dobra, blondynka nie jestes (bo z pierwszego postu nie bylo to jasne...) Pompa zglasza grzecznie kod usterki i zglasza, ze czujnik predkosci obrotowej jest walniety - czy go wymienialiscie albo testowalisci? Wymiana tranzystora naprawi tranzystor - absolutnie nic wiecej
Wg infa z
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... =zgon+vp44
na elektrozaworze dawki ma byc opor 0.2 (u Ciebie 0.6) - czy info Jacka jest mylne czy u Ciebie jest zle - do ustalenia.. ale pewne jest, ze z uwalonym elektrozaworem bedzie kicha
Dodatkowo pompa zglasza blad czujnika predkosci obrotowej - moze to "rykoszet" tranzystorkowo-zaworowego problemu a moze przyczyna, ze auto nie zapala
Co do samego tranzystorka to germance w tutorialu pisza
gebelsiak jakis napisał(a):
Eine weitere Hürde ist die Wahl des richtigen Ersatzbausteins, original ist wohl der IRLR2905PbF verbaut,
zu Beziehen z.B. über den Lieferanten „Farnell Deutschland“ zum Preis von 3€/Stk. Die Mehrheit
verwendet allerdings vorzugsweise den IRFZ44NPbF bzw. den IRFZ44. dies resultiert meines Erachtens
nach aus der ungleich besseren Beschaffbarkeit (Conrad, Reichelt, usw usf.)
co znaczy (teraz poszpanuje znajomoscia niemieckiego)
kolejnym problemem jest wybor odpowiedniego zamiennika???, oryginalnie montowano IRLR2905PbF (po 3E/sztuke).... wiekszosc jednak montuje IRFZ44NPbF bo lepiej pasi
Tak czy siak elektrozawory sa integralna czescia wraz z elektronika, jej wymiana to kalibracja i suma sumaru ubozszy jestes o 2 kola - bez dobrego pompiarza raczej tego nie zwalczysz bo nie masz "pod reka" ani elektrozaworu ani czujnika predkosci obrotowej
W kazdym razie jakbys ustalil cos wiecej (np "jak sprawdzic czujnik redkosci obrotowej" "jak sprawdzic elektrozawor") to daj koniecznie znac
Pozdrawiam,
Przemek