.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 09:25:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 107  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 12:33:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Frolik napisał(a):
gitmar napisał(a):
olej w skrzyni - ca.700-800zł (może mniej może więcej)


jaki tam olej sie leje? z drobinkami złota i z domieszką whisky?


na forum a8 chłopaki wymieniali ceny od 75 zł/l do 218 zł /l w zależności od zakładu itp + fakt,z e wymieniając olej "normalnie" wymieniimy tylko połowe lub mniej oleju i najlepiej wymieniać olej tzw. dynamicznie a co za tym idzie ładnych pare litrów idzie na zmarnowanie... i lepiej jest to zrobić niż płakać nad wydanymi 3,4,6,9 tyś zł na remont...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 13:11:06 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Oczywiście że przegonię, jak każdym autem w którym miałem gaz :) Ale jak spojrzę na uciekającą wskazówkę poziomu paliwa, to mi się odechciewa :| Po ostatnim tankowaniu, średnia z trasy i trochę miasta wyszła 18.7l/100km....
Nie wiem czy olej ma drobinki złota, ale kosztuje ile kosztuje i wchodzi ok.10l

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 15:47:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
gitmar napisał(a):
Ktoś napisał, że 10 koła na starcie to przesada...Ja mogę napisać jak to jest/będzie w moim przypadku:

komplet rozrządu - 1000zł
blokady rozrządu - ok.400zł
profilaktyczne pierdółki związane z rozrządem (termostat, simeringi na wałkach, jakieś uszczeleczki, łożysko pompy oleju) - ok.500zł
olej + filtr - 270zł
olej w skrzyni - ca.700-800zł (może mniej może więcej)
wahacz z przodu do wymiany - ok.330zł za Lemfordera
klocki przód - ok.200-250zł (zakładam Textara albo Lucasa)
instalka LPG - 4300zł (już temat prawie dogadany)

Myślę, że łatwo policzyć, może nie ma 10k ale blisko, wszystko powoli się zrobi Narazie auto stoi i czeka na cieplejsze dni i przypływ większej gotówki u właściciela

Lucas, jeszcze resztki włosów mam i miejmy nadzieję że tak zostanie
Kupiłem S ponieważ zawsze mi się podobało, trafił się fajny egzemplarz, nieco zmniejszą się moje przebiegi i co to dużo mówić jak nie teraz to kiedy




gitmar napisał(a):
Oczywiście że przegonię, jak każdym autem w którym miałem gaz :) Ale jak spojrzę na uciekającą wskazówkę poziomu paliwa, to mi się odechciewa :| Po ostatnim tankowaniu, średnia z trasy i trochę miasta wyszła 18.7l/100km....
Nie wiem czy olej ma drobinki złota, ale kosztuje ile kosztuje i wchodzi ok.10l


Do AUDIKI podchodzi taki http://moto.allegro.pl/lodz-mobil-esso- ... 05671.html
A reszta jest na forum- czyli koszta w granicach 700-800 są zawyżone.
Blokada niepotrzebna bo można sobie ją samemu zrobić albo poradzić sobie w inny sposób(wprawny mechanior sam sobie znaki zrobi) i odchodzi kolejne 400.
Zarobienie wahacza w mojej okolicy z gwarancją ok 50 zł + tuleja LAMFORDER ok 80 zł Febi będzie tańsza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 16:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
Do AUDIKI podchodzi taki http://moto.allegro.pl/lodz-mobil-esso- ... 05671.html
A reszta jest na forum- czyli koszta w granicach 700-800 są zawyżone.
Blokada niepotrzebna bo można sobie ją samemu zrobić albo poradzić sobie w inny sposób(wprawny mechanior sam sobie znaki zrobi) i odchodzi kolejne 400.
Zarobienie wahacza w mojej okolicy z gwarancją ok 50 zł + tuleja LAMFORDER ok 80 zł Febi będzie tańsza.


już bym wolał kamoka za 110 zł pchac niż wahacz po robieniu zwłaszcza, że w zamyśle autora nie ma mowy o wymianie tulei...

co do oleju.. to jak byk Ci wyniesie te 700zł bo policz olej, przesylke, na wymiane dynamiczna pójdzie kilkanaście litrów i filtr około 150zł... i nie czepiaj się niech chłopak robi jak zamierza bez oszczędzania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 16:25:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
gitmar napisał(a):
Ktoś napisał, że 10 koła na starcie to przesada...Ja mogę napisać jak to jest/będzie w moim przypadku:

komplet rozrządu - 1000zł
blokady rozrządu - ok.400zł
profilaktyczne pierdółki związane z rozrządem (termostat, simeringi na wałkach, jakieś uszczeleczki, łożysko pompy oleju) - ok.500zł
olej + filtr - 270zł
olej w skrzyni - ca.700-800zł (może mniej może więcej)
wahacz z przodu do wymiany - ok.330zł za Lemfordera
klocki przód - ok.200-250zł (zakładam Textara albo Lucasa)
instalka LPG - 4300zł (już temat prawie dogadany)

Myślę, że łatwo policzyć, może nie ma 10k ale blisko, wszystko powoli się zrobi Narazie auto stoi i czeka na cieplejsze dni i przypływ większej gotówki u właściciela

Lucas, jeszcze resztki włosów mam i miejmy nadzieję że tak zostanie
Kupiłem S ponieważ zawsze mi się podobało, trafił się fajny egzemplarz, nieco zmniejszą się moje przebiegi i co to dużo mówić jak nie teraz to kiedy




gitmar napisał(a):
Oczywiście że przegonię, jak każdym autem w którym miałem gaz :) Ale jak spojrzę na uciekającą wskazówkę poziomu paliwa, to mi się odechciewa :| Po ostatnim tankowaniu, średnia z trasy i trochę miasta wyszła 18.7l/100km....
Nie wiem czy olej ma drobinki złota, ale kosztuje ile kosztuje i wchodzi ok.10l


Do AUDIKI podchodzi taki http://moto.allegro.pl/lodz-mobil-esso- ... 05671.html
A reszta jest na forum- czyli koszta w granicach 700-800 są zawyżone.
Blokada niepotrzebna bo można sobie ją samemu zrobić albo poradzić sobie w inny sposób(wprawny mechanior sam sobie znaki zrobi) i odchodzi kolejne 400.
Zarobienie wahacza w mojej okolicy z gwarancją ok 50 zł + tuleja LAMFORDER ok 80 zł Febi będzie tańsza.


Myśle ze Gitmar mówił o cenie oleju z ASO ale jeżeli ten jest tym samym olejem co w ASO tylko pod nazwą producenta to czemu nie :)

Co do blokad to sobie sam ich nie zrobisz no chyba ze dysponujesz tokarką CNC (ale koszt materiału + zrobienie jednego kompletu moze być nie opłacalne). Ja u siebie robiłem na blokadach i tez kupiłem je tylko na raz i nie żałuje po tym jak widziałem jak sie ustawia rozrząd w V8. Przy naciąganiu paska musisz poluzować kółka wałków aby swobodnie pływały , bez blokad rozjazd murowany no chyba że zwalisz czapki i zablokujesz w jakiś sposób wałki ale to zalatuje DRUTEM tak samo jak malowanie mazakiem.

O regenerowaniu swożnia wachacza już nawet nie chce pisać :/


Ostatnio edytowano 09.mar.2011 16:28:38 przez Pawlo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 16:27:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
tuleja to pikuś gorsza spara ze sworzniem, bo jest nie wymienny, chociaż już jakieś patenty są ale to podchodzi lekko pod druciarstwo a do szanownych forumowiczów mam prośbe, żeby troche spasować i nie pisać o każdej pierdole bo temat jest bardziej o kupnie niż o obsłudze i naprawie, szkoda, żeby go zamkneli albo będzie miał z 80 stron jak kupno V8 a będzie w nim wszystko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 16:41:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
Pawlo napisał(a):
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
gitmar napisał(a):
Ktoś napisał, że 10 koła na starcie to przesada...Ja mogę napisać jak to jest/będzie w moim przypadku:

komplet rozrządu - 1000zł
blokady rozrządu - ok.400zł
profilaktyczne pierdółki związane z rozrządem (termostat, simeringi na wałkach, jakieś uszczeleczki, łożysko pompy oleju) - ok.500zł
olej + filtr - 270zł
olej w skrzyni - ca.700-800zł (może mniej może więcej)
wahacz z przodu do wymiany - ok.330zł za Lemfordera
klocki przód - ok.200-250zł (zakładam Textara albo Lucasa)
instalka LPG - 4300zł (już temat prawie dogadany)

Myślę, że łatwo policzyć, może nie ma 10k ale blisko, wszystko powoli się zrobi Narazie auto stoi i czeka na cieplejsze dni i przypływ większej gotówki u właściciela

Lucas, jeszcze resztki włosów mam i miejmy nadzieję że tak zostanie
Kupiłem S ponieważ zawsze mi się podobało, trafił się fajny egzemplarz, nieco zmniejszą się moje przebiegi i co to dużo mówić jak nie teraz to kiedy




gitmar napisał(a):
Oczywiście że przegonię, jak każdym autem w którym miałem gaz :) Ale jak spojrzę na uciekającą wskazówkę poziomu paliwa, to mi się odechciewa :| Po ostatnim tankowaniu, średnia z trasy i trochę miasta wyszła 18.7l/100km....
Nie wiem czy olej ma drobinki złota, ale kosztuje ile kosztuje i wchodzi ok.10l


Do AUDIKI podchodzi taki http://moto.allegro.pl/lodz-mobil-esso- ... 05671.html
A reszta jest na forum- czyli koszta w granicach 700-800 są zawyżone.
Blokada niepotrzebna bo można sobie ją samemu zrobić albo poradzić sobie w inny sposób(wprawny mechanior sam sobie znaki zrobi) i odchodzi kolejne 400.
Zarobienie wahacza w mojej okolicy z gwarancją ok 50 zł + tuleja LAMFORDER ok 80 zł Febi będzie tańsza.


Myśle ze Gitmar mówił o cenie oleju z ASO ale jeżeli ten jest tym samym olejem co w ASO tylko pod nazwą producenta to czemu nie :)

Co do blokad to sobie sam ich nie zrobisz no chyba ze dysponujesz tokarką CNC (ale koszt materiału + zrobienie jednego kompletu moze być nie opłacalne). Ja u siebie robiłem na blokadach i tez kupiłem je tylko na raz i nie żałuje po tym jak widziałem jak sie ustawia rozrząd w V8. Przy naciąganiu paska musisz poluzować kółka wałków aby swobodnie pływały , bez blokad rozjazd murowany no chyba że zwalisz czapki i zablokujesz w jakiś sposób wałki ale to zalatuje DRUTEM tak samo jak malowanie mazakiem.

O regenerowaniu swożnia wachacza już nawet nie chce pisać :/
Swożeń się wyprasowywuje wstawia się nowy i jest git nie mówcie panowie, że o tym nie wiecie.
Ostatno na forum było fotostory wymiany rozrządu w 4,2 C5 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=108758
Kolega pisał że chciał poluzować koła i niemógł ich ruszyć choć dysponował ściągaczmi i zrobił sobie znaki.

Do zrobienia płaskiej listwy chyba nie trzeba tokarki CNC ani specjalnego materiału.


Ostatnio edytowano 09.mar.2011 17:21:03 przez miłośnicy audi 100 Susz, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 16:43:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
racja hubos ;) moża jak za dawnych czasów pod lupe kolejny egzemplarz co by potencjalni kupcy mogli tutaj opinie poczytać? http://moto.allegro.pl/audi-a6-s6-2-2-t ... 61402.html

jak dla mnie to wysiedziane kubełki wraz z allegrowymi kierunkami leko psują wizerunek tego autka bo o feldze, że nie w moim guście nie będę się wypowiadał.. ;) a wy panowie co zauważyliście?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 18:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2010 21:52:54
Posty: 262
Lokalizacja: Warszawa
hubos21 napisał(a):
albo będzie miał z 80 stron jak kupno V8 a będzie w nim wszystko


Może i temat ma 80 stron ale przymierzając się do zakupu znalazłem w nim praktycznie wszystko czego potrzebowałem nie tworząc 10 odrębnych tematów z pytaniami które na 100% część z was uznała by za idiotyczne/śmieszne, nie warte zakładania nowego tematu.Więc nie uważam żeby pisanie o eksploatacji i naprawach było tak do końca bez sensu.

Fakt że potrzeba dużo czasu aby to wszystko przeczytać ale dla chcącego nic trudnego.Chodzi generalnie o to że może temat wygląda jak jeden wielki śmietnik ale często piszecie rzeczy na które osoba przymierzająca się do zakupu napewno by nie wpadła żeby sprawdzić lub żeby trzepać w poszukiwaniu tych informacji szukajke

Na początku proponowałem zmianę nazwy tematu na kupno S6 C4 i było by po problemie...a tak jest "czy warto" i jest niby OT a mimo wszystko dużo ważnych fajnych informacji

_________________
V8 D11 4.2 quattro 6gang manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 19:03:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
gitmar napisał(a):
Lucas, jeszcze resztki włosów mam i miejmy nadzieję że tak zostanie :):
Kupiłem S ponieważ zawsze mi się podobało, trafił się fajny egzemplarz, nieco zmniejszą się moje przebiegi i co to dużo mówić jak nie teraz to kiedy :?: :): :D


Żebyś wiedział, że na "S" czas najwyższy.
Ja już miałem, auto dalej jeździ w rodzinie, a ja cały czas myślę coby nie powrócić do "S" jak ją co weekend widzę :D
Na razie wygrywa u mnie ekonomia (AEL), ale kto wie, czy nie będzie kiedyś zmiany, bo te auta mają w sobie coś, za czym się tęskni :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2011 11:29:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
Do zrobienia płaskiej listwy chyba nie trzeba tokarki CNC ani specjalnego materiału.


Wybacz, ale nigdy nie widziałeś na oczy blokad do V8 AEC :/

Inne blokady sa do V8 40V AQJ i innych 40V z paskiem inne do V8 AHK, AKH i jeszcze inne do V8 AEC, ABH, PT

proponuje zacząć od www.google.pl to zrozumiesz OCB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2011 21:50:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
gitmar napisał(a):
Dzisiaj oglądałem to auto z poważnym zamiarem zakupu i oto moje wrażenia - http://v-max1234.otomoto.pl/audi-s6-C16997949.html
Opony i felgi zjechane, ewidentnie jeździł po krawężnikach, opony pomimo, że jeszcze mają trochę bieżnika, mają też ubytki (wyszczypane kawałki 2x2 cm), felgi Bolero zniszczone, poobcierane, porysowane, z ubytkami aluminium, utlenione, lakier pozłaził itp. Lakier schodzi z prawego przedniego błotnika - do lakierowania, maska porysowana - ktoś coś pisał na niej :): , prawe drzwi pasażera i chyba tylne prawe wgięte z rysami, listwy dolne jak to w C4 spuchnięte, tarcze hamulcowe konkretnie zjada rdza, widać długo to już stoi i moim zdaniem do wymiany (a jak tarcze to klocki raczej też), środek brudny, rolety bagażnika brak, skóra z kierownicy obdarta do plastiku, zdjęcie umiejętnie zrobione i tego nie widać :| , gałka jak widać nieoryginalna, poszycie tylnej klapy oberwane, rączka podłogi bagażnika połamana.
Silnik: przy rozruchu na chwilę coś zastukało (raczej szklanki), dało się też poczuć smród oliwy - jak to w V8, ale można się spodziewać że uszczelniacze na zaworach nie trzymają. Później silnik pracował cicho, charakterystycznie gwizdał - pewnie łożysko alternatora.
Klimy nie mogłem uruchomić ze względu na mróz, na panelu klimatronica 4 błędy: 11.7, 13.3, 15.5 i chyba 18.3

Dla mnie auto nie ma tego czegoś, byłbym gotów zapłacić max 7-8 koła, porzeźbić, pobawić się. Zjechali z ceny do 10 tys. i ani grosza mniej. Do tego jeszcze przegląd zrobić, recykling 500zł i 240zł rejestracja + ubezpieczenie. Dla mnie tyle nie warta....

Może komuś to pomoże...


zeszli nieco poniżej dychy http://otomoto.pl/audi-s6-C16997949.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 14:53:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
z rączek do rączek? auto czasem się nie sprzedawało jakieś ponad pół roku temu? http://otomoto.pl/audi-s6-4-2-gaz-zamia ... 37322.html i pamiętam ktoś z forum dzwonił i był zainteresowany.. a zderzak ze zwykłej nadal nie został podmieniony na właściwy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 15:01:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
dymian1987 napisał(a):
z rączek do rączek? auto czasem się nie sprzedawało jakieś ponad pół roku temu? http://otomoto.pl/audi-s6-4-2-gaz-zamia ... 37322.html i pamiętam ktoś z forum dzwonił i był zainteresowany.. a zderzak ze zwykłej nadal nie został podmieniony na właściwy...
widzę że auto w mojej miejscowości ktoś sprzedaje. Jeśli ktoś jest zainteresowany to mogę podjechać i oblukać.

na fotkach już widać że cały przód nie pasuje i tylna prawa cześć klapy ma wiele do życzenia :/

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 16:11:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Przedni zderzak chyba od zwykłej A6 - tak jakby brakowało przy nadkolach.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 16:33:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
yooo25 napisał(a):
dymian1987 napisał(a):
z rączek do rączek? auto czasem się nie sprzedawało jakieś ponad pół roku temu? http://otomoto.pl/audi-s6-4-2-gaz-zamia ... 37322.html i pamiętam ktoś z forum dzwonił i był zainteresowany.. a zderzak ze zwykłej nadal nie został podmieniony na właściwy...
widzę że auto w mojej miejscowości ktoś sprzedaje. Jeśli ktoś jest zainteresowany to mogę podjechać i oblukać.

na fotkach już widać że cały przód nie pasuje i tylna prawa cześć klapy ma wiele do życzenia :/


tam u siebie masz kwi? czy nawet kupujacy nie zmienil ich po kupnie tylko dalej pcha w świat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 16:53:41 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
hubos21 napisał(a):
gitmar napisał(a):
Dzisiaj oglądałem to auto z poważnym zamiarem zakupu i oto moje wrażenia - http://v-max1234.otomoto.pl/audi-s6-C16997949.html
Opony i felgi zjechane, ewidentnie jeździł po krawężnikach, opony pomimo, że jeszcze mają trochę bieżnika, mają też ubytki (wyszczypane kawałki 2x2 cm), felgi Bolero zniszczone, poobcierane, porysowane, z ubytkami aluminium, utlenione, lakier pozłaził itp. Lakier schodzi z prawego przedniego błotnika - do lakierowania, maska porysowana - ktoś coś pisał na niej :): , prawe drzwi pasażera i chyba tylne prawe wgięte z rysami, listwy dolne jak to w C4 spuchnięte, tarcze hamulcowe konkretnie zjada rdza, widać długo to już stoi i moim zdaniem do wymiany (a jak tarcze to klocki raczej też), środek brudny, rolety bagażnika brak, skóra z kierownicy obdarta do plastiku, zdjęcie umiejętnie zrobione i tego nie widać :| , gałka jak widać nieoryginalna, poszycie tylnej klapy oberwane, rączka podłogi bagażnika połamana.
Silnik: przy rozruchu na chwilę coś zastukało (raczej szklanki), dało się też poczuć smród oliwy - jak to w V8, ale można się spodziewać że uszczelniacze na zaworach nie trzymają. Później silnik pracował cicho, charakterystycznie gwizdał - pewnie łożysko alternatora.
Klimy nie mogłem uruchomić ze względu na mróz, na panelu klimatronica 4 błędy: 11.7, 13.3, 15.5 i chyba 18.3

Dla mnie auto nie ma tego czegoś, byłbym gotów zapłacić max 7-8 koła, porzeźbić, pobawić się. Zjechali z ceny do 10 tys. i ani grosza mniej. Do tego jeszcze przegląd zrobić, recykling 500zł i 240zł rejestracja + ubezpieczenie. Dla mnie tyle nie warta....

Może komuś to pomoże...


zeszli nieco poniżej dychy http://otomoto.pl/audi-s6-C16997949.html


Wiele z ceny nie zeszli... bo za 10 tys. oddawali ją miesiąc temu jak oglądałem. W ogóle jak się tym zainteresowałem, to zebrał się sztuczny tłum gapiów obok auta, jakby nie dowierzali że jakiś idiota zawiesił oko na starym paliwożernym smoku :):
Powiem tak, gdyby byli bardziej skłonni do rozmów i negocjacji to może wtedy bym się skusił na to padło za 8 koła. Jak ktoś szuka na siłę S6 w manualu, to jeszcze dałoby się to jakoś odratować. Tak na szybko:
lakierowanie wyżej wymienionych elementów ok.1000-1500zł, hamulce ok.1200zł (może udałoby się odratować tarcze poprzez czyszczenie ze rdzy i toczenie), obszycie kiery na nowo ok.200zł, koła letnie podobno dorzucali w komplecie (cały komplet - felgi + opony), na tych zdezelowanych Bolero są zniszczone (nie zużyte, lecz zniszczone złym użytkowaniem) zimówki. Dużym minusem jest to, że nie można auta solidnie przetestować w czasie jazdy próbnej, brak przeglądu, tablic, a w ten sposób nikt o zdrowych zmysłach nie będzie jeździł jedną z bardziej ruchliwych i nawiedzanych przez policję ulic w Lublinie :): więc nie wiadomo jak sprawy mechaniczne.... ale nie żałuję, że się jej nie czepiłem :peace:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 19:13:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
dymian1987 napisał(a):
yooo25 napisał(a):
dymian1987 napisał(a):
z rączek do rączek? auto czasem się nie sprzedawało jakieś ponad pół roku temu? http://otomoto.pl/audi-s6-4-2-gaz-zamia ... 37322.html i pamiętam ktoś z forum dzwonił i był zainteresowany.. a zderzak ze zwykłej nadal nie został podmieniony na właściwy...
widzę że auto w mojej miejscowości ktoś sprzedaje. Jeśli ktoś jest zainteresowany to mogę podjechać i oblukać.

na fotkach już widać że cały przód nie pasuje i tylna prawa cześć klapy ma wiele do życzenia :/


tam u siebie masz kwi? czy nawet kupujacy nie zmienil ich po kupnie tylko dalej pcha w świat?
dtr mamy

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 19:58:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
dymian1987 napisał(a):
z rączek do rączek? auto czasem się nie sprzedawało jakieś ponad pół roku temu? http://otomoto.pl/audi-s6-4-2-gaz-zamia ... 37322.html i pamiętam ktoś z forum dzwonił i był zainteresowany.. a zderzak ze zwykłej nadal nie został podmieniony na właściwy...


w tył walona bo nic tam nie pasuje :) przodu nie wspomne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2011 08:30:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
hubos21 napisał(a):
dymian1987 napisał(a):
z rączek do rączek? auto czasem się nie sprzedawało jakieś ponad pół roku temu? http://otomoto.pl/audi-s6-4-2-gaz-zamia ... 37322.html i pamiętam ktoś z forum dzwonił i był zainteresowany.. a zderzak ze zwykłej nadal nie został podmieniony na właściwy...


w tył walona bo nic tam nie pasuje :) przodu nie wspomne


Chyba ten sam samochod około półtorej roku temu był dłuuugo sprzedawany na blachach WPR.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 107  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: