hubos21 napisał(a):
Pawlo napisał(a):
Kod silnika ACK

Lub 30V na deklach

Kod znajdziesz na wlepce (o ile bedzie) w bagażniku tam gdzie koło zapasowe lub w książce serwisowej na drugiej stronie (o ile nowy nabytek bedzie ją jeszcze posiadał)
Jak szukasz wrażeń to skocz na bungeee lub skok ze spadochronem bo 193 ps w C4 po przesiadce ze 150 konnego V6 nie zapewni żadnych wrażeń oprócz podjary zaraz po kupnie

Pawlo niby 40KM ale rożnica jest odczuwalna, silnik bardziej elastyczny, 2.6 ma max momentu 225Nm a ACK 280Nm, w budzie B5 ma 0-100 7,2s a S3 ma 6,8s

w C4 będzie troche gorzej
Wszystko się zgadza, ja u siebie odczułem różnice po dodaniu 14 ps

ale czy to były jekieś ekscytujące wrażenia to wątpie

a własnie chyba tego oczekuje założyciel tematu
Inna sprawa jak by autor tematu przesiadał sie z p126 lub Ticko lub CC 700
