Witam.
A więc przyczyną moich problemów był czujnik świateł stop.
Kolor zielony na zdjęciu.
Czujnik był kupiony nowy, wyprodukowany jako zamiennik w Niemczech z logo VW. Co sie okazało. Stary wyciągnąłem i dziwnie chrupał w środku, po rozebraniu wyrobiły się zabki regulujące. Założyłem nowy i dziwna dla mnie sprawa bo czujnik tylko dotykał pedału hamulca. Nie wpadło mi do głowy że trzeba go wyregulować.
Widzicie tę biała końcówkę? tak to ona trzeba było ja delikatnie wysunąc, wcisnąć bolec do oporu i biała końcówkę wkliknąć z powrotem na swoje miejsce.
Po zamontowaniu czujnik chował się do połowy długości.
Od razu po właczeniu silnika i naciśnięciu hamulca zgasła kontrolka ESP.
Pozostał ABS więc bieg 1 wyjazd autem z zatoczki w lewo, powrót do prostej (skręt kierownicy w prawo) i koła na wprost, po zatrzymaniu kontrolka ABS zgasłą. No więc bieg 1,2 ,3 i po hamulach i... wszystko gra, ESP nie pozwala zamielić ABS ładnie chrupie pod nogą.
Dla wszystkich co nie wiedzą
Położenie pompy ABS/ESP w AUDI A4, 03/2001
Sprawdzcie czy przy tym czujniku wszystko gra.
Poniesione straty:
Czujnik świateł stop - 17 funtów
Sprawdzenie sterownika ABS/ESP - 54 funty
pare dni kombinowania o co biega i googlowania
Do wymontowania sterownika potrzeba:
Kluczyk gwiazdka, przedłużka im węższa tym lepsza, smukłe ręce, 2 browary - mocne
opcjonalnie
Ciężko jest bo mało miejsca.
Podziękowania dla:
krzysiekml
Simon-pg0
Lotus
sebastian
Błedy VAG 2.5
1486 System czeka na test drogowy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1435 Czujnik pełnego ciśnienia w układzie hamulcowym
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18256 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Błedy na VAG 0.85
4 DTC's Found:
01206 - Ignition Time Period Signal Off
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Voltage Supply Terminal 30
35-10 - - - Intermittent
18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller
35-00 - -
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)
35-00 - -