mialem cygarete oske o podobnych parametrach, byl niezly przecinak.

mialem taki chips. dobrze dizała ze sprezyna WG z 20V, tak, zeby na polowicznym gazie dawalo doladowanie w granicach 0,4-0,5bar. na seryjnej bedzie tylko 0,2bar, po czym skok do pelnego pewnie w okolicach 0,8bar.


Kef twierdzi że turbo będzie pompować w okolicy 1 bara. Oczywiście wybiore się na hamownie i przedstawie wykres jak tylko autko odbiorę.

_________________
-Audi 80 B2 2d sedan 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 2.2 10v turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 13:37:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lip.2006 13:24:20
Posty: 289
Lokalizacja: Łosice / Marki
Auto: '82 typ81 coupe
nono, wykresem pochwal sie koniecznie :peace:

osobiscie robiac/zlecajac przekladke poswiecilbym troche srodkow na ogarniecie estetyczne komory silnika tudziez samej jednostki - widziales jakie "wow" robil motur u Slonika po remoncie i odmalowaniu, a przeca to bylo seryjne ACE...

majstrowales cos przy hamulcach?

_________________

film z Torunia - lato 2016
film z Torunia - zima 2016
film z Torunia - lato 2015
film z Torunia - zima 2015

film z Poznania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 17:27:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.cze.2009 05:26:29
Posty: 43
Lokalizacja: Siennica
Narazie seria, zobaczymy jak się spisze przy normalnej jeździe. Jeśli nie to 280mm z Corrado G60.

_________________
-Audi 80 B2 2d sedan 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 2.2 10v turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 18:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Łysy_CoupeB2 napisał(a):
Kef twierdzi że turbo będzie pompować w okolicy 1 bara. Oczywiście wybiore się na hamownie i przedstawie wykres jak tylko autko odbiorę.


byc moze 1 bar. to zalezy od paru czynnikow. jak bedziesz mial goracy intercooler to bedzie ladowalo 1bar. jak bedzie IC zimny to bedzei 0,8bar. w obydwu przypadkach bedzie 200KM. :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 20:17:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Tak patrzę po zdjęciach i zastanawiam się jak masz zamiar walczyć z temperaturą silnika.
Te jednostki maja przecież tendencje do utrzymywania sporych temperatur a co za tym idzie droga do przegrzania krótka.
Chłodnica została mała za lampą i doszedł icek w pionie
zapodajesz jakiś wentylator na krótko ?

Jestem bardzo ciekawy tych 200 kucy (1B miał w serii 200 ale skąd weźmiecie brakujące 40 MC-ekowi)
Jaka tam dmuchawka pójdzie ?

Swoją drogą grunt że słupek już wpadł do budy :peace:

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2011 10:55:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.cze.2009 05:26:29
Posty: 43
Lokalizacja: Siennica
Buba napisał(a):
Jestem bardzo ciekawy tych 200 kucy (1B miał w serii 200 ale skąd weźmiecie brakujące 40 MC-ekowi)


Te pytania to już raczej do Kefira :)

Odnośnie chłodzenia to i Kefir i noorec mówią że może być ciężej jedynie w korku, a tak spokojnie wyda.

_________________
-Audi 80 B2 2d sedan 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 2.2 10v turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2011 11:17:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Jak z akumulatorem będzie, do kufra czy na miejscu zostanie :?: :?:
Jak do kufra, to nie oszczędzaj na kablach :!!: :!!:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2011 16:52:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.cze.2009 05:26:29
Posty: 43
Lokalizacja: Siennica
Akumulator ląduje do kufra. Kupiony porządny kabel miedziany o przekroju 50mm.

_________________
-Audi 80 B2 2d sedan 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 2.2 10v turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2011 16:11:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.cze.2009 05:26:29
Posty: 43
Lokalizacja: Siennica
Dawno mnie nie było i parę rzeczy się zmieniło, a mianowicie jest nareszcze przelot 2,5 cala na jednym tłumiku. Auto sprawuje się bez zarzutu, dziś bezproblemowo przeszło przegląd. Z taką adnotacją na kartce muszę się udać do starostwa by wprowadzili zmiany w dowodzie rejestracyjnym :D :
Obrazek

Tutaj małe foto końcowego tłumika:
Obrazek
Obrazek

Tutaj filmik z pojeżdżawki na torze w Toruniu(zlot AKP organizowany przez Bubę ):
http://www.youtube.com/watch?v=Z-5KlPUztvg

Auto ma puszczony WG w powietrze i dlatego tak ryczy. W ten weekend powinno się to zmienić, bo już WG będzie normalnie puszczony w wydech.

_________________
-Audi 80 B2 2d sedan 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 2.2 10v turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2011 21:28:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
No całkiem ciekawe chodzi.. nie powiem :):

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2011 10:47:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Masz jakieś cyfry? Będziesz to mierzył?

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2011 12:51:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.cze.2009 05:26:29
Posty: 43
Lokalizacja: Siennica
Mierzyłem jeszcze na seryjnym wydechu od KX-a i wykres wyszedł bardzo dziwny:
Obrazek
Tak jak widać wyszło 181,4KM i 298,7Nm.

Na obecnym wydechu jeszcze nie mierzyłem.

_________________
-Audi 80 B2 2d sedan 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 2.2 10v turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi Coupe B2 2.2 KX swap na MC1
PostNapisane: 10.maja.2012 09:55:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.cze.2009 05:26:29
Posty: 43
Lokalizacja: Siennica
Kolejny progres w aucie. Jak już część osób wie pozbyłem się k-jeta i na jego miejscu wylądowała elektronika(dokładnie to dość duży stożek pipercrossa :) ). Wszystko mechanicznie ogarnięte, teraz zostaje ogarnąć elektronikę i wystroić auto. Małe foto spod maski:
Obrazek
Obrazek

i nowy przód auta:
Obrazek

_________________
-Audi 80 B2 2d sedan 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 1.8DS , było
-Audi Coupe B2 2.2 10v turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi Coupe B2 2.2 KX swap na MC1
PostNapisane: 10.maja.2012 12:44:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Pozbyć się k-jeta- bezcenne :peace:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi Coupe B2 2.2 KX swap na MC1
PostNapisane: 10.maja.2012 15:21:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.paź.2006 17:03:22
Posty: 154
Lokalizacja: Starogard Gdański
coś więcej w temacie samego ECU???
jaki komp, wtryski, listwa, koszta i po strojeniu czekamy na wrażenia z jazdy
teraz pewnie mu trochę witalności przybędzie i ze spalania coś urwiesz ..
ale kogo to dziś obchodzi ;)

_________________
Suzuki Burgman AN400 - 2009 ->
Audi 80CD 2.3 5S - 1991 -> 2004
Audi A6q 2.5 TDI - 2004 ->
Audi ACO GT Typ85 - 2010 -> in progress 2.5T
Audi ACO 8B NG - 2011 ->

5 gang - beautiful noise
ObrazekPiszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: