Mercedes nie robi żadnych fazek i jakoś sporo ich jeździ...Więc Adaś bez przesady. Wiem że robisz w "handlu"
Taki patent byłby dobry, ale już widzę że sworzeń 19mm będzie ciężko znaleźć. A wciskane robią:
-renault clio
-dodge caliber(nie ma na nim żadnych wielofrezów, więc nie wiem jak się trzyma)
-mazda 626(+seger)
-citroen AX
-kia clarus
Poszukiwania trwają...(w tej robocie drutu nie będzie - podstawa dobrać odpowiedni otwór na wcisk).
Para : wahacz - sworzeń przenosi siły nazwałbym poprzeczne do osi sworznia, nie widzę więc przyczyny "wypadnięcia" wciśniętego sworznia czy będzie przypadek taki, że z dołu do góry naciskałby stabilizator?. Oświećcie, jeśli jestem w błędzie. Na razie nie mam materiaów na stole, więc nie wiem jakie są gabaryty np otworu po starym sworzniu, ile zostanie materiału na ściance po rozwierceniu do średnicy np sworznia merca - 46,3, więc otwór ok fi 46 itp itd.
Mój pomysł bazuje na tym, że taksiarze przerabiają i jeździ (myślę czy nie chodziło tu o C3 z 18mm sworzniem.
Dużo tych pytań na razie jest bez odpowiedzi.
CDN.